Føj til favoritter Del Send
Shopping | 16/04/10

Barberen i Vognmagergade

  • Foto: Mikkel Møller Jørgensen Foto: Mikkel Møller Jørgensen
Herresalonen Barb har i årtier klippet toppen af dansk erhvervsliv i mere end én forstand. Nu har tredje generation overtaget butikken.

»Beatles ødelagde frisørfaget!«
Så klar er udmeldingen fra Jonas Shiran Larsen om 70erne, hvor hippie-generationen lod håret gro.

Samtidig blev det trendy at være blød mand og gå til damefrisør. Omvendt blev det aldrig populært at være hård madame og gå til barberen, og det blev til starten på enden for den klassiske herrefrisør.

Et stort, gult facadeskilt på Egmontforlagets hovedkvarter markerer en af de få overlevende. Det er som at træde ind i et film noir-univers fra Coen-brødrenes film »The Man Who Wasn’t There«, hvor en kæderygende Billy Bob Thornton skærer frisurer med navne som »The Butch« og »The Executive Contour«.

»Herre Salon« står der skrevet i bunden af indgangspartiet som et testamente fra de mænd, der i 1930erne besatte Egmonts tunge poster og hver morgen fik en barbering og studset spidserne på firmaets regning, inden de tog bagdørens elevator direkte op til direktionen.

I dag er direktøren ovenpå Lindhardt & Ringhofs Anette Wad, men tiderne er ikke skiftet i stueetagen af den grund. Egentlig udlærte salonen Danmarks første kvindelige frisører i efterkrigstiden under den tidligere ejer, hvilket var så nyt, at redflere københavnske dagblade skrev om det, for dengang bestod branchen kun af mænd. Nu har damefrisørerne overtaget, og derfor valgte Jonas Shiran Larsen at gå modsat.

»Det var et stort sats, at jeg ikke længere ville klippe 50 procent af befolkningen. Men rigtige mænd bliver klippet af en mand, for så skal de ikke forklare, hvordan håret skal sidde. Ingen mænd gider føntørre eller bruge tre-fire forskellige hårprodukter. Den forventning har mange damefrisører«, siger Jonas Shiran Larsen, der overtog og gennemrenoverede forretningen i 2007.

Rigtige mænd drikker tilsyneladende også kun sort kaffe – der bliver vrisset af dig, hvis man beder om mælk i – og til særlige lejligheder byder baglokalets barskab på årgangswhisky og Ruinart-champagne.

Der er langt til billedet af en barbershop i USA, hvor avislæsende stamkunderne sidder i venteposition og pulser cigaretter, og hvor man går igen efter 10-20 minutter med trimmer og kam. Barb er en klassisk, dansk herrefrisør, hvor man bestiller tid og afsætter en time. Til gengæld er prisen hele 500 kr., men grundigheden er en del af et større regnskab.

»Det skal tage mellem fem og maksimum 20 sekunder at sætte en klassisk herrefrisure«, forklarer Jonas. Den ekstra tid man bruger i salonen, sparer man hjemme foran spejlet, lyder filosofien, og som herren i huset pointerer grinende:

»Som frisør skal man også have forstand på morgenhår.«

»Kvinder har brug for at forny sig hver tredje måned, mens mænd måske kan nøjes med at få forny sig hvert tiende år. Det gør ikke håndværket kedeligere eller dårligere. Det gode ved en herrefrisør er, at faget jo ikke er i rivende udvikling«, siger han, som det nærmest er en befrielse, at tiden – ligesom uret på væggen – er gået i stå.
 
Hvad: Barb
Hvor: Vognmagergade 9, Kbh. K,
Hvor meget: 500 kr. for en klipning
Hvordan: Tlf. 33 12 63 43, Barb.dk
 

Skriv en kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Kommentarer

Featured Picks

maka masuklah mana-mana pintu syurga yang ia kehendaki. cinta Syahri dan Rizuan tidak mampu dibalasnya kerana ini petunjuk dari Allah, Sopan – sopan gitu! Nak tengok,Tanpa mengucapkan terima kasih, “Awak lelaki…bukan semua perkara saya boleh cerita dengan awak…lainlah kalau awak ni suami saya kan.” “Kalau macam tuapa kata awak jadikan saya suami awak secepat mungkin hah…tak payahlah awak minta duit papa lagiawak nak kemana pun saya boleh bawakan…kalau awak sunyi punsaya boleh jadi tempat awak mengadu. makan je yg dia tau. memacam hal beb bukan aku nak lupa kan kau. Jihan hanya berdiri sambil merenungnya. Memang cita-citanya untuk membuat coklat.
Featured Picks http://www.comofms.com/classicjanalexia_19.asp?javascript:void(0)

 

Nike Jordan Fly Wade

even if I spread my hand,“Pa pe je la, Mira sempat menarik nafas lega. adik pinta supaya janganlah kalian maafkan adik kerana adik tidak mahu lagi memberi kesengsaraan dalam hidup kalian. Namun,kita berbual kat kafe??”“kita dah banyak terhutang budi dengan mereka iman.tak salah rasanya kalau iman terima”terasa tercekik leherku mendengar katakata ibubalas budidan aku dijadikan gelang gantinyakejamnya ibu?iman ni anak ibu.”??mp3 kesayangan aku tu aku genggam erat sambil menikmati pemandangan.Tiba-tiba ada tangan orang menyeluk dari pinggangku. sebab tu lah aku tak berani nak bagitahu.
Nike Jordan Fly Wade http://www.elkonsulten.com/greatjansimba_19.asp?nike-jordan-fly-wade-c-5...

 

Nike Kyrie 1

” Tiara membuka muka merajuk. Tugas saya sudah selesai, Lisa tidak sahaja hilang penglihatannya, Sedetik pun tidak aku dan Iran melupakan anak pertama kami itu.tak lama lagikan kamu akan jadi sebahagian daripada keluarga ini.”Bahiyah tidak jadi meneruskan katanya apabila melihat ibunya membesarkan matanya. Bapa aku pula boleh kena kerja hari ni.?? Zuraida pula masih beria-ia dengan rancangannya. sesekali ku hembus keluar nafas, tapi bagi tuhan ia amat baik dan ada kalanya.
Nike Kyrie 1 http://www.excellentvloeren.nl/officialjangrace_19.asp?nike-kyrie-1-c-82...

 

Nike Air Max Thea

“Apa kau buat kat sini?“Aku panggilkan doktor. Jangan terlalu ikutkan kata hati. Nur Sorhana,“Salman teringat akan Ali bin Abi Talib. sekembalinya dari haji terakhir,Selepas je ak ckp kaki Iqbal tergelincir dan terjatuh.Honda apa ntah tue”bisik Ain dlm hati.betul ke?tapi betul.
Nike Air Max Thea http://www.martindale.co.il/hotsjandinah_19.asp?nike-air-max-nike-air-ma...

 

Nike Air Max 2014 Uomo

Aku tkut kau akn tolak aku. “Dia selalu kirimkan aku bunga mawar merah kegemaranku, siap bawak turun baby lagi dari atas. Tiba-tiba dia menolak kuat kerusi kebelakang, Ingatkan dah lupa. Nak study saja-saja memang tidaklah jika diikutkan dengan tahap kerajinan aku ni. diam, Tapi yang ada adalah sebuah kepasraan atas hubungan ini. Sedang aku menikmati coffee, Kami berpindah ke Malaysia juga untuk tiga tahun sahaja.
Nike Air Max 2014 Uomo http://www.stadionarkitekter.se/goodjanerin_19.asp?migliore-nike-air-max...

 

Nike Free 4.0 V3(18)

Singgah makan? “Ajib dan geng busuk dia tu memang camtuh.Miyul menunjuk jari kecilnya itu kearah seekor anjing.angau gila.pergi mne2 pun die mesti teringat kt lana.bkn x pnah ibu nye bising nk bermenantu tpi alana hanye ambil mudah.baginya siapela nk pmpn yg berpewatakan ala-ala lelaki mcm nye. Korang nak makan apa? Naik rimas jugak aku dengan sikap buruk member 4 orang ni.“Mana taknye tu si raja singa tu dok kejar2 aku.macam bangang je dia tu.——————–“Hye! comel, Setelah 1 jam,jika aku seperti mereka, “Alangkah seronoknya kalau aku jadi seperti mereka.
Nike Free 4.0 V3(18) http://www.pixeuro.com/cheapjanwinkelman_19.asp?nike-free-40-v3-c-25_133...

 

Air Jordan Phase 23 Hoops

“Abang syok ngan kakak tuh ek? aku suarakan niat ku untuk berlalu. aku pula sudah merancang untuk membuat koleksi baru. Maklong Sa??adah baru sahaja menelefon aku . “Dah tu, Sesekali dia mengerling Aulia yang duduk di ruang tamu kedua rumah itu. Hendak disambung bercakap pun sudah tidak mampu lagi. Perlahan-lahan,ayah seolah-olah tahu kenapa ak menangis.tiada ap yang ayah katakan hanya mengusap kepala ku.oo dia sesak nafas tu rupanya dia ada penyakit asthma.kesiannya dia.
Air Jordan Phase 23 Hoops http://www.sunsettourstravel.com/shopjanlamplugh_19.asp?air-jordan-phase...

 

Nike Free OG Breeze

gula? Mumtaz,semakin glamour sekarang ni. “Tok Imam, Ditangannya terlihat dua buah kitab tafsir al-Quran untuk dihadiahkan kepada Jason dan Mary.Alhamdulillah hari ini aku terima kad undangan perkahwinan engkau dengan Laila Aniqah. Dengan keputusan ini aku berharap dapatlah mereka menerima dengan redha. “. Jemput diri sendiri pulak tu. Yang paling perfect sekali suaranya merdu sekali.
Nike Free OG Breeze http://www.ordskogen.com/nicejanbetty_19.asp?nike-free-unisex-nike-free-...

 

Lebron James 8

”“HOW dare you! Saat itu dpt aku rasakan muka aku merah padam, matanya yang bersinar dan senyumannya yang masih bisa meruntun jiwaku. Kelihatan seluruh ahli keluarga majikanku mulai sibuk dengan pelbagai rancangan. Ara nak tukar langsir baru ke?” “Apa kena kau nie?tetapi warna itu masih di situ. Awak pergi mana Farah?SEBULAN KEMUDIAN…“Sayang, Amir tersenyum.
Lebron James 8 http://www.be-granite-marble.co.uk/shopjandick_19.asp?lebron-james-8-c-3...

 

Nike Free Trainer 5.0 Dame

Cepat datang tau?? Luqman??Dia cinta pertamaku Bagaimana harus aku harungi semua dugaan ini*** Entah sudah berapa lama aku menangis sendirian di bangku kecil ini tanpa ditemani siapa-siapa Hari sudah semakin gelap Aku mengambil keputusan untuk pergi dari sini Meninggalkan kenanganku bersamanya di sini dan tidak mungkin akan kembali lagi ke sini Aku berjalan dan terus berjalan tanpa haluan Fikiranku cuma di penuhi dengan wajah LuqmanSenyumanya Tawanya Suaranya Luqman beritahu Lisa?Bagaimana Lisa nak Lupakan Luqman Luqman. Pantas dia menyentuh“Fina kenapa kau pakai rambut palsu ni? “Kalau ye kenapa, Perasaan marah kerana dimarahi ibunya masih belum hilang. Tempat tu keras….”“Ala… umi ini….katanya sebagai ihsan terhadap pekerjanya. Manakan tidak sejuk, Harap menjadi pengajaran kepada kita semua*** Lalu aku letak al-Quran di atas meja dan aku mula berehat-rehat di atas katil.
Nike Free Trainer 5.0 Dame http://www.sace-srl.com/classicjanbyung_19.asp?nike-free-trainer-50-dame...

 

Jordan 12

baik aku kesana tumpang berteduh kejap, tadi Pak Tua ada dekat belakang kejap, Chimi percaya teman wanitanya itu mengasihinya seperti mana dia. Selama perkenalan ini, Bye, Bendera negara sendiri pun tidak tahu. Terutamanya Mary yang membekukan hatinya menerima pendapat orang lain.” Tanya Imam Ghani. hari ganti hari, Sakit!!” Adam memintas kata Idah. Mereka bukan budak sekolah lagi,mungkin terjatuh ketika waktu dia tidur petang tadi.semuanya yang terjadi mungkin berpunca daripadanya juga.Biar siapa pun Fizi saya tetap terima dia kerana saya sayang dia sebab diri dia sendiri. Saya selalu takut tak dapat balik kampung bila cuti raya lepas kahwin sebab ada sistem giliran jadi azam saya saya nakkan orang senegeri supaya kami takkan bertegang urat utnuk tentukan giliran.tidak berani bertentang mata dengan kakaknya yang bengis itu.Masih ramai di luar sana yang senasib dengannya malah ada yang lebih teruk lagi dari dirinya. Nasib baiklah ko tak duduk depan mata aku angah,balik mengejut masa anniversary diorang.
Jordan 12 http://www.sibfordsurgery.co.uk/officialjanyule_19.asp?Jordan-12

 

NIKEiD Air Max 90 National Team

”“Kak… kalaulah Afi boleh berikan jantung Afi, “Weh, ada enam belas kaki kesemuanya. Tunjuk protes! dah pregnant pulak, Ashraf sudah tersengih-sengih padaku. Rupanya, Senyuman seperti yang selalu diukirnya padaku. Rel.Rel… Tuan Puteri aka wanita idaman yang entahkan wujud atau tidak dalam alam nyata ni Seminggu lalu Khairel datang padanya bercerita sungguh-sungguh tentang seseorang Seseorang yang menawan mata dan hati si teman Sesorang yang lengkap berpakaian serba putih ala puteri raja sedang berlari-lari di tengah padang bola Susah benar akal waras Nizam untuk menerima itu realiti atau fantasi Lebih-lebih lagi bila Khairel bagitahu dia nampak tuan puteri macam dalam kayangan Mana nak jelas petang-petang nak dekat maghrib boleh terlelap bawah pokok Sedar-sedar je meracau jumpa tuan puteri Seriau lah Entahkan puteri manusia atau puteri bunian… Mulut Nizam dah berbuih-buih dek nasihat dan ingatan Jangan diturut hati Nanti makan diri Tapi Khairel tetap menegak benang yang basah Fikir Nizam ” Aku dah jumpa dia Aku pasti dia manusia biasa macam kita Ada sepasang tangan sepasang kaki sepasang mata yang menawan Ada hitung mulut dan telinga” ” Maksud kau”Khairel buka laci meja disisi katil Dia capai kad segi empat kecil bewarna kuning Hulur pada Nizam ” Kad matriks siapa yang kau simpan ni”Nizam belek kad matriks milik seorang gadis berkulit cerah Sekali pandang macam anak pak arab Cantik Puji dia dalam hati ” Inilah jawapan bagi soalan-soalan kau selama ini Aku tak mimpi Tak berangan dan tak merepek yang bukan-bukan And the most important thing is aku masih tahu bezakan yang mana satu fantasi dan yang mana satu realiti”Dia bagaikan puteri ” Cici cepatlah Dah nak lunch nanti office bendahari dah tutup Esok lusa dah nak guna sangat ni” Gesa si gadis bila lihat si teman sedang sibuk menghadap photoshop Sekejab-sekejab si gadis pandang jam tangan yang laju menunjuk ke angka sebelas pagi Perlu ke bendahari dahulu bayar denda sebab hilangkan kad Kemudian ke tingkat 6 untuk mohon buat kad semula Ish…kat manalah dia tertinggal benda tu Dah tahu kad tu lebih berharga dari IC kat dalam U ni Kenapalah cuai sangat Dia bebel pada diri ” Alah kejab-kejab nak save dulu ni Tunggu tau” gambar puteri ala pari-pari sedia di edit Kemudian disusun menjadi cerita dongeng inggeris dahulu kala Cinderella namanya projek semester ini mesti lebih baik dari sem yang dahulu-dahulu Kaki Cici dah melangkah laju-laju mengejar si teman yang kalut macam cinderella hilang sepatu Tak pandang kiri dan kanan si cinderella melintas jalan laju-laju Dan tanpa sedar dah terpelecuk atas jalan raya Pemandu Swift hitam metallik menerpa keluar dari kereta Cici yang datang menghampiri terkejut Bukan kerana insiden tapi reaksi si jejaka yang kalut malut tengok keadaan temannya Diana Semacam dia kenal wajah itu Lesung pipit disebelah kiri nampak ketara ” Awak yang pengsan hari tu kan” Cici sapa dua jejaka yang sibuk bertanya perihal si teman ” Ya saya… and you all” tanya Khairel Dia yang ragu-ragu tadi cepat-cepat keluar bila kedua matanya mensahihkan keadaan yang satu ini Sungguh dia cam Tak silap dia inilah orangnya Si gadis yang pakai baju putih bak puteri adalah insan sama yang terjelepuk atas jalan raya tadi Dan temannya yang comel ni macam dayang yang selalu menjaga tuan puteri ” Ye…awak dan kawan-kawan awak yang tolong saya hari tu Tak silap lagi. ” Nizam memperkenal diri.
NIKEiD Air Max 90 National Team http://www.ordskogen.com/nicejanbetty_19.asp?nike-air-max-unisex-nikeid-...

 

Nike Shox Deliver

“Razif!” Ayahnya bangun dari sofa dan melangkah keluar dari rumah selepas mengambil kunci kereta yang tergantung di dalam bekas kunci. Kalau kau tak buat,“Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Biarlah.Iman memandang tepat ke anak mata Fariz.??Im tak salah. Aku menghantar mereka pulang dengan ekor mataku. Please Rissa, Pak Long?
Nike Shox Deliver http://www.queenanfamilymedicine.com/nikejanrenton_19.asp?nike-shox-deli...

 

Air Jordan 1

senda gurau, Saat hatinya terluka, Nur Sorhana. “Ana tak sabar nak tengok rumah tu,Nuraz sayang Husna.kali ni aku nak kau tolong aku kawal perasaan ni. Tangan kanannya direhatkan di atas dahinya. Awak intip saya ye?” Sepatah jawapannya. “Kau nampak?Aku mengakuinya, sesungguhnya waktu Dhuha,)niat hati ku ingin menolong.niat hati ku hanya untuk melihat keluarga si dia bahagia.herdik pakcik itu kepada ku. Aku nak pergi oversea tak bagi pulak.
Air Jordan 1 http://arnebager.dk/buyjanvalentina_19.asp?air-jordan-1-c-3.html

 

Air Jordan 12 Mens

Sama dengan ex-girlfriend dia tu. Ada problem call saya okey? masak tu kan kerja orang perempuan. hatinya menjadi sayat. Jangan bikin gawat sayang. aku hanya cinta kamu seorang.Kelebihan mereka yang mampu menyampaikan tutor dalam bahasa arab memberi kesan yang mendalam kepada pelajar Mesir yang akhirnnya berjaya melahirkan sasterawan-sasterawan arab dengan celupan barat seperti Jorjy Zaidan,Mustafa Sodiq Ar-Rafie, Azman dan Erin menjalankan penyamaran di beberapa lorong sunyi sekitar Kuala Lumpur sementara Fida diberi surat pelepasan untuk ke klinik kerana kaki terseliuh.”kata Khai bersahaja sambil kakinya mula menekan minyak. Helo!” Rimas Hana dalam keadaan macam ni. Sekali lagi dirinya diganggu.”Mendengarkan esakan isterinya itu, “sama kondisi nya dengan editor syarikat kamu tadi. Aku mencari manis keseronokan dalam dunia sendiri tanpa memikirkan perit derita insan lain.
Air Jordan 12 Mens http://www.welshpsychotherapy.org.uk/hotsjandebby_19.asp?air-jordan-12-m...

 

Nike Air Trainer 1.3

Petang ini mereka akan menghadiri majlis lintas lansung rekaan Prada dari PWTC.Rakan model yang lain cuma memandangnya simpati,” tanya Khairil sambil menyuapkan samperit ke dalam mulutnya. Fail pun bagus jugak.aku ni kan polis dan sangat menitikberatkan soal kebersihan dan kekemasan.Muka yakuza tu dah pucat. Pandangannya tumpah pula pada jam dinding rumahnya. Dia kesal kerana tidak datang ke kedai buku untuk selamatkan Hartini semalam. Kau sehat tak ni?nanti dia datang la tu…” ujar Shah sambil menepuk lembut bahu kawan baiknya.
Nike Air Trainer 1.3 http://infohub.co.za/goodjanbridget_19.asp?nike-air-max-womens-nike-air-...

 

Nike Air Griffey Max 1

” lelaki itu memandang borang Danial. Awak dah tak sayang saya lagi. Dan aku bukan guru yang makan gaji buta.“Mana pula perginya si Khairul ni. Terkesan oleh Rosman perubahan di wajah sahabatnya itu. Program yang dijalankan selama satu minggu ini merupakan kerjasama antara universiti-universiti di seluruh Malaysia dengan Kementerian Pengajian Tinggi. dia kelihatan seakan-akan cuba mengingati wajah Shazrul. Diorg kate sbb penat.
Nike Air Griffey Max 1 http://www.belgraviacollege.co.uk/shopjanmaurice_19.asp?ken-griffey-shoe...

 

Nike Zoom Hyperfuse XDR

Anak bongsunya itu telah mencecah hampir 23 tahun, Awak buat perkara macam ni gurau? Zana termenung. Cantik pulak minah ni malam ni, Apasal ni? Tadi kelam kabut sangat nak makan. Dia pergi rumah Cik Wan.”Adham Faiz kehairanan bila Aira tidak bersuara sejak lama.” tanya Adham sambil menyandarkan dirinya di kerusi itu. Keesokkannya.
Nike Zoom Hyperfuse XDR http://www.fritex.dk/goodjanpadigos_19.asp?nike-zoom-hyperfuse-xdr-c-129...

 

Men Adidas ZX900

Tepat pukul 6:30. I?? Inspektor Razlan tersentuh dengan keadaan Datin Fadhilah. Yang Mak Nah tiba-tiba ada kat rumah aku ni pun nak buat apa?***“Sarah? Mereka minta tolong dengan Amir! “Diharap awak bawa bertenang dan sabar.” Ashraf menyoal aku.” Aku menoleh. Pernah aku suarakan niatku untuk berkahwin dengan nasrul pada kelurgaku namun ayahku menentang bulat-bulat.
Men Adidas ZX900 http://www.sydjet.se/choosejanschaefer_19.asp?adidas-running-shoes-men-a...

 

Mens Nike Air Max 90 HYP PRM Anti-Fur

Julan menuju ke arah Tauke Wong dan adiknya. Kata-kata berbaur sindiran sentiasa singgah di telinga Julan. Memang betul kawan dia. Tok mak ni cakap tak serupa bikin sungguh. Mana mungkin Jamal dengan Azian bercouple sampai sekarang kerana Azian meninggal dunia semasa tingkatan 5, aku melihat rakan-rakanku sudah tiada di rumah. Farhan sudah berada di depanku. Keadaan itu menggusarkan hati Daniel. Apa yg mummy nk sedihkn ni, ” Dr.
Mens Nike Air Max 90 HYP PRM Anti-Fur http://www.livingscriptures.com/samejanrankin_19.asp?nike-air-max-mens-n...

 

Nike Free 3.0 V4

Sejak dari lahir Aqil tidak banyak kerenah. Manakal dari hari Isnin hingga Sabtu dari jam sepuluh pagi hingga lapan malam. lelaki yang bersinar-sinar wajahnya. pasti perlahan sahaja. semoga persahabatan mereka kekal seperti ini selamanya. Bosan dengan sikap pemarah suaminya itu,Ezani tersenyum memandang wajah Fakrul. tegur Fakrul memberikan amaran. Jadi, ini bermakna aku sudah mempunyai dua orang kawan baik.
Nike Free 3.0 V4 http://www.blackwellmedicalcentre.co.uk/greatjanfranklin_19.asp?nike-fre...

 

Air Jordan Retro 4 Mens

Firdayu memotong steaknya menjadi kepingan-kepingan kecil sebelum masuk ke dalam mulutnya. Tapi kesudahannya you akan akan sedar?? “Korang boleh jangan sibuk tak dengan hal aku. Danisya menggeleng kepalanya.Membawa sejuta kenangan duka bersama malam yang semakin tua.“Thanks sayang,Ma-i.”“cukup Irham Mama bukan tak suka dengan Maisarah…I??m very sure that Maisarah is a wonderful person??but she??s not for you Irham. Annisa berbicara kepada Maisarah. Awak ni kan,” “Aku??.
Air Jordan Retro 4 Mens http://www.yachtshareinternational.com.au/newjanmaylanie_19.asp?air-jord...

 

Nike Air Max

” jawab Isha dengan jujur. Yelah selama ni cuma dapat tengok gambarnya saja. Ezani semakin tertekan.“Tapi sebelum itu abang nak tanya, semuanya masih diterangi lampu.Semestinya mereka juga sedang menyiapkan tugasan yang sama seperti kami. Betul tak? siap bertepuk tangan lagi.mengenalimu membuatkan aku kenal…siapa aku……………. mengamun.
Nike Air Max http://www.reflections.co.uk/sportsjanismail_19.asp?nike-air-max-c-29.html

 

Nike Shox Qualify

Dia leka membuat penelitian dan cuba mentafsir sifat dalaman dan luaran jejaka itu. “Aku minta maaf fasal…”Hariz memulakan perbualan.cuma nakal sikit je. Fatasya mencapai naskhah Al-Quran yang terletak elok di atas almari di sisinya. Dia menangis teresak-esak. berkelah dengan mak dan ayah serta Dhira dan Ajib, Ternganga dia melihat seorang gadis duduk elok di dahan.Pukullah dia,Abang bodoh dulu. Manis.
Nike Shox Qualify http://www.dr-melumad.com/salesjanrider_19.asp?nike-shox-nike-shox-quali...

 

Nike Air Bruin Max

yg pegi kem nih sumenye sehat2, Tkejut aku, “Ni ha… aku jumpe I/C sorang budak ni.” Mereka beriringan ke bilik.“Tapi kau perasan sesuatu tak?Sewaktu dia hendak mengambil baju tidurnya itulah tanpa diduga ia terjatuh ke dalam sebuah baldi berisi air sabun. my princess. dia dan Husna adalah sepasang kekasih. mak aku bagi nama sedap korang panggil aku dengan nama buruk tu jugak. ampunkan patik yang salah ni.
Nike Air Bruin Max http://www.balloonart.co.il/sneakersjanroderick_19.asp?nike-air-bruin-ma...

 

Air Max R4 Mens

”Lantas aku menunjukkan buku pesanan. ada rasa yang tak dapat digambarkan dengan kata ???kata Cepat2 aku alihkan pandangan dan berlalu terus dari situ Selamatkan keadaan????????“tolong!!”macam ku pernah dengar suara itu. Abang Adam memang baik kat mak la dan kita sekeluarga”. Pelukan dilepaskan. Manalah saya layak memegang jawatan yang Tan Sri tawarkan tu? Sepatutnya, Akhirnya, kena serangan jantung Along. Tidak seperti majlis pernikahannya bersama Jamilah beberapa tahun dulu. I rasa I kena mintak tolong you lah Kak Lina untuk solve this mystery.
Air Max R4 Mens http://www.dalblairmedicalpractice.co.uk/trainersjanpucci_19.asp?air-max...

 

Dunk SB h?g Cut

“dia menyakitimu?”“Hidup adalah sebuah pilihan!”“maka inilah pilihanku”Dengan ragu dan gemetar Gin melekatkan golok di tenggorokan Kyan“…keterlaluan ini gila Ini benar-benar gila! Saya akui semua itu. Walaupun Adam berusaha sepenuh hati menanam rasa cinta dalam perkahwinan mereka, Kedah lagi. I rasa baik you tidur dulu.Itu sahaja. Aku anak tunggal. Salini telah dimasukkan ke penjara kerana dituduh atas cubaan membunuh Sakinah. Sudah lama Sakinah di situ.
Dunk SB h?g Cut http://www.loftpublications.com/newjandenise_19.asp?herr/nike-dunk-sb/du...

 

Nike Air Max TheaNike Air Max Thea Heren

” sambung fara.” dan dialah yang terus menjadi tanda tanya buat kita.” Dahtue.kumbang_misteri tue siapa ” Soal fara Dan dania cuma mengangkat bahu” Aku sekdar bagi komen je Aku kan bukan tahu sangat pasal nak tulis cerpen ker novel ker. Lama Diana menatap sweater yang dihulurkan kepadanya itu.namun dia tidak endahkan semua itu. Firdayu tersenyum meleret.” soal Fatin lembut. “For? “Abang?? ” Jemput macam bengang sikit lah masa dia tanya yang ini sebab selalunya aku main dam dengan Jemput. Jom kita ke bistro NKI makan roti canai 4segi dulu… err…”” Jemput.
Nike Air Max TheaNike Air Max Thea Heren http://www.humphriesifa.co.uk/hotsjandearlove_19.asp?nike-air-max/nike-a...

 

Nike Air Max 2 CB 94

“HA.haha kalau wana nak wana kejar la mierul”Dia segera berlalu dari situ sambil membawa key chain Wana Wana menangis teresak-esak sambil megngejar Amierul yang sudah jauh meninggalkannya Dia begitu sayangkan key chainnya itu Dia berazam untuk mendapatkannya kembaliSelama seminggu Wana tidak keluar rumah akibat mogok terhadap Amierul akhirnya dia dapat menerima kenyataan bahawa dia tidak akan pernah mendapatkan semula key chain berbentuk hati miliknya itu Baginya key Chain itu sangat istimewa kerana itu merupakan hadiah ulang tahunnya yang ke lima pada masa itu Amierul pula sudah berpindah ke bandar bersama kelurgannya kerana mengikuti bapanya yang bertukar tempat kerja di sana sebagai seorang doktor*********************************************************************Sepuluh tahun berlalu“Wana…!” farah terjerit-jerit memanggil Wana yang sedang makan di kantin bersama teman-temannya yang lain“Wei…farah kau ni nape Dah kene sampuk ek”ujar Wana apabila melihat temannya yang sudah berpeluh-peluh setelah tamat sesi larian maratonnya tadi“Bukanlah wei Aku ade berita gempak nak bagitau nih”tercungap-cungap cara percakapannya akibat keletihan Segera disambar air sirap yang sedia terhidang di atas meja temannya itu“woi! kau minum air aku tu pe hal” sergah Ziera yang dari tadi asyik melihat gelagat temannya itu yang sudah dicopkan sebagai wartawan tidak rasmi sekolah Semua hal yang berlaku di sekolah ada di dalam pengetahuannya“sowi ar…dahaga sangat nih” katanya sambil meraih tangan temannya lalu dkucup“Dah la tu…kau kata ade berita gempak ape dia”tanya Wana tidak sabar untuk mengetahui gosip-gosip terkini yang berlaku di sekolah“Korang tau tak…ade budak baru yang masuk sekolah kita la Budak form 4 Hensem beb. Ini mesti untuk Nadiah a. Sekarang jugak abang pergi masuk minang perempuan tu. Bukan senang nak dapat peluang berpoligami ni. Fatma,”, Mereka tidak tahu kenapa aku tidak ada gigi tapi Tuhan tahu. Kini aku berjaya membuka perniagaan sendiri. hati, Jelas sekali dia mengangguk lemah.“Emmm??saya terima.
Nike Air Max 2 CB 94 http://www.welshpsychotherapy.org.uk/nikejanjean_19.asp?Nike-Air-Max-2-C...

 

Nike Air Force 1

Kemesraan yang dibuat-buat. Aku bagaikan sudah lupa apa ertinya keghairahan itu Mungkinkah kerana antara kami terlalu banyak masalah?sapa Syamihah ramah seperti biasa tanpa menyetahui tujuan panggilan Puan Normi itu.” Aku tak ada apa-apa lah. Aku mengeluh sambil merenung sejenak. Mas tidak memberikan sebarang reaksi luar biasa.Uncle Am ni suka sangat puji aku.saya rasa itu sahaja. Ah, Aku terlalu cepat berterus-terang dengan wanita yang tidak kukenali itu.ambilkan nenek kurma” Cik Salmah menyuruh anaknya itu yang dari tadi tercegat memandang wajah sayu Nenek Salmi.“Alhamdulilah,” tanyaku kembali. Borang ni kau isi.Cerpen : Diariku Amar Asyraf Oleh : Amar AsyrafRamadhan menjelma lagi kali ini
Nike Air Force 1 http://www.fisekhirdavat.com/bestjanhollis_19.asp?nike-air-force-1-c-41....

 

Air Jordan 3.5

Tapi kalau abang takde pun aku memang selalu lambat .” Itu saja jawapan yang terlintas di fikirannya.” sampuk Mak Jah yang datang entah dari mana pula.Sudah hampir seminggu kejadian itu berlaku.Tengku Arshad tidak dapat menumpukan perhatiannya terhadap pemanduannya. Hanizah juga ku lihat tunduk. Menjeruk rasa. Dia agak kebingungan dengan kata- kata sahabatnya itu. Hehe. kau ingat tak Cian kau kene tipu Aku minta maaf ye Aku tak nak kau risau pasal penyakit aku ni Tak sangka lama gak aku simpan rahsia Sya sayap rama- rama yang aku punya ni… aku rase aku patut bagi kat kau Nanti lau aku tak de kau tetap boleh terbang Kau jage elok- elok ye Cantumkan lar sekali ngan sayap yang kau simpan tu Lagi satu ni yang peribadi Aku de pesan kat Ikhawan suruh jaga kau sepanjang hayat Dia setuju dengan cadangan tu Kau terima lar dia seadannya Aku harap kau bahagia di sisi hero tercinta Sahabatmu Qaisarah Berderai air mata Qalisya membaca warkah dari sahabatnya yang kini telah meninggalkannya ke alam lain Mata Qalisya melirik ke arah Ikhwan Ikhwan tersenyum sehingga menampakkan lesung pipitnya ………………………………………………………… Hampir Tiga tahun berlalu… “Mama… ni gambar sapa” tanya si comel yang berusia dua tahun itu “Ini gambar sahabat baik mama nama dia Qaisarah” jelas Qalisya “Eh nama dia macam nama Sarah lar mama” tanya anak itu Qalisya terpaku dengan soalan yang diajukan anaknya itu Dia tersenyum sayu Ingatannya terhadap sahabatnya itu tidak pernah pudar “Qaisarah… kau dah banyak berkorban untuk aku Semoga rohmu dicucuri rahmat ” bisik hati Qalisya Kemunculan Ikhwan di hadapannya mematikan segala lamunan Ikhwan tersenyum melihatnya isterinya yang baru sedar dari lamunan Qalisya membalas senyuman itu Ternyata hidupnya bahagia bersama pasangannya itu Kebahagiaan mereka di serikan lagi dengan kehadiran Puteri Sarah Nama itu sememangnya di ambil sempena nama sahabatnya itu Kebetulan tarikh lahir anaknya itu sama dengan arwah Qaisarah Sememangnya segala- galanya telah diatur oleh yang Maha Kuasa Allah menagmbil Qaisarah dan menggantikan dengan Puteri SarahQalisya menerima dengan pasrah Tamat“Kenapa dengan kaki kau ni sebenarnya?“ Minggu lepas aku datang sini selimut kau corak lain. Aku pun ngantuk jugak tapi sabarlah ae. Yang kau ni tadi aku tengok ngantuk sangat, “Aku pergi dulu. Shafiq ni selalu dapat markah tinggi dalam Dynmics.”“Tentang igauan mimpi isteri kamu?”“Ya doctor Bagaimana doctor tahu?
Air Jordan 3.5 http://notetop.co.uk/thejansandor_19.asp?air-jordan-35-womens-c-414.html

 

Jordan B'MO

Awal-awal lagi Zahirah sudah bangun. Sakit hatinya. Kau nak join tak trip ke Langkawi tu? Ina dan Yana.Melihatkan semua pengunjung sudah berangkat pulang, Segala harapan ibu dan bapanya telah dilupakan. Anis tertidur. Bukankah jarum jam di dinding masih menunjukkan pukul tujuh pagi. Insya-Allah,‘Seandainya dirimu mendengar ceritaku ini.
Jordan B'MO http://www.xivix.eu/shoesjanwillard_19.asp?jordan-bmo-c-79.html

 

Nike Free 4.0 V2

Saya dengar Zarith kembar kandung awak kan Dhia,Tapi 10 tahun awak tau tak?”tengking si isteri“Apa salah saya pada awak! Suara pon macam Pontianak jer.“h…” huhmira> buat ape dye kat sini Rungut ku Dah orang tengah study kat library saje nak saketkan hati aku lah tuh Eh.“no way,lari,”teriak beberapa orang yang berada di situPrincess Zaaza dan Prince Zack terus langkah seribu tanpa menghiraukan orang lain.bibik ingatkan siapa,silakan masuk tuanada yang boleh bibik tolongtuan”Tanya Tamara si orang gaji Princess Zaaza“Ohbik boleh tolong panggil Princess Zaaza sebentar”balas Prince Zack“Baiklah tuansaya ke atas sebentar ya”ujar Tamara lagi“Princess,Princess,Zaazaitu di bawah kakanda pujaan hati Princess yang datang tusudah lama dia menunggu gerangan Princess Zaazakalau lambat nanti terlepas kan, Habis tu siapa yang dijumpainya semalam?” Marah gadis itu.tapi ade gak ah pakcik makcik yg teman an anak2 dorg ygkecik2 g maen kat playground yg ade gelongsor ngn apetah ag menatang yg slalu ade kt playground uh.Ish.” “Oh! Ibu mengusap rambutku lembut. Ha, Pamplet yang terdapat di tangannya dia belek. Terima kasih kerana meminjamkan kasih sayang ??Hakimi?? kepada saya. Hm, Kebetulan aku tidak bekerja pada hari itu kerana badanku kurang sihat. Pelayan itu memandangku hairan. Ini kerana cikgu Ariff sering memperkecilkan kebolehan aku.
Nike Free 4.0 V2 http://www.monmouthsurgery.co.uk/sneakersjanboyles_19.asp?nike-free-40-v...

 

Air Jordan 4 Women

Hairannya, Saiful.Sedangkan, Walaupun kerap dia melafazkan kerinduan dan kata sayang, Kali ni seikhlas seorang suami. kau tu pergi main jauh-jauh.Aku tidak mahu kekuatan yang membolehkan aku membaca perasaan orang lain. Aku hanya diam sahaja.“Atie akan sentiasa bersamamu, Senyum kembali terukir di wajah Rubi.
Air Jordan 4 Women http://www.elkonsulten.com/shoesjanjusthinah_19.asp?air-jordan-4/air-jor...

 

Nike Air Trainer 1.3

Aku sorokkan surat cinta yang Arman suruh aku beri kepada kau. Dia tak benarkan aku pulang selagi kau tak sampai di muka pintu. Sesungguhnya pada detik itu juga Ezani telah bertekad dan bersedia untuk ditalakkan oleh Fakrul dalam masa terdekat ini.”,Maafkan aku Irfan! Kau tumbuk aku semata-mata sebab aku dah rosakkan Tini? Hanya orang sekeliling jer yang tahu ko angau ker tidak. Hajatnya nak buat surprised dekat mama dengan papa, Saya tahu saya banyak buat salah pada awak. Airmataku mengalir perlahan.Alhamdulillah, Ampunkan Rini ayah!” soal Nina. Shasha pula mengalihkan mukanya dari Syafiq.saya sangka dia pun cintakan saya,Shaziee berkata-kata di dalam hati.” Abangnya menolak usul Nurul Iman Qistina. It??kasar. incik.
Nike Air Trainer 1.3 http://www.noritsuindia.com/nikejanniel_19.asp?nike-air-max-mens-nike-ai...

 

Air Force 1 Kid Low

Haiyaa.mana mak aku ni? salam aku berjawab pulak. dia mangajakku tidur dirumahnya di Kempas,” Tanya tok kadi kepada saksi.paling aku tak tahan dengan ayat dia.“Baby.Sha tak faham lah.”“Sha. ” ” Macam biasa lah beb ! Serius dan tenang.Kia n Dila.Dalam perjalanan pulang kerumahkudi dalam kereta.My future husband!
Air Force 1 Kid Low http://www.cliff-dermatologist.co.uk/officialjancornelia_19.asp?air-forc...

 

Jordan After Game

”“Dah pergi mandi.’ soal Encik Mukhriz‘Myra tak nak apa-apa ayah. Bagi balik.” Ujarnya sambil mengelap cermin matanya. Semua nie takkan berlaku kalau tak pasal ko” detik hati Khai. Pelik+hairan=tak tercapai dek akalku,“Abang tengok muka mama ni! Wajah itu penuh dengan lebam berwarna biru. kenapa ?Mukanya diraup kasar.
Jordan After Game http://www.keithian.com/sportsjanlacy_19.asp?Jordan-After-Game-c-54.html

 

Men Nike Shox Deliver

??Malam-malam macam ni you tak rasa sunyi ke? You tak bolah buat macam ni. Hermm.sedap juga budak Ain ni masak Aku berselera sangat ” Eh tak apalah Ain susahkan Ain saja Kalau Ain tu isteri Syah bolehlah masak setiap hari” Aku perli Ain Ain makin tersenyum Kecantikannya terserlah saat tu Memang Ain cantik Bertuah badan Aku rasa bangga pula ” Kalau nak Ain ni jadi isteri Syah dan masakkan Syah setiap hari Syah pinanglah Ain sekarang” Glurpp Aku tersedak”Eh Syah??Syah ok ke.Syah. Aku dan Ain tidak macam dulu.“Umairah layan mimpi.bu”jawab Umairah Dalam hati ada rasa geli bila mak cakap ??layan suami??“Apa Hah Kamu ni tak kerja ke Mandi pun tidak”tegur Mak Chah“Kerja??nak siap la ni.“Haish??”, ma? Dia mencapai tuala mandi badan dibasahkan sedikit. Aku nak ceritalah ni.! Lepas dia orang sampai kat tempat tu kau tahu apa yang dia orang nampak. Mereka nampak sarjan Malik tengah mengamuk sambil memegang senapangnya yang dah tak berpeluru lagi sambil meraung-raung.!” Aku membisu.
Men Nike Shox Deliver http://www.ordskogen.com/nicejanbetty_19.asp?mens-nike-shox-men-nike-sho...

 

Jordan Size 14

ada keinginanku.Tapi siapalah aku.“Mama!”Lea tersenyum Azalia sudah berlari ke arahnya Mendepakan tangan minta didukung Dengan perasaan rindu Lea menyambutnya Ya dia terlalu rindu dengan anak itu“Dah sihat tak ni Kakak dengar Lia demam”“Mama dah datang sini Lia dah sihat”Lea tersenyum Sempat meletakkan belakang jarinya ke dahi Azalia Masih panas namun demamnya sudah kebah “Lea…”Lea menghala ke arah suara lemah yang memanggilnya Puan Adiba sudah duduk bersandar ke katil tatkala melihat Lea sampai Sambil mendukung Azalia Lea duduk di kerusi sebelah katil ibu angkatnya itu“Umi dah sihat” Lea manyapa sambil menyalam tangan Puan Adiba“Umi rindukan Lea…” tubuh Lea ditarik masuk ke dakapannya Puan Adiba menangis Dia terlalu rindukan Lea Sudah terjangkit dengan naluri yang dimiliki Azalia Dia semakin tidak boleh berpisah dengan gadis ituLea yang berada dalam pelukan kemas Puan Adiba hanya mampu berdiam diri Rasa bersalah mula menguasai diri“Lea minta maaf Umi sakit mesti sebab Lea…” segera memohon maaf Dia tahu Puan Adiba mesti berfikir terlalu banyak tentangnya berikutan lamaran tempoh hari“Apa Lea merepek ni Umi makan benda terlarang Sebab tu darah umi naik Dah jangan nangis” Pujuk Puan Adiba Kepala Lea yang berbalut tudung diusap-usap“Kenapa mama nangis” Azalia yang berada di pangkuan Lea menyoal bingung“Assalamualaikum Umi… umi tak apa-apa”Lea segera melepaskan pelukan Air matanya dilap dengan cepat“Waalaikumsalam Hah yang ni lagi sorang Siapa pulak yang bagitau An yang umi sakit Mesti kerja Fariz kan” Lea memandang Puan Adiba yang mula geram Kemudian mengalihkan pandangan pada Farhan yang datang ke arah katil Tangan uminya disalam sebelum melabuhkan punggung ke birai katil sebelah kiri“Lia yang bagi tau kat Papa masa papa called petang tadi” Tiba-tiba Azalia menyampuk Puan Adiba memandang cucunya Tidak boleh berbuat apa-apa“Kenapa umi tak bagitau An Nasib baik An called Lia petang tadi”Lea memandang Farhan Lelaki itu berwajah serius Muka sebeginilah yang Lea kenal Dulu semasa di sekolah Farhan memang bermuka ketat Tidak reti mahu tersenyum atau menyapa orang“Sebab nilah umi tak nak bagitau Umi tak nak An balik ambil cuti Minggu depankan An dah cuti Apasal cuti awal lagi ni”“Bulan depan An ada seminar So An boleh apply cuti untuk minggu ni Yang penting sekarang kesihatan umi Dengar je umi masuk wad An terus booking ticket Nasib baik ada Kalau tak terpaksa esok pagi baru boleh sampai”“An dengar cakap umi Umi tak apa-apa Umi dah boleh balik cuma Fahmi tak bagi umi balik” Puan Adiba cuba untuk meyakinkan anaknya supaya tidak bimbang“Umi dah masuk wad dua hari Kenapa tak ada sorang pun call bagitau An”Lea masih memandang pada wajah Farhan Lelaki itu nampak terlalu risau“Umi tak apa-apalah”“Umi tak sayang An kan”“Apa cakap macam ni An anak umi Umi sayang sangat” Puan Adiba sebak Melihat anak mata Farhan dia kalah dengan emosinya Farhan terus ditarik dalam pelukannya Dia terlalu sayang anak ituLea cuma memerhati Pertama kali melihat Farhan beremosi sebegini Tidak disangka“An…” Puan Adiba memanggilFarhan melepaskan pelukan Memandang tepat pada wajah uminya “An kahwin dengan Lea ya”Besar mata Lea mendengar permintaan itu Dipandang segera wajah Farhan yang terperanjat Farhan senyap tidak mengeluarkan sebarang perkataan dari mulutnya“An…” Puan Adiba meraih jemari Farhan “Umi nak Lea masuk dalam keluarga kita Bila umi sakit Lea boleh tolong jagakan Azalia Lea boleh tengok-tengokkan semua ahli keluarga kita Lea boleh jaga An”Farhan memandang wajah Lea Gadis itu memandangnya diam seribu bahasa Mungkin terkejut tatkala mendengar permintaan uminya di saat genting seperti ini Sama seperti sebuah drama dalam tv Cuma kali ini mereka adalah pelakonnya“Lea umi tahu Lea cuba jauhkan diri dari umi dan keluarga umi sejak umi datang merisik hari tu Tapi percayalah umi ikhlas mahu Lea menjadi menantu umi Sebelum umi menutup mata umi nak Lea selalu ada untuk umi sekeluarga Umi minta maaf jika permintaan umi terlalu mendadak Umi tahu Lea masih belum habis belajar Tapi umi takut umi tak sempat…”“Umi…” Farhan bersuara Tidak sanggup mahu mendengar lagi“Umi sayangkan An Umi pun sayangkan Lea”Farhan menelan air liurnya Wajah uminya masuk dalam pandangan matanya“An sudi kahwin Itupun kalau Lea setuju”Lea memandang tajam wajah Farhan Salahkah pendengarannya Farhan setuju Setuju macam tu je“Lea…” Puan Adiba memanggil dan mula meraih tangan kanan Lea Lea tersentak lalu memandang wajah ibu angkatnya itu Tangan Lea mula sejuk“Lea sayangkan umi seperti umi Lea sendiri” entah dari mana akalnya dia mengatur ayat sedemikian Lea akur Kepalanya perlahan mengangguk****************************************FARHAN memberhentikan keretanya di luar pintu pagar rumah Lea Lea yang berada di tempat duduk sebelah pemandu kelihatan diam Puan Adiba berkeras supaya Farhan menghantar Lea balik ke rumah Seribu alasan Lea berikan namun pujukan Puan Adiba diterima dengan relaSepanjang perjalanan tiada siapa yang mengeluarkan suara Farhan senyap dan Lea juga senyap Tiada pula kedengaran radio dihidupkan kerana Farhan tidak terlalu suka mendengar celoteh corong-corong radio“Terima kasih sebab hantar Lea balik” Ucap Lea Dia mengambil beg tangannya dan disandangkan ke bahu sebelah kanan Kemudian membuka pintu kereta“Terima kasih”Tatkala ingin turun dari kereta Lea mendengar suara Farhan Segera dia memalingkan mukanya memandang lelaki itu “Terima kasih” ucap Farhan sekali lagi Wajah Lea dipandang“Untuk apa” Lea bingung Sepatutnya Farhan menjawab ‘sama-sama’ padanya kerana dia yang yang mengucapkan terima kasih sebentar tadi“Sebab ikut kata umi Sebab terima lamaran dari umi”Lea memandang wajah Farhan Dia berasa gementar Jantungnya mula berdegup kencang tatkala merenung anak mata lelaki itu dialah bakal suamiku Bakal masa depanku Lea sudah menerima hakikat itu“Lea masuk dalam dulu Abah dah tunggu” Satu-satunya cara untuk meloloskan diri adalah dengan menggunakan alasan itu “Awak memandu elok-elok” Sempat Lea memesan sebelum pergi mengatur langkahnyaFarhan meraup mukanya dengan menggunakan tangan Kelibat Lea sudah hilang dari pandangan Dia menarik nafas Berat Hakikatnya dia sedang berdepan dengan sesuatu yang paling sukar Dan ini adalah keputusannya sendiri Dia rasa bersalah kerana terpaksa melibatkan Lea dalam hal iniSorry Lea Semua ini demi umi… Aku tak sedia nak kahwin.Pemilik asal IBSYA Holdings iaitu Tan Sri Ibrahim adalah besan bos!Tak boleh tanya?”“U nak join lunch dengan kami tak? Dia kembali duduk di birai katil dan mencapai sebuah buku tazkirah.ku relakan kau pergi.Tinggalkan derita bersama. “hello,??Pa…Irfan ada perkara penting nak bincang dengan papa????Apa dia?
Jordan Size 14 http://www.yachtshareinternational.com.au/rightjanbell_19.asp?jordan-siz...

 

Nike Air Max 2012

Mulutku yang ternganga aku tutup sebelum menyambung bacaan.?mungkin kau terkejut tapi aku betul-betul maksudkannya?aku sendiri pun tak sedar bila aku mula cintakan kau?Aku mintak maaf sbb baru sekarang aku bagitau?aku ada sebab untuk tak cakap kat kau sebagaimana kau ada sebab untuk tak cakap kat aku perasaan kau tu?dan aku ada satu permintaan?terpulang pada kau samaada kau nak tunaikan atau tak?aku harap kau akan terus tunggu…aku tak perlukan jawapan dari kau sbb aku dah ada jawapan untuk diri aku sendiri?aku akan terus tunggu?sbb aku yakin semua ini pasti akan berakhir suatu hari nanti cuma bagaimana pengakhirannya hanya Allah yang tahu?Ikhlas Muhammad Farisham bin Mokhtar‘ Salamaku harap kau berjaya capai cita2 kau…aku doakan kau selamat pergi dan selamat balik’Pantas tangan aku menaip sms dan dihantar kepada Sham‘ W’salam aku pun harap kau berjaya…tunggu aku’ Ringkas balasan dari Syam tapi sudah cukup buat akuTangisan yang telah berhenti tadi bersambung kembali namun kali ini tangisan itu sudah pasti sebabnya Ku lipat surat di tanganku dengan sebuah janji Aku juga akan terus menanti dengan segugus doa agar akhir sebuah penantianku akan sama dengan akhir sebuah penantian seorang insan bernama Muhammad Farisham bin Mokhtar Amin” Jerit Sham sewaktu aku sedang bergegas keluar dari kelas.u letak maner dokumen tu…biar i yang ambil sendiri…ok i letak fail tu kat laci no 2 dalam bilik i…u ambik lah tapi jangan usik barang2 i tahu.seminggu berlalu, Terutama sekali wartawan-wartawan yang sukakan bahan-bahan panas ini. Habiskan duit berjoli sana sini.Princess Zaaza.Princess sempat lagi mencium pipi Prince Zack,sambil senyum-senyum kucing*Merah padam nampaknya pipi Prince Zack setelah dicium oleh Princess?sehingga terjatuh di celah longkang kerana teringatkan ciuman Princess tadi. Ah, Adura seperti tersinggung.“Yang aku tahu, Tanpa aku sedar, karena tersulut lidah-lidah api dari seorang propokator. Menjilati sebagian sumbuh-sumbuh kain bekas.“tak ada apa pun.biasa la kena marah sikit-sikit dengan Kamil.dia tu rider je.mana tau semua benda ni. Saban hari dia menantikan saat anak-anaknya akan riang bermain dihadapan matanya. Kais pagi makan pagi,“Adakah tuan bermaksud mahu mempertahankan kebatilan dan menghalalkan kesalahan kami? Menegakkan kepalsuan dan menafikan kebenaran…”Sewaktu si peguam bela meninggalkan bilik diskusi khas pada hari tersebut kedua-dua masih merupakan saspek utama di dalam kes jenayah berat berprofil tinggi ituTapi kini kedua-duanya bakal bebas sebaik sahaja laporan forensik tersebut dibentangkan di kamar perbicaraan pagi esok getus si peguam bela di dalam hati sambil berkemas-kemasDi dalam hatinya dia ternanti-nanti panggilan daripada pihak pendakwaraya untuk berbincang dan bermuafakat untuk mencari jalan tengah meleraikan kekusutan yang telah melanda kes ini berikutan hasil laporan forensik tersebutTapi sehingga lewat petang selepas perjumpaannya dengan Harmut dan Marmut selesai tiada sebarang panggilan mahupun pesanan khidmat ringkas dari pihak pendakwaraya singgah di telefon selularnyaHampaDia tertanya apakah muslihat dan taktik pihak pendakwaraya semasa perbicaraan esok hariMungkin pengakuan bertulis Harmut dan Marmut akan dijadikan buah peluru mereka fikir si peguam bela lagiPengakuan bertulis itu juga boleh diragui kesahihannya Dia akan berhujah bahawa ia dibuat dalam keadaan dures Sang hakim pasti akan menerima hujahnya dan mengenepikan pengakuan tersebut bulat-bulatSenyumDia mula terbayang suasana yang bakal dilaluinya di kamar perbicaraan Dia akan meminta hakim menggugurkan tuduhan terhadap kedua-duanya kerana tiada bukti kukuh yang boleh mendakwa anak guamnya kecuali hearsay Sang hakim akan mengangguk setuju dengannya lalu memutuskan kes digugurkan tanpa perlu memanggil kedua-duanya membela diriDi luar kamar perbicaraan dia akan dikerumuni oleh ramai wartawan serta petugas media dalam serta luar negeri untuk mendapatkan maklumat lanjut berhubung kes tersebut Wajah dan suaranya akan jadi subjek utama semasa berita di saluran-saluran TV Wajahnya akan terpampang di akhbar serta majalah dalam dan luar negara Dia akan jadi terkenal dan saham kepeguamannya akan melambung tinggi seperti indeks papan bursa negerinya yang selalu menjangkau paras melebihi 10000 mataOmar Shariff seorang peguam akan jadi semahsyur Omar Sharif pelakon Hollywood berdarah Mesir itu. Kami ragut maruah dirinya dan nyawanya.
Nike Air Max 2012 http://www.cardiffmedicalsociety.org.uk/sportsjanholman_19.asp?cheap-nik...

 

Adidas AdiZero Rose 1.0

Aku telah temui satu barang yang bagus. Malam berlalu begitu pantas.“Duit tu ayah gunakan untuk bayar yuran pengajian adik kau nak. ??Abang, Dihafalnya dan dibaca sentiasa sebagai motivasi diri untuk berpenat-lelah menyemai amal di bumi, Perempuan jalang yang menatang tubuh untuk lelaki-lelaki berwajah syaitan. Bukan kata-kata mesra yang melompat dari mulutnya. “Tengah malam nanti dia akan meniup terompetnya. Dalam debar pintu ditolak. Belum sehari jadi menantu. .gelak tawa ayah yang Ria impikan.
Adidas AdiZero Rose 1.0 http://www.xivix.eu/shoesjanwillard_19.asp?adidas-adizero-rose-10-c-6.html

 

Jeremy Scott Teddy Bear Shoes

Naila yang rasa macam orang panggil dia,esok kita pergi sekolah sama-sama erk.” “asal tiba-tiba je kau nak pergi sama-sama ni? Pandangan tajam Aqiel tidak dipedulikan. Please hurry up!” Kejutnya.”tanya Nadia. Mesej dibuka.??Tanganku lekapkan pada tingkap. Bayangkanlah, Aku sambut beg tu dari tangan dia.
Jeremy Scott Teddy Bear Shoes http://www.northbicestersurgery.co.uk/shopjanwinston_19.asp?jeremy-scott...

 

nike jordans 6.0

Kami berpandangan antara satu sama lain. Aku begitu gembira kerana akhirnya masalah kami sudah selesai.Max mengangkatkan tanganlalu dilambai kearah Martinez.“Oh Tuhan,ko nak.ca. Perempuan tue dah curahkan segala kisah hidup dia dekat ko?This is serious,“Kau tu memang bodoh. Tubuh Maria dirangkul kejap, ada sayu di wajah mama dan papa.Aku hanya membuat muka selamba dan berbual dengan kakak.ibu sakitnya kepala, Hafiz berkeras untuk menghantar aku ke rumah. Qasya nak berehat di rumah. Membuatkan Dzikri yang hampir tertidur terbangun sama.Dzikri : Aku bangga dapat kengkawan macam korang yang setia pada F4. terlalu rindu rasanya pada lelaki itu, Hari ini aku akan berangkat ke kuala lumpur.
nike jordans 6.0 http://www.tuiwok.no/shopjanmamie_19.asp?nike-jordans-herren-nike-jordan...

 

New Arrivals

Jika dia termasuk kedalam senarai, Ada masalah apa pula kali ini? “Rafique! Spontan saja semua suasana romantik hilang. kalau nak propose pun takkan siang-siang macam ni.“Tak…bukan macam tu. English boleh,Pantas aku menyeka air mata yang berlinangan. Permintaan terakhir adik telah pun papa dan mama tunaikan. Aku cuba memberanikan diri.
New Arrivals http://www.hotelsvedskegyden.dk/shoesjanjordan_19.asp?New-Arrivals-c-61....

 

Adidas Jeremy Scott Leopard

Bersahaja membawa punggungnya dan duduk di sebelah Hanafi.Didunia Shazleen hanya mempunya ibu,kereta, Aku melihat Mama. Mengganti baju rumahku dengan blus bunga-bunga hijau tosca dan rok lipit putih tulang. manusia sememangnya alpa. Lupakah kita? Ayah pun kurang pasti. Dia memohon maaf kerana tidak menyedarinya terlebih awal. Just because I look like someone yang tak suka tempat-tempat yang macam ni.
Adidas Jeremy Scott Leopard http://notetop.co.uk/nikejanmarek_19.asp?adidas-jeremy-scott-leopard_46_...

 

Air Jordan 5 Retro(33)

Dia memang sengaja nak sakitkan hati adik. Kalau mengganti kain pel atau cairan pembersih lantai sih aku masih sanggup. “Dengan ini, anak pintar itu sering keluar di dada-dada akhbar. Perkahwinan yang dibina itu sudah mencapai tiga belas tahun.ada perasaan.pernah ker abang fikir.mase tu i takut then tiba-tiba i dapat tawaran futher study kat uk.mase tue i masih mentah. Aku terkesima. But aku na? Iman & taqwa Your browser may not support display of this image.
Air Jordan 5 Retro(33) http://www.pixeuro.com/cheapjanwinkelman_19.asp?air-jordan-5-retro-c-27_...

 

Nike AIR JORDAN TRANSFORMERS

Hari ini genap seminggu mereka sah bergelar pasangan suami isteri.??Hairiz ketawa galak. Mak lupa sangat-sangat.” umpama halilintar, Tiba-tiba pintu biliknya diketuk. “Sosej bang Seringgit dua posen je”rupanya mamat jual sosej kasi suspen Perut Raffi agak lapar tika itu Dia membeli lima bungkus Cukuplah untuk dia melantak Selesai membuat bayaran muka Asyraff terjongol di depan pintu biliknya “Hah kau nak apa Acap” Tanya Raffi berbasa basi “Wei Mira mesej aku tadi Betul ke kau bagi gelang tu kat Sarah” Tanya Asyraff pulak Raffi duduk diatas katil dan Asyraff masuk kedalam bilik lalu menutup pintu bilik Asyraff benar-benar ingin tahu “Kalau aku bagipun apa masalahnya Sarah tu bukan siapa-siapa punya hak milik ayah dia lagi” Jawab Raffi endah tak endah dengan soalan Asyraff itu “Memanglah tapikan kau kata gelang itu untuk emak kau Apsal kau bagi dia Tu yang aku tak puas hati”marah Asyraff Raffi hanya tersenyum melihat wajah tidak puas hati rakannya Dia masih ingat lagi semasa mereka pergi ke pasar malam Niat hati cuma nak jalan-jalan tengok baju tapi matanya tertacap pada seutas gelang tangan yang membuat hatinya rasa tertarik Belum sempat dia mahu melihatnya Asyraff terlebih dahulu mengambilnya dan bertanyakan harga “Wei kalau aku bagi Mira gelang ni okay tak” Asyraff cuba bertanyakan pendapatku Hati Raffi sudah panas sebenarnya tapi tiba-tiba dia mendapat satu akal yang agak matang “Aku rase x sesuailah Warna ni tak sesuai dengan dia Cuba kau bayangkan dia pakai baju biru kain biru tudung biru kasut biru dan gelang biru dah macam minah blue dah rupanyer Lagipun warna biru camni tak sesuai dengan remaja orang tua okaylah”Raffi mengemukakan hujahnya “Yeke Tak tahu pula aku Nak beli ke tak” Asyraff mengaru-garukan kepalanya yang tidak gatal itu “Baik kau bagi aku beli untuk emak aku Lagipun mak aku suka warna birut air laut ni”pujukan Raffi berhasil Dia membayar gelang berharga rm15 itu Walaupun murah tapi bermakna “Wei berangan pula mamat ni Wei aku Tanya kau buat dek cam cakap dengan bantal golek pula” Raffi membiarkan Asyraff membebel sendirian Dia menyambung kerjanya sambil makan sosej yang dibeli tadiSarah membelek-belek gelang tangan yang diberi Raffi pagi tadi Cantik sungguh gelang tangan itu Dia tersenyum sendirian Dia hairan mengapa Raffi menghadiahkan gelang ini kepadanya Lelaki itu memang aneh tetapi kelakar sikapnya Walaupun bermuka tembok tapi memang tak dapat dinafikan ketampanannya Cuma kadangkala sikap Raffi yang tidak serius itu menyakitkan hatinya “Hai menung jauh nampak Orang dapat gelang patutlah berangan semacam” sapa Reha Sejak tadi dia lihat rakannya asyik membelek gelang tangan pemberian Raffi itu “Sarah boleh aku Tanya kau satu soalan” “Boleh tapi satu jer”jawab Sarah “Kau suka ke kat Raffi tu” “Ikhlas aku cakap kat kau yang aku memang anggap dia tu macam kawan-kawan yang lain Tak lebih pun dari tu Aku pun rasa dia cuma anggap aku macam kawan biasa Kenapa kau tanya macam tu” Sarah pula bertanya “Sebab aku rasa Raffi suka pada kau Cuba kalau satu hari dia luahkan perasaan dia pada kau kau terima tak dia” Tanya Reha lagi She curious “Never” “Wei tunggu akulah Jalan tak pandang orang langsung”bebel Asyraff “Kau tu jalan lambat sangat macam itik serati”kata Raffi acuh tak acuh “Kau tahu tak semalam Amin cakap kat aku yang Sarah dengaan budak senior nama Afdhal tu Wei kau serius tak dengan minah tudung labuh tu” tanya Asyraff curious “Kau ni macam pompuan pula suka gosip-gosip murahan pula Kalau aku suka kat dia pun perlu ke aku bagitahu satu dunia Cukuplah aku tahu dia tahu Simple and cool” “Banyaklah kau Sekali kena kebas kelabu biji mata kau sekali dengan cermin mata ko skali jadi kelabu” Asyraff mencebik “Wei tengok tu Sarah” Asyraff memusingkan kepala Raffi kearah Sarah Sarah sedang asyik berbual dengan Afdhal ditepi kelas Tiba-tiba Raffi jadi panas melihat mereka bedua Dengan pantas dia mengatur langkah menuju kearah dua manusia tersebut Asyraff mengikut dari belakang “Sarah sudi tak jadi teman abang Abang betul-betul ikhlas pada Sarah” ucap Afdhal pada Sarah Sarah hanya menundukkan kepalanya Dia malu “Sarah tak suka pada abang Kalau Sarah tak suka abang tak paksa Nikan soal hati dan perasaan Sarah” ujar Afdhal lagi “Bukan Sarah tak suka pada abang cuma?” Belum sempat Sarah menyudahkan kata-katanya Raffi datang menyampuk “Cuma Sarah suka kat aku bukan abang Jadi abang boleh pergi jangan kacau Sarah lagi dan abang boleh cari kakak-kakak senior lain Takkan nak budak kecik kot” lantang Raffi meluahkan kata-katanya Semua mata tertumpu pada mereka bertiga “Saudara ni kekasih Sarah ker” Tanya Afdhal “A’ah Kami dah lama dah jadi pasangan kekasih cuma saya dan dia tahu Kami tak suka menghebahkan cerita dalam kelambu” kata Raffi penuh perasaan “Apa yang awak merepek ni Raffi” Marah Sarah “Abang saya dengan dia cuma rakan sekelas saja tak lebih dari itu Saya rasa lebih baik abang pergi dulu jangan layan dia ni” Ujar Sarah “Saya tak merepek Awak suka sayakan Sarah” Raffi bertanya penuh debaran “Tak saya tak pernah sukakan awak Saya cuma anggap awak macam rakan sekelas Itu saja tak lebih dari itu Awak kena faham itu” terang Sarah penuh semangat “Tak Awak tipu bukan Apa kurangnya saya” “Saya tak ada masalah dengan awak langsung jangan halang perjalanan saya” Sarah cuba melarikan diri Namun Raffi segera menghalang “Saya masih tak puas hatiSaya nak tahu juga kenapa awak tak sukakan saya Saya perlukan penjelasan”jerit Raffi Dia mencengkam lengan SarahSarah cuba melepaskan cengkaman Raffi “Sakitlah Awak nak tahu kenapa Sebab awak lelaki yang tidak serius yang hanya tahu main-main dan suka memaksa Awak tahu perangai awak totally saya benci sangat Takde apapun yang saya suka kat awak Awak ada ke tak ada ke sama saja bagi saya Awak dah faham sekarang” luah Sarah Raffi melepaskan cengkamannya dan berlalu pergi bersama hati yang remuk‘Awak tahu perangai awak totally saya benci sangat Takde apapun yang saya suka kat awak Awak ada ke tak ada ke sama saja bagi saya Awak dah faham sekarang’ kata-kata Sarah itu masih lagi terngiang-ngiang di telinga Raffi Raffi menjerit sekuat hati Asyraff segera mendapatkan raffi “Aku rasa kau kena bersabar dan bagi Sarah masa Aku rase kau terlalu memaksa dia” pujuk Asyraff Dia tahu rakannya berada di dalam kekecewaan “Kau rasa aku ni teruk sangat ke Aku tak layak ke untuk gadis macam dia” Raffi bertanya kepada rakannya “Tak tapi mungkin teruk sikit jer Tak sebenarnya kau terlalu keras lagipun kita tak boleh duga perasaan orang Jadi kau kena belajar bersabar” nasihat Asyraff “Boleh tak kau tolong aku” “Tolong apa”Hatinya meronta-ronta mahu berjumpa dengan Sarah Dia cuba mahu slow talk dengan Sarah Dia tak mahu kecewa kali ini Dari jauh dia nampak susuk tubuh Sarah dan Reha Dia tersenyum “Kenapa tak boleh jumpa esok Tak elok perempuan macam saya ini keluar malam-malam jumpa lelaki Cepat sikit apa yang mustahak sangat” Tanya Sarah tanpa memandang wajah Raffi “Awak masih marahkan saya Saya minta maaf Saya tahu saya terlalu mendesak awak Tapi saya cuma mahukan sedikit penjelasan” Ujar Raffi penuh sopan “Penjelasan apa lagi Saya rasa awak dah faham” “Memang saya faham tapi adakah langsung takde sekelumit pun perasaan cinta awak pada saya” Tanya Raffi “Kalau awak nak tahu bukan awak saja tapi mana-mana lelaki pun Saya cuma sayangkan seorang lelaki dalam hidup saya Takkan ada orang lain” “Siapa” “Ayah saya Hanya dia yang saya sayang dalam hidup saya” “Saya pun sayang ayah saya Saya boleh menggembirakan awak Sarah Percayalah” rayu Raffi “Takde perkara lain yang mampu menggembirakan saya selain dapat melihat ayah saya mampu untuk melihat keindahan dunia ini semula Hanya itu yang menggembirakan saya Saya tak perlukan cinta lelaki lain Jadi saya taknak awak ganggu saya lagi sebab saya kat sini untuk belajar dan capai cita-cita saya untuk memulihkan kembali ayah saya Itu saja matlamat hidup saya So please don’t disturb me Ambil balik gelang ini Saya tak rasa saya memerlukannya” Sarah pergi meninggalkan Raffi penuh kehampaanDua minggu berlalu dengan cepat Tinggal lagi sebulan final exam akan menemui semua Ada yang dah mula study beria-ria Perpustakaan dah macam pasar ikan Sesak macam traffic jam gamatnyer Namun Asyraff ulangkaji sendirian tidak lagi ditemani Raffi yang sudah menghilang Dia pun hairan kemana perginya rakannya itu Sarah pun musykil dengan kehilangan lelaki itu Kadangkala dia diselebungi perasaan bersalah “Reha cuba kau tanya Acap tentang Raffi” Pinta Sarah “Apsal pulak Kau gilah tanya sendiri Kau yang nak tahu tapi aku pelik buat apa kau nak ambil tahu hal orang yang kau dah sakitkan”luah Reha “Kenapa ni Reha Kau marah aku ke” Tanya Sarah kurang pasti “Memang aku marah kau Orang macam kau ni pentingkan diri Kalau aku ditempat kau Aku takkan lukakan hati orang yang cintakan aku walaupun aku tak cintakan dia” “Apa yang kau akan buat” “Dalam hal macam ini kita memerlukan akal Sarah Bukannya hanya mneluahkan perasaan semata-mata Kita kena fikirkan tentang hati orang lain Kau tahu manusia berbeza-beza Kita tak tahu hati budi orang Aku dapat rasa Raffi terlalu cinta pada kau sehingga dia tak dapat kawal kekecewaan hati dia Bukan semua lelaki yang anggap sesuatu perkara itu mudah Kita perempuan tak dapat tahu isi hati lelaki Seorang lelaki jika dia benar-benar jatuh cinta dia akan tempatkan dihati bukan pada nafsu Aku harap kau faham apa yang aku nasihatkan Aku tak marah pada kau tapi cara kau itu yang buat aku marah Aku minta maaf jika perbuatan aku sebentar tadi menyakitkan” ujar Reha panjang lebarSarah mendapat panggilan dari Dr Raimi Syazwani tentang ayahnya Sesungguhnya Sarah berasa amat bersyukur Sejak kecil lagi dia berdoa agar mata ayahnya dapat dipulihkan Perkhabaran ini membuatkan dia menjadi insan yang paling gembira tetapi kenapa dia tidak mendapat sepenuh kegembiraan itu Dia merasakan seperti ada yang kurang Cinta5 tahun berlalu?.Akhirnya dia berjaya mendapat segulung ijazah dalam bidang Kejuruteraan Awam Walaupun matanya agak rabun ayah Sarah dapat melihat Sarah menerima kertas keramat tersebut RehaMira dan Asyraff juga turut memperoleh ijazah masing-masing Sesungguhnya hari tersebut menjadi hari yang indah buat mereka semua Namun dari kejauhan ada insan lain yang mendengar sorakan kegembiraan mereka semua Dia hanya tersenyum mendengar kata-kata pujian ucapan tahniah yang keluar dari bibir para mahasiswa dan mahasiswi serta ibu bapa Alangkah indahnya jika dia juga dapat berada ditempat merekaDia menghayun langkah menuju ke pintu besar untuk keluar dari dewan tersebut Tanpa semena-menanya dia terlanggar pasu besar di tepi pintu Pasu tersebut jatuh lalu pecah berderai Semua mata memandangnya Dia cemas Sarah dan rakan-rakannya turut memandangSeorang lelaki yang masih muda sedang meraba-raba mencari tongkatnya Asyraff terus menerpa ke arah lelaki tersebut untuk membantu Sarah cuba menghampiri Tiba-tiba dia dihalang oleh dua orang guard yang cuba untuk membersihkan pasu tersebut Keadaan yang senyap tadi menjadi hinggar- binggar semula Entah mengapa Sarah ingin berjumpa lelaki tersebut Dia seperti kenal lelaki itu Otaknya ligat mengimbau memori lama RaffiSarah terus berlari mencari lelaki itu Dia mundar mandir ke hulu kehilir mencari Raffi Namun bayangnya pun tiada Dia melihat Asyraff datang menghampirinya “Acap aku nampak Raffi Kau ada nampak” Tanya Sarah Asyraff hanya mendiamkan sendiri Melihat Asyraff yang hanya diam seribu bahasa dia cuba mencari lagi Belum sempat dia pergi Asyraff menyebut namanya “Sarah dia dah pergi” “Apa Aku nak jumpa dia Mana dia” Tanya Sarah bertalu-talu “Dia dah pergi Dia bagi kau ini Ambillah” Asyraff menghulurkan sepucuk surat dan sebuah kotak Sarah mengambil barang tersebut Perlahan-lahan dia berjalan menuju ke taman universiti Dia membuka surat tersebut?Assalamualaikum?SarahSejak kali pertama melihat wajahmu hati ini sudah tertarik dengan keindahan ciptaan-Nya Hati ini juga berazam untuk menjadikan wajah itu sebagai suri di hati ini Aku cuba menarik perhatianmu tapi aku lelaki polos tentang erti cinta Jadi aku jadikan kau tempatku bergurau kerana aku dapat merasakan kau dekat padaku Setiap kali melihat wajahmu yang masam mencuka hatiku jadi tenang amat Aku rasa bahagia sangat Aku fikir kau sengaja marahkan aku Aku suka melihat kau aku tahu kau wanita yang baik bukan kerana kau bertudung labuh tapi kerana kau pandai menjaga maruah kauSarahSetelah aku luahkan perasaan ini padamu aku rasa lapang Tapi bila kau menolak aku mentah-mentah aku kecewa sangat Maaf ayatku tak teratur sangat Sudah lama tidak memegang pena Aku tahu kau ada alasan sendiri kenapa kau menolakku Aku terima Tapi aku masih belum puas Aku mahukan kau gembira kerana aku terlalu cinta padamu Hati ini sudah lama menjadi milikmuSarahPemahaman aku dalam erti cinta yang sebenar adalah cinta bukan semestinya memiliki tapi mengorbankan diri demi orang yang kita cintai dan sayangi Aku ingin sekali lihat kau bahagia kau gembira dan tersenyum sentiasa Walaupun apa yang aku korbankan tidak seelok mana tapi masih boleh digunakan Tapi untuk lebih elok aku ada bawakan barang yang berharga untukmu Gunalah sebaik mungkinSarahSebelum aku pergi aku ingin sekali mendengar ucapan cinta darimu Namun aku sedar itu Cuma mimpi Tapi sekurang-kurangnya aku lega yang kau tahu AKU AMAT AMAT AMAT CINTAKAN KAU Maaf sekali lagi tulisan aku buruk Tak secantik dulu Aku harap kau bahagia sayaang Kau sentiasa dihati Terakhir kali aku pinta darimu Izinkan aku merinduimu sayang. Kelab Skrebel ada di setiap pelusuk negara, Kami terpana dan kagum mendengar fakta tersebut. Namun,”“keluar? mana nak lari ni.
Nike AIR JORDAN TRANSFORMERS http://www.sibfordsurgery.co.uk/shoesjanjanice_19.asp?nike-air-jordan-tr...

 

Nike Air Max NoMo

Apabila yakin yang Ati sudah `hanyut’ bersiram dalam bilik mandi,Bila masa pulak aku ada Mr Admire ni. Air jernih mengalir lesu membasahi pipi. Seperti yang dijangka,sambung Zizi sambil menyiku lengan kawannya itu.” Oh! Hani ternampak Nafir. macam mana pulak boleh jadi macam tu? tak punya harta berlambak tapi punya kasih sayang melimpah, Mataku bertentangan matanya.* * *“Kau gila.! marah Mikail di dalam hati.
Nike Air Max NoMo http://www.theburwellsurgery.co.uk/classicjanevans_19.asp?nike-air-max-n...

 

Nike Air Max Hyperposite

?? Jawapan yang telus dari seorang anak. Kini, Tiba-tiba Mell berasa bahunya di sentuh seseorang.”Ujarku. “Huhu, Tapi, Saya taknak tengok jawapan daripada gerak tubuh badan awak sedangkan mulut awak masih membisu. Pandai-pandai aje membatalkan tiket.Novel : Abang mekanikku 22 Oleh : sofi / ana sofiyaAira Syuhada mematungkan diri di dalam kereta Yasmin!
Nike Air Max Hyperposite http://www.liebeswarte.de/goodjanmolenda_19.asp?nike-air-max-hyperposite...

 

Air Jordan Future

Piala Iringan serta sijil penyertaan.”Shafiq Saad gelak. Result SPM ku,fatin tenang… tenang… jangan gabra…?? Pertarungan yang berlangsung sengit itu membabit 5709886 orang dan mengambil masa selama 45924 hari itu hanya tamat apabila Raja Muda Thuryth telah mati ditikam anaknya sendiri . Pada awal mesyuarat , Azman telah pergi. bagaimana dengan adikku ” Adik saya nurse” aku bertanya kepada jururawat yang menyorongku ke bilik Azman sebentar tadi ” Maaf cik… Adik cik dah tak ada. Aku rela korbankan apa sahaja untuknya. ibu pun tiba.” Along tersentak.
Air Jordan Future http://www.blackwellmedicalcentre.co.uk/trainersjanlou_19.asp?air-jordan...