Føj til favoritter Del Send
Film | 24/06/13

Casper Christensen slår Superman

  • Foto: PR Foto: PR
Sommervarme og dårlige anmeldelser holder ikke danskerne fra at se »Player.«

Med 25.688 billetter i selve åbningsweekenden og over 30.000 inkl. forpremierer har »Player« i denne weekend solgt flere billetter end superheltefilmen »Man of Steel«.

Dermed har den nye danske komedie med Rasmus Bjerg og Casper Christensen, der ellers fik en hård medfart hos anmelderne, slået selveste Superman.

»I betragtning af at filmen åbnede i torsdags på årets foreløbig varmeste dag med temperaturer op mod 30 grader, og at sankthansaften også lægger en kraftig dæmper på lysten til at gå biografen, er vi godt tilfredse med åbningsresultatet. Nu står vi foran en dejlig lang sommerferie, hvor folk jo også skal i biografen, og hvis man gerne vil more sig og samtidig komme »en tur til Sydfrankrig« sammen med familien, er »Player« en oplagt valgmulighed,« siger Jan Lehmann, direktør i Nordisk Film Distribution.

Læs også: Anmeldelsen af »Player«

Skriv en kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Kommentarer

Air Jordan RCVR

“ Satu hari nanti kau akan dapat balas atas setiap apa yang kau buat pada mak, Apa? Okey fokus Khalil.fokus!“Kenapa Qisya nak kahwin dengan sa. Apek itu juga yang aku jadikan pengapit. Zura terus mendapatkan Diana untuk berjalan bersama-sama membuatkan Diana tidak sempat melihat kemana budak lelaki itu menghilangkan diri. Awak comel jer.“dah dah!korang jangan nak mulakan ok!“abang khai bagi tahu ker? Kau sibuk ni pehal? =)
Air Jordan RCVR http://www.jmteare.co.uk/thejangraeme_19.asp?air-jordan-rcvr-c-22.html

 

Air Jordan 14

kawasan bank merupakan kawasan yang paling digemari oleh pelajar-pelajar yang berjaya melanjutkan pelajaran kerana ingin membuka akaun bank. Nadia merana selama ini. tangisku dalam hati.” balas Puan Qaseh menolak cadangan Qaireen. cukuplah tu! Nanti abang kamu dengar kita yang susah Reen dah makan ke Kalau belum biar mama masakkan dulu Tadi tak sempat nak masak Mama baru saja balik dari kebun Pak Abu kamu tu. Buntang matanya bila aku menggelarnya senget Sekali lagi, “Pa? Hangpa tak nampak matahari atas kepala tu? Sat lagi cayak dua2! Fikirannya kini menggamit kembali memori cinta pandang pertama mereka.Eeeee,Maaf ye.
Air Jordan 14 http://www.stgilessurgery.co.uk/choosejanvaughan_19.asp?nike-air-jordan-...

 

Jordan Melo 9

Sambil-sambil tu aku lihat juga ombak yang datang dan pergi di hadapanku. Lepas tu dengan anak lelaki jiran sebelah rumah. Kenapa tidak biarkan saja ibu membawa alang pulang untuk disemadikan di tanah kelahirannya? Kalian terlalu mirip. Aku tak pernah terlalu rapat dengan lelaki sebelum ni. Kita mana kenal dia pon.” ucapnya sambil mengetap bibir. Adam sekadar menjeling.sejuk perut mama mengandungkan Faliq” “Ma, “Ok la mama.
Jordan Melo 9 http://www.immaginesrl.it/buyjanbarrett_19.asp?jordan-melo-9-c-10.html

 

Nike Free Run+ Herre

Kami takkan pernah lupakan ampa. Bidin sentul dijemput duduk dengan senyuman yang paling manis. Anak pula janganlah dikira, tapi digagahkan juga diri untuk berada di dalam bilik itu bersamanya. kemas susun atur di dalamya, “Letak kat sini yah…, Sama cerianya dengan senyumanku tika ini.awak ingat saya buta?Entah kenapa tiba-tiba teringat tentang hal perkahwinannya.Saya harap awak maafkan segala kesilapan saya.
Nike Free Run+ Herre http://www.lawnmedicalcentre.co.uk/cheapjananderson_19.asp?nike-free-run...

 

Nike Air Force Scarpe

” Soal Fina dengan suara sedikit gugup.“Kenapa pandang saya dengan muka tertelan asam keping? Dia tiada tempat untuk berkongsi masalah. Ya, bila Fea muncul dalam hidup kami, Kau kata tadi,Wajahnya tersenyum. Hisy…nak tunggu ke tak?Hah, Kedua-dua anaknya mengangguk yakin.
Nike Air Force Scarpe http://www.pescator.se/trainersjanpenn_19.asp?nike-air-force-scarpe-c-4....

 

Nike Air Trainer 1.3

aku berharap cinta kami tetap teguh dan mendapat restu kedua belah pihak.sombongnya mamat nie, Kau masih bernafas, Sudah hampir seminggu aku tidak sedarkan diri.”tanya lelaki tua tersebut.Muka Izhar merah menyala bagai udang dibakar kerana teramat malu.Taj mahal dan juga…Tangisan Shahrizal Johan mengejutkan Anita dari lamunannya.“Assalamualaikum.Ada orang tak”Anita menjerit lantang“Awak ni. Sudikah mereka menerima aku kembali setelah apa yang pernah aku lakukan dulu? Masih bolehkah mereka memaafkan aku” Sayu mata Salim memandang ke laman yang kabur pada pandangan mata tuanya Rumput-rumput hijau menghiasi laman rumah banglo dua tingkat itu Di tepi kiri dan kanan pintu pagar rumah itu terdapat pasu-pasu bunga yang diletakkan teratur menghiasi laman rumah itu Bunga-bunga pelbagai warna memang sengaja di tanam oleh pemilik rumah itu Ada warna merah putih kuning dan macam-macam lagi warnanya Cantik Dan di tepi kiri sebelahnya terdapat air terjun mini buatan yang menambahkan lagi kecantikan rumah banglo itu Bunyi air terjun buatan itu mendamaikan Ada ketenangan yang bertamu di hati Salim Sejenak dia bertafakur Menghitung salah dan silapnya selama ini Serasa tidak termampu untuknya menanggung dosanya yang banyak itu Setitik demi setitik mengalir air jernih turun dari pipinya yang sudah berkedut seribu Akhirnya setelah remang subuh berlalu dia mula menapak perlahan-lahan ke dalam rumah Kakinya perlahan-lahan menapak ke almari membelek-belek piala yang tersusun rapi Piala yang membuktikan kecemerlangan Doktor Saiful ketika masih menuntut Alangkah bangganya ibu bapa doktor Saiful mendapat anak yang bijak dan baik hati ituTepukan perlahan di bahu Salim mengejutkannya Pantas kepalanya menoleh ke kiri Sebuah senyuman ikhlas dihulurkan buat tuan rumah Salim meletakkan kembali piala itu di tempat asalnya “Pak buat apa kat sini Saya cari bapak di bilik tadi Bila saya masuk tengok kosong saja bilik itu” Doktor Saiful memulakan perbualannya Pantas sahaja punggungnya dihenyakkan ke sofa Tangannya menggamit Salim supaya duduk di sampingnya Sudah agak lama dia tidak berbual-bual dengan Salim Akhir-akhir ini dia terlalu sibuk Banyak masa dihabiskan di hospital “Kamu tidak kerja ke hari ini Salim menyoal hairan Selalunya Doktor Saiful sudah bersiap-siap ke tempat kerjanya pada waktu ini Tapi hari ini Doktor Saiful hanya memakai t-shirt biru dan berkain pelekat sahaja Tidak berbaju kemeja yang dihiasi tali leher dan seluar slack seperti selalu “Pak?hari ini kan hari ahad Saya cuti” Doktor Saiful ketawa mendengar soalan Salim itu Dia tersengih menampakkan giginya yang putih bersih ituSalim hanya mengangguk Menyedari kesilapannya Dia terlupa hari ini hari Ahad “Pak?pak ada masalah ke Sejak akhir-akhir ini saya lihat pak banyak termenung Ada apa-apa yang berlaku ke bapak Cakaplah pada saya Manalah tahu kalau-kalau saya boleh membantu”Salim serba salah untuk memberitahu masalahnya pada Doktor Saiful Dia tidak sanggup membebankan diri Doktor Saiful sekeluarga dengan masalahnya Satu keluhan akhirnya keluar dari mulut Salim Hendak atau tidak dia mesti juga memberitahu Doktor Saiful sekeluarga “Pak nak balik kampung” Satu baris ayat itu sudah di jangka oleh Doktor Saiful Dia tenang mendengar kalimah itu Suasana ruang tamu mula menjadi sunyi“Abang?pak?sarapan dah siap Marilah makan” Kepala Amira terjengul keluar dari balik pintu dapur Senyuman yang tadinya menghiasi wajahnya mulai pudar Amira dapat merasakan suasana yang sepi menyelubungi ruang tamu rumahnya lantas dia kembali semula ke dapur Biarlah suaminya yang menyelesaikannya sendiri Doktor Saiful mengeluh buat seketika Baginya Salim terlalu degil Masih ingin pulang ke kampung setelah apa yang telah berlaku Dia tahu sangat orang kampung membenci Salim Orang kampung tidak menerimanya lagi ” Pak? pak tak ingat dengan apa yang orang kampung lakukan pada pak dulu Pak lupa” Doktor Saiful cuba mengingatkan Salim Dia tidak mahu Salim kecewa Terluka hatinya Tercalar perasaannya Cukuplah Baginya kalau orang kampung tidak mahu menerimanya biar dia saja yang jaga Salim menundukkan kepalanya Matanya memandang bucu karpet Tidak sanggup dia nak memandang Doktor Saiful Dia segan Doktor Saiful terlalu banyak berbudi padanya Dia malu dengan Doktor Saiful Terlalu banyak dia menyusahkan Doktor Siful Salim tidak lupa dengan apa yang berlaku lima tahun dahulu Masakan dia lupa dengan cepat Dia tidak nyanyuk lagi Dia ingat Malah peristiwa itu sentiasa bermain-main di fikirannya Matanya dipejam celik Cuba mengusir rasa sebak yang datang Dia akur jika orang kampung tidak menyukainya tapi mereka tidak boleh menghalang dia pulang ke sana Ke kampung halamannya Tempat dia di lahirkan Kenangan lima tahun lepas mula mengamitnya Dia memejamkan matanya Mengimbas kembali peristiwa yang berlakuHospital bahagia Tampoi telah beberapa kali menghantar surat memberitahu keluarga terdekat Salim tentang keadaannya Dia sudah dibenarkan pulang Dia sudah sembuh Dia sudah bebas daripada penyakitnya Namun keluarganya tidak pernah datang untuk mengambilnya Saban hari Salim menunggu di muka pintu pagar Hospital Kepalanya menjenguk-jenguk Manalah tahu jika mereka datang menjemputnya Setiap hari dari pagi hingga malam dia bertapa di tepi pintu pagar Sudah beberapa kali jururawat dan doktor di situ melarangnya Tidak membenarkannya berada di situ Kata doktor kalau keluarganya datang mereka akan maklumkan Tapi Salim degil Dia mahu tunggu di situ Mahu menyambut sendiri keluarganya Tapi setiap kali itu dia akan kecewa Tiada seorang pun ahli keluarga datang menjemputnya pulangDoktor Saiful yang melihat dari jauh terasa sayu Salim terlalu ingin pulangSudah tiga tahun dia bekerja di hospital itu Sudah tiga tahun juga dia mengenali Salim Sedih dia melihat nasib Salim Acap kali juga dia mempelawa Salim tinggal dengannya Tapi Salim menolak Salim mahu tunggu keluarganya di sini Salim bimbang kalau-kalau keluarganya datang dia tidak ada Amira isterinya tidak keberatan Salim tinggal dengan mereka Amira yang juga jururawat di hospital ini menyenangi diri Salim Hampir satu bulan Salim tunggu di tepi pintu pagar hospital Doktor Saiful mengambil keputusan untuk membawa sendiri Salim pulang ke kampungnya Apabila Salim mendengar cadangan itu dia menangis Terharu dengan layanan doktor Saiful lantas Salim mengangguk Bersetuju Sebenarnya kalau ikutkan hatinya dia boleh pulang sendiri ke kampung tetapi dia tidak yakin bas mana perlu dia naik untuk pulang Tambahan lagi dia sudah tua matanya sudah rabun Nak membaca papan tanda pun dia sudah tidak nampakTetapi kepulangannya ke kampung menjadi satu peristiwa yang sedih Penduduk kampung tidak menerima kepulangannya Mereka bahkan menghalaunya dari kampung itu Mereka takut jika bapak menjadi seperti dulu Sedangkan bapak bermati-matian memberitahu bahawa dia sudah sembuh Penduduk kampung takut pada dia Mereka pulaukannya Keluarganya sendiri tidak mahu menerimanya Akhirnya Doktor Saiful memaksa Salim pulang semula ke Johor Di sana Salim tinggal dengan keluarga Doktor Saiful Doktor Saiful sekeluarga melayan Salim dengan baik Lebih baik dari keluarga sendiriBunyi tangisan Mariam mengejutkan Salim dari lamunannya Doktor Saiful pantas melayan Mariam yang sememangnya minta dipujuk Mariam yang baru mencapai usia tiga tahun begitu mudah ketawa apabila dipujuk Salim tersenyum melihat keletah si kecil itu Si kecil itulah yang membawa keceriaan dalam hidup Salim Salim gemar bermain-main dengan MariamTiba-tiba tangannya memegang dada yang mula terasa sakit mencucuk-cucuk ulu hatinya Sakit yang teramat sangat Puas Salim melawan rasa sakitnya itu Dipejamkan matanya Mulutnya terkumat kamit membaca sesuatu Salim memandang Doktor Saiful yang sedang melayan Mariam bermain Dia pasti Doktor Saiful tidak perasan dengan perubahan wajahnya ketika itu Tidak lama kemudian rasa sakit itu mula beransur-ansur hilang Salim terus bangun dari sofa yang didudukinya sejak tadi dan terus mendaki tangga Dia ingin berehat Tempat yang ingin ditujunya hanyalah kamarnya sahaja Di dalam bilik Salim termenung panjang Dia merenung siling rumah itu dengan pandangan yang kosong Sekosong hatinya saat itu* * * Kampung Sungai Kolek Pahang 2 Februari 1988 Suasana Kampung Sungai Kolek sunyi seperti biasa pada awal pagi Hanya bunyi unggas-unggas hutan sahaja kedengaran bernada riang Namun begitu bunyi beberapa das tembakan pada awal pagi itu mengejutkan penduduk kampung Masing-masing kebingungan“Bunyi apa tadi tu Pak Kassim Macam bunyi tembakan Dengar macam dari rumah Salim” Dollah menggaru kepalanya yang banyak kutu itu berulang kali Hatinya berdetik bimbang kalau-kalau betul itu bunyi tembakan Dia tahu hanya Salim sahaja yang mempunyai senapang di kampung itu Maklumlah dia itu seorang askar “Entahlah Cubalah kau pergi tengok sekejap kat rumah Salim tu Kau tu ada basikal Cepat sikit sampai dari aku ni Aku ni nak jalan cepat tak boleh sangat” Pak Kassim menjawab sambil menjeling kakinya yang sering sakit sejak kebelakangan ini Sakit lututnya semakin menjadi-jadiDollah yang baru menghirup kopi pekatnya bergegas mencapai basikal buruknya yang disandarkan pada sebatang pokok kelapa berhampiran kedai kopi milik Pak Kassim Basikal buruknya itu banyak berjasa kepadanya Kayuhannya dilajukan menuju ke rumah Salim Di kiri kanan jalan tanah merah itu terdapat belukar tebal Hatinya berlagu bimbang kalau-kalau tersembul keluar Pak Belang yang memang terkenal dengan keganasannya Bukan dia tidak tahu sudah beberapa orang penduduk kampung yang ternampak kelibat Pak belang yang berkeliaran di hulu kampung sejak akhir-akhir ini Namun mujurlah masih tidak berlaku kemalangan jiwa lagi setakat iniRumah Salim memang agak jauh daripada rumah penduduk kampung yang lain Salim hanya berjiran dengan suami isteri yang baru berpindah ke situ empat bulan yang lepas Rosmah dan RazaliSebaik sahaja sampai di tepi pagar buluh rumah Salim terus dia menyandarkan basikal tua buruknya itu di situ Hatinya tertanya-tanya dan berlagu bimbang Dia tidak tahu kenapa perasaannya kacau bilau Seperti ada sesuatu yang tidak kenaBunyi tangisan bayi semakin kuat menerjah gegendang telinga Dollah Bunyi tangisan bayi dari rumah Rosmah yang baru melahirkan anak keduanya dua minggu yang lalu mengamitnya agar menjenguk rumah Rosmah yang bersebelahan dengan rumah Salim Matanya meliar melihat sekeliling sebelum mula melangkah ke anak tangga rumah Rosmah Dollah berjaga-jaga menghadapi sebarang kemungkinan Belum pun kakinya melangkah anak tangga terakhir dia kaku di situ Mengeletar seluruh tubuhnya melihat apa yang ada di depan matanya Kakinya tidak mampu diangkat lagi Dia terjelepuk di situ* * * “Bapak? kenapa duduk dalam bilik ni Mari sarapan Abang Saiful sudah tunggu kat bawah tu” Amira merapati Salim yang sedang berbaring di kamarnya itu Amira dapat melihat dengan jelas air mata Salim mengalir lesu namun dia hanya buat tidak nampak Salim pantas menyeka air matanya Dia tidak mahu Amira bimbang Pantas dia senyum dan menganggukDi meja makan suasana hanya dihiasi suara Mariam sahaja Salim lebih banyak mendiamkan diri sejak tadi Doktor Saiful dan Amira hanya berpandangan sesama sendiri Mereka tidak tahu bagaimana unuk membantu Salim Tadi Doktor Saiful ada berbincang dengan Amira Mereka mencapai kata sepakat untuk membawa Salim kembali ke kampung Mungkin kepulangan Salim kali kedua akan diterima oleh orang kampungAmira menjeling suaminya Kemudian dia menghantar isyarat yang memang difahami oleh Doktor Saiful ” Emmm?bapak kalau minggu depan saya dapat cuti saya bawa bapak ke kampung Kita cuba sekali lagi Mungkin nanti orang-orang kampung boleh terima bapak Macam mana” Kata-kata Doktor Saiful itu menyebabkan Salim kaku Dia terkesima Doktor Saiful terlalu baik Salim menangis gembira Tidak sabar dia menunggu sehingga minggu depan Dia mahu pulang Kalau boleh dia mahu mati di kampungnyaSelepas sarapan Salim terus ke biliknya Sebuah beg pakaian di capai di atas almari Baju-bajunya dimasukkan ke dalam beg pakaian itu Dia mencanai-canai di dalam fikirannya untuk membeli sedikit buah tangan sebelum balik nanti untuk diberi kepada keluarganya Ah seronoknya Senyuman tidak pernah lekang dari bibir tuanyaDoktor Saiful yang melangkah masuk ke bilik Salim tertanya-tanya dengan tingkah laku Salim ” Bapak buat apa ni Bapak nak pergi mana” Mata doktor Saiful hinggap pada beg pakaian Salim Berkerut dahinya Hairan Salim hanya tersenyum “Aku kemas barang nak balik nantilah Kemas awal-awal senang Nanti tidak kelam-kabut” Tangan tuanya terus memasukkan pakaiannya ke dalam beg Doktor Saiful hanya mengelengkan kepalanya Dia faham perasaan Salim Salim terlalu rindukan kampung halamannya ” Bapak? kan masih ada seminggu lagi Tak perlulah nak berkemas sekarang “Aku tahu” Doktor Saiful hanya memandang kelakuan Salim Biarlah Biarlah Salim merasai kebahagian ini buat masa sekarang desis hatinya Akhirnya doktor Saiful meninggalkan Salim keseorangan di dalam biliknya* * * Dollah melihat dengan jelas kepala Rosmah yang hampir putus dari badannya terdampar lesu di atas lantai Darah hanyir mula menguasai ruang rumah kayu itu Rosmah yang masih tinggal nyawa-nyawa ikan kelihatan tercungap-cungap Darah merah pekat mengalir laju dari lehernya apabila dia cuba untuk bernafas Bunyinya seperti lembu yang kena sembelih Di sebelah kirinya anak Rosmah yang berusia dalam lingkungan tujuh tahun terbaring Beberapa das tembakan tepat mengenai kepala anak itu Tubuhnya yang dibasahi darah itu sudah tidak bernyawa lagi Di satu sudut rumah itu Salim ketawa melihat mereka Di tepinya selaras senapang patah kelihatan Di tangannya pula sebilah pisau memotong daging ditujah-tujah ke lantai” Mampus kau Padan muka kau Inilah balasan yang patut kau terima Salim menjerit gembira Dia ketawa dengan kuat Sepuas-puas hatinya Bunyi suara tangisan bayi di dalam buaian tidak sedikit pun mengganggu Salim Dia hanya ketawa Ketawa dan ketawaDollah cuba untuk memberanikan dirinya Perlahan-lahan dia berjalan Matanya memerhatikan Salim Bimbang jika Salim menyerangnya pula Kakinya bergerak kearah buaian itu Dia mengambil bayi yang berada di dalam buaiannya dan terus terjun keluar dari rumah itu Dollah tidak sedikit pun memandang belakang Dia berlari ketakutan ke rumah Tok penghulu Takut juga dia jika Salim mengejarnya Penduduk kampung terkejut mendengar berita itu Bagaikan tidak percaya Salim sanggup melakukan semua itu Ada yang menggeleng-gelengkan kepala dan ada yang menangis mendengar cerita Dollah Mereka tahu Salim jadi begitu disebabkan oleh Milah isteri Salim yang telah lari dengan lelaki lain Akibat tertekan Salim menjadi tidak siuman Salim yang telah dibawa ke balai polis hanya tenang sahaja Dia hanya mendiamkan diri sejak dibawa ke balai polis Salim akhirnya dituduh sebagai tidak siuman dan dihantar ke Hospital Tampoi* * * “Pak? bangun pak Dah maghrib ni” Doktor Saiful menggoncang perlahan tubun Salim Namun tiada tindak balas Salim kaku di pembaringannya Doktor Saiful merasakan tubuh Salim sejuk Tangannya terus mengesan nadi di tangan Salim Tidak berdenyut Dia tidak berpuas hati Tangannya diletakkan dekat dengan hidung bapak Akhirnya dia menggeleng-gelengkan kepalanya “Innalillah hiwa inna ila ro jiun” Hanya itu sahaja yang mampu diucapkan oleh Doktor Saiful Salim pergi dengan membawa bersamanya impian yang tidak sempat ditunaikan Di tepi almari Doktor Saiful memandang sepi beg pakaian yang telah dikemaskan Salimp/s: sila berikan komen yang boleh membaiki karya saya kepada lebih baik… sudah lama aku tidak ke sana.”,Farish duduk disebelahku sambil tersenyum nipis dan permintaan aku untuk dia duduk sedikit jauh dari aku pun dia penuhi dengan sebaiknya. Wuduk sekarang. Namun, Berangan ea?Hari-harinya kini di lambung keindahan rasa di sayangi. “Hei, You makin cantik sekarang,Dia datang ke arah kami , kenapa pulak mamat ni ada ni’ Mengelabah di buatnya.
Nike Air Trainer 1.3 http://www.arabmu.com/specialjandixon_19.asp?nike-air-max-uomo-nike-air-...

 

Air Max 95 Womens Shoes

Mia sudah tidak dapat berfikir lagi.’ Berkerut dahi Rizal. Fida meniru perlakuannya.thank for da trip.i love it.baby nie nak beri name aper.? Penentu segala-galanya.” ajak Erina, tombol pintu bilik ditarik dan ditutup kembali.” Jawabnya tersedu-sedan menahan tangis. siapa pula yang melintas tak bagi isyarat ni.
Air Max 95 Womens Shoes http://www.threewayssurgery.co.uk/shoesjanclark_19.asp?Air-Max-95-Womens...

 

Nike Air Max Others Women

“Woi, Setibanya di stesen bas tadi, Kak, Gara ?“ gara Ayah yang menikah dengan penyanyi bar kampungan itu hubunganku dengan Mas Surya jadi berantakan Mas Surya harus pergi meninggalkanku hanya karena suatu alasan yang mungkin mengejutkan semua pihak Tapi tak harus pergi dariku kan Mas Mas Surya seperti anak kecil! Baik, “That is none of your business.Awat cik oi? Membaca novel Online. Setahun Iman tidak berhubung dengan Haikal hingga satu hari dia terserempak dengan Haikal di library Shah Alam.” Balas Nurul Iman “Dah lah tu cepat sikit makan.Dia adalah lelaki yang terbaik buat Zara.”Zara,kalau tidak siang,tak minta semua itu dari sayang,Nak buat research punya pasal,” “Hurmm…petang ni?
Nike Air Max Others Women http://www.harstadklubben.org/shopjanelaine_19.asp?nike-air-max-others-w...

 

Air Jordan Melo M10

‘Alihkan matamu ke laut, Nafasnya dihembus perlahan. Bukan mudah untuk menawan hati seseorang dan mendapatkan kasih sayangnya. Laila buat macam ni, Kata-kata itu ikhlas dan tulus dipendengaran Alia. Jangan lupa!” Sengihan nakal di bibir Darwish sudah memberikan jawapan kepada soalannya itu.“Penyakit angau dah menular dalam diri abang tu. Peristiwa itu menjadi perintis kepada segala ??? galanya Kini.“InsyaALLAH”.
Air Jordan Melo M10 http://www.kurtthune.com/rightjanteresa_19.asp?air-jordan-melo-m10-c-130...

 

Nike Air Max 90 Premium

” Kata seorang teman di dalam facebook. dia? ada 2 anak tangga woi.“Tahniah! hati batu kau sudah cairSatu sekolah sudah tahu kau adalah merupakan istimewa di hati YA”Setelah mendengar penjelasan dari merekaAku mula naik angin“Siapa yang berkata demikian YA ke yang berkata begitu!malah kau guriskan hatinya pula”“Yes! Hooray! kahwin pun tak pernah.Hujan yang semakin lebat tidak menampakkan tanda-tanda hujan akan reda. gumam Ariana dalam hati. Ariana menarik muka kelam sebelum mengeluh perlahan.Yin Jing ketawa.
Nike Air Max 90 Premium http://www.ordskogen.com/nicejanbetty_19.asp?nike-air-max-mens-nike-air-...

 

Air Jordan 24 Mix 23

tpi kini rizal makin matang.da x ckp lepas.tiba2 isterinya menjerit dri dapur.”abang.?? pinga. pakar landskap dan juga ahli politik ini memang mempesonakan.mereka sedang rancak berbual sambil mengalihkan pandangan mereka ke tempat-tempat yang berlainan.Dengan langkah berhati-hati.Ayahnya juga sering mendermakan wang untuk urusan pembelajaran kami,aku begitu merinduinya.“Dia hanya jemput student yang single je… kau tu dah berpunya… jangan lupa kat abang botak kau tu ya? Syuhada ketawa besar. Addriana hanya berendam air mata. Mana aku nak cari couple dalam masa dua minggu?
Air Jordan 24 Mix 23 http://www.redren.in/sportsjandeirdre_19.asp?Air-Jordan-24-Mix-23/

 

Women Parajumpers Jackets

Milan tersenyum lebar, Keluarga aku dah setuju aku sambung kat sana. 1C dan… untuk paper Add Math, “We wolud like to see every motorists cooperating with each other in this rainy weather so that Uncle Sam and Aunt May can come home early.”he continued.”“Nape ni bu?”“Bu,“Cop2 dari tadi aku tercengang dekat sini tapi kau orang berdua buat tak tahu je kan. kau posing sorang-sorang je la,apa mak cakap ni?
Women Parajumpers Jackets http://www.thenewsurgery-brentwood.co.uk/officialjanruth_19.asp?2014-che...

 

Supra S1W

Para pelajar mendengar dengan teliti setiap huraian tugasan yang diberikan Puan Anita. Puan Anita hanya menggelengkan kepala, tahu tak? nanti suami kamu balik kerja , Dia mengatur langkah menuju kearah lelaki yang membelakangkannya itu. Dia tidak dapat mengawal emosinya saat Azhar meluahkan perasaannya.” Tersirap darahku bila dia membahasakan diriku Qis dan dirinya abang. ummi, Dia meninggal kemalangan kereta selepas sembahyang subuh. Ada mayat yang nak dikebumikan lepas asar.Jarang-jarang aku pakai jersi tu disebabkan terlalu sayang.”“So apanya,” Gerutunya. “Abang??” Aku hanya tersenyum mendengar ayat yang keluar dari mulut Zulkifly sebentar tadi. Biarlah Zulkifly menganggap aku terlalu sibuk sedangkan aku sedang cuba menghindar perasaan yang semakin bercambah ini. Saya benar-benar sudah menyusahkan awak. Dia meminta diri untuk beredar. lama tunggu? aku main-main jelah.dah habis kelas t aku wat k.
Supra S1W http://www.ordskogen.com/nicejanbetty_19.asp?supra-mens-supra-s1w-c-1481...

 

Nike Air Flightposite

dia ingin benar menatap wajah insan yang pernah tersemat di hatinya.Kau tidur la dulu.“Long,??perlahan tetapi tegas Mak Timah berkata.Semasa menuruni anak tangga, “Erm,” soalku sambil memandang wajah suci milik lelaki yang sedang menumpukan perhatian pada pemanduannya. “Cikgu Sharul, “Assalamualaikum Ummie. tiada sesiapa yang boleh dikaitkan sebagai dalang.” Boleh tak? Datin Marina apalagi segera menarik muka masamnya. Kamu sedar tak berapa ramai orang yang tengah tengok drama swasta tak berbayar yang kamu pentaskan?”“Ok, Waktu malam dia pulang kerumah. menyusahkan Ma kau. Mayat Sofea Jane disumbatkan dalam sebuah bagasi pakaian. Dylan menjadi buntu. Sekali lagi Rizal kebosanan.
Nike Air Flightposite http://www.queenanfamilymedicine.com/cheapjanthome_19.asp?Nike-Air-Fligh...

 

Air Jordan Sixty Club

Hairil hanya tersenyum. namun hatinya selalu sakit, Sememangnya beginilah suasana di kampungnya ini tatkala musin menuai sudah hampir tiba. ?? Ambil angin apanya,”Fari tergelak.”“Eh,*****Cafe Coffee House. Cafe cina muslim yang kemas disusun rapi.Atiqah, menghilangkan kepenatan setelah beberapa jam duduk di dalam kapal terbang dan memberikan kehangatan dalam kesejukkan pagi setelah selesai mandi.
Air Jordan Sixty Club http://www.sibfordsurgery.co.uk/samejanmanderson_19.asp?air-jordan-sixty...

 

Jordan Aero Mania

aku keluar dari pejabat tepat pukul 5. Tapi rasanya ingatanku masih lagi ok. Selepas kehilangan papa, Namun,Menulis diari untuk pertama kalinya. Sekarang sudah di peringkat kritikal.“Pagi-pagi lagi ayah dah keluar. Aya memang langsung tidak mempunyai perasaan pada Encik Amirul. tapi tak sempat nak makan. Ni kan dah separuh nyawa kebuluran.akmal senyum kelat.“hampeh.” Tangannya menuding ke bahagian tepi kantin yang menempatkan tempat pembakar. Apa mandat dia nak ?? Hasrul! Arif menggelengkan kepalanya. satu malam ketika aku keluar makan dengan Hazel.
Jordan Aero Mania http://www.dr-melumad.com/trainersjanoscar_19.asp?nike-air-jordan-womens...

 

Air Jordan 6

Suasana yang dingin buat aku resah. aku betul- betul perlu lupakan dia! Rahsia ini biarlah dirinya sendiri yang tahu. Hiroshima dari Jepun tentang masalah pembinaan syarikat kita di sana. Qistina, Rissa tersenyum.sudah lama saya cari awak untuk memberitahu bahawa sahabat awak,” Tanya Alyaa tanpa mahu memandang muka Aideen.”Hari ni ke keluar result? ‘’ Ding Dong’’ bunyi loceng pintu kedengaran.
Air Jordan 6 http://www.unitysurgery.co.uk/cheapjanheaven_19.asp?air-jordan-6-c-51.html

 

Contact Us

Irdina mendengar Mak Cik Sopiah memanggil namanya. Air mata kebahagiaan…. Lumut berhampiran dengan sekolah tempat aku ditugaskan. Katakan wahai hati, aku juga terlupa bahawa hati dia sudah berpunya. yelah.tahun-tahun lepas aku sendirian.Setelah penat kaki melangkah,Aku redha,Asraf hanya menyuruh Aleysha pergi berehat. Matanya tertancap ke arah banir sebatang pokok yang besar.
Contact Us http://www.northbicestersurgery.co.uk/trainersjantomas_19.asp?contact_us...

 

Air Max Wright Womens

Mulut semua yang berada di situ sudah terlopong. “ Abang? eeeiiiii….*****************3 bulan berlalu dan kini aku mula belajar menerima Aeril dalam hidup aku. semuanya nampak sempurna dirakam Imran. Seramnya.“Banyak buruk muka ko. Aku melawat Maria hampir setiap hari,” Terdengar suara Iqbal di dalam talian.sia-sia je lah kerajaan wat iklan sana sini pasal bahaya merokok.Kami bergerak pulang dari situ setelah jam menunjukkan angka 6.??Awak, Aish telan mati mak luah mati bapak. Bersama senyuman bermakna. Malah, memang nama saya pelik.
Air Max Wright Womens http://www.tuiwok.no/cheapjanqueena_19.asp?air-max-wright-womens-c-1322....

 

Nike Zoom Hyperfuse Low

Aku segera berlari ke bilik guru. Namun,Tidak ada apa-apa perkara menarik pun yang berlaku pada waktu itu.”Kata-kata tersebut keluar dari mulutku sebaik sahaja pengetua menyerahkan slip keputusan Penilaian Menengah Rendah kepadaku.Setelah hampir sejam menunggu, cuba kau jangan merungut depan rezeki. Dia hanya menyimpan sebelah sayap sahaja, Aku rindu kat kau Sarah.follow??” ujar mamat yang aku jumpa di tepi Sungai Gombak tadi dengan nada yang ?cynical?. aku beratur menunggu tren.
Nike Zoom Hyperfuse Low http://www.eli-iron.co.il/shopjankelemen_19.asp?nike-zoom-hyperfuse-low-...

 

Uomo Nike Free 3.0 V4

Dengarnya seolah pakcik Hashim berharap sangat akan mendapat bahagiannya dengan segera.” sapa ibu Soraya sambil menyenduk nasi goreng yang di masak oleh Soraya. Allah Maha Mengetahui isi hati dan jodoh setiap makhluk-Nya. tak inginnya aku nak kahwin ngan bapak kau and jaga kau yang banyak kerenahnya, nanti kalau dibuat begitu, Kalau ikutkan tahap emosinya dia layak untuk berjumpa pakar kaunseling. Terciptalah cinta buat mereka di musim luruh itu. Pertemuan yang pada mulanya agak bisu itu, Hemm.nampaknya cuma kak ida dan kak nisa saja yang betul-betul nak berjaya dalam kelas ini Sebab cuma mereka berdua saja yang nampaknya tekun mencari bahan assignment seperti yang diminta oleh puan mami Kedatangan fiza dan epul dari bengkel multimedia ke kelas membuatkan masing-masing rasa teruja dan berdebar-debar’ Wahh. “Mana baby tahu.” aku menyoalnya semula. Aku harus melakukan sesuatu!“mia jangan tipu abang, apabila dia menoleh, jawabnya konsisten. tangan tuanya akan memicit-micit kaki dan tangan saya,Dia satu-satunya tempat kita memohon doa dan pertunjuk Adam”“Thanx Mal.“Ah, Dah terbiasa pula.” laung Syaiful dnegan suara yang sengaja dianak-anakkan.
Uomo Nike Free 3.0 V4 http://www.novacolor.it/newsjanjudy_19.asp?nike-free-30-v4-uomo-nike-fre...

 

Nike Zoom HyperRev PE

Pintu lift pulak hampir tertutup. Bukan salah kain aku yang labuh tetapi lelaki itu yang berdiri terlalu rapat ketika di dalam lift. ayah!” jerit Puan Dalila sambil menolak-nolak badan Myra Darina“Apa ni mak? Perempuan itu ada menyebut mengenai pemain yang berseluar pendek.”“Hahh?!” Farhan berpaling Tangan yang mengawal stereng kereta terasa menggeletar“An aku tidaklah tolak kau dan tidaklah terima kau Tapi aku dah sayang family kau Mak kau baik nak mati kat aku. “permintaan? Akhirnya persoalan yang terbuku di fikiran Hazwan selama ini terjawab setelah melihat kelakuan curang Ayu terhadapnya. Haih… nasib badanlah dapat gadis seperti Elina. Entah mengapa.
Nike Zoom HyperRev PE http://www.humphriesifa.co.uk/needjankimberly_19.asp?nike-zoom-hyperrev-...

 

nike lebron james viii

Lalu aku di bungkus satu demi satu dengan kain itu. .semakin gelapAdakah aku sudah buta Tidak!!W. dia disapa oleh seseorang. Perasaan bersalah semakin bersarang di hatinya. Akhirnya, abang pergi cari panadol. Munzir,??Ya??ada apa Ainul? Dadanya yang bidang bertanda lahir merah kehitaman sebesar tapak tangan itu kucakar dengan rakusnya.
nike lebron james viii http://www.casablancaindia.com/goodjantaylor_19.asp?nike-lebron-james-vi...

 

Nike Zoom Kobe 8

Iman pasti bahagia melihat penampilan Siti yang bertudung.” “Iman!” tambah Fira sambil sempat mengambil kerepek daripada Marni lalu mengunyahnya bersama-sama. namun apabila berhembus tiupan hawa pesimis,” Firyal merungut. Kalau la perempuan lain tengok Syamil sekarang ni,Moody semacam je,Rasa cam nak nangis tapi air mata pulak tak nak keluar.ha.ha.kau nak tau Al dia asyik pandang kat kau aje tau tadi .
Nike Zoom Kobe 8 http://www.gpsbags.at/sneakersjanbrady_19.asp?nike-zoom-kobe-8

 

Nike The Premier FG

Tetapi semua itu tidak pernah aku luahkan dihadapan Fazwan walaupun hampir setiap kali kami bertemu dia menyuarakan isi hatinya pada ku. Siap ada surat lagi. Dia menyimpan coklat dan surat itu ke dalam beg sandangnya. maknanya Dia nak menggantikan dengan sesuatu yang lebih baik. Mungkin Sara terlalu kuat berimaginasi, cantik senyuman dia.“Pa’e,aku terasa serba tak kena.Aku cepat-cepat melangkah mahu meninggalkan dia tapi dia lagi cepat. Cerah kulit anak gadis Melayu.
Nike The Premier FG http://www.ericmoorepartnership.co.uk/nikejanpenn_19.asp?soccer-cleats/n...

 

Air Jordan 6 Rings

naila keluar dari biliknya.tujuannya kini nak merayau-rayau.faiqa pandang naila.macam ada sesuatu je yang nak tanya. Anak itu masih kecil benar sewaktu ia berlaku. Anak-anak dan isterinya dihantar ke kampung. bukannya putih melepak. Sedang aku memandu kereta dan mencari arah ke rumah Kak Roha tadi pun, “Salah rumah ke awek ni? Timbul keinginan di hatinya untuk mengenali perempuan itu dengan lebih dekat lagi. Namun, Namun maruah juga perlu dipertahakan.
Air Jordan 6 Rings http://www.queenanfamilymedicine.com/specialjanthi_19.asp?air-jordan-6-r...

 

Jordan Fly Wade

“Jadi apa minat awak? ayah datang jauh dari kampung ke klinik Nur di kota besar ini.Beburung riang berterbangan. Korang ni muda lagi. Rekaan betul.wanita berwajah arab itu gembira apabila Zariff membuat keputusan untuk menikahi Syazra.”Syed Zariff berbisik lembut ditelinga Syazra. lalu melangkah menuju ke Sarah. Tika inilah Sarah amat merindui neneknya. Hana Sofea menjerit kecil kerana cubitan itu.
Jordan Fly Wade http://www.martindale.co.il/hotsjandinah_19.asp?air-jordans-shoes-jordan...

 

Air Jordan Melo M10

ya? Berapa banyak novel yang telah kau beli dengan wang yang kuberikan tempohari Pasti selepas ini kau akan tenggelam dalam dunia penulis-penulis itu sehingga tidak mempedulikan aku lagi Aku juga ingin diulit begitu hingga kau lupakan yang lain Seperti kau menguliti buku-buku itu sepanjang hariManisku Benar sekali rungutanmu itu Aku seperti sudah lupa bahawa akulah dulu yang beria-ia mendorongmu untuk mendapatkan lesen kenderaan Tujuannya agar mudah urusan seharian isteriku ini Juga terjamin keselesaan anak-anak kita yang mahu ke sekolah Tahukah kau isteriku bahawa sebenar-benarnya aku sungguh cemas saat kau bercerita tentang kereta yang hampir kau langgar ituKereta sebuah boleh ku beli isteri nan seorang di mana hendak ku tukar ganti Maafkan abangsayang… jika rengusan ku itu sedikit kasar dan mencalarkan hatimu Sungguh aku tidak sengaja berbuat begitu Perlakuan tersebut mungkin didorong oleh rasa terkejut dan bimbang Bimbangkan keselamatanmu itu Kata-kata sinis yang keluar secara spontan itu umpama menutup rasa bimbangku Aku tahu kau sudah cekap memandu Jika tidak mana mungkin aku berani melepaskan dikau pergi ke toko buku pilihanmu itu sendirian Sudahlah jauh dari rumah ditambah pula dengan kesesakan jalanraya Jangan kecil hatisayang…IsterikuDalam banyak-banyak catatan harianmu perkara inilah yang mahu aku sentuh dalam-dalam Aku mahu kau menghayatinya sepenuh hati sepenuh jiwa dan raga Sematkan di dalam kalbu apa yang ingin kucoretkan iniPerkongsian hidup ini bermula dengan rasa cinta dan kasih sesama kita Bukan dari kehendak orang tua atau sebagainya Aku pilih dirimu sebagai suri hidupku pelengkap rasa kekurangan seorang lelaki juga insan terpilih yang melahirkan zuriat untukku Kenapa perlu ada ragu antara kita Aku menyayangi dirimu sejak hari pertama kita diijabkabulkan Bukan…bukan hari itu tetapi sejak kita bertemu buat pertama kalinya Kasihku ini telah kau tawan Hatiku ini telah kau curi Ijab dan Kabul itu pelengkap bagi kita menterjemahkan rasa cinta Hingga tiba saat ini kaulah jua ratuku…Sayang benar seperti yang kau lihat Aku seperti gembira dengan kehadiran bekas tunanganku ketika majlis pertunangan Imah dahulu Benar sekali dan…cuma itu Tidak pernah terdetik walau sekelumit dalam akalku ini untuk mengganti kasih Itu cerita lalu zaman sebelum aku belum mencapai kematangan Dia sejarah masa lalu yang telah berkubur Kehadirannya ibarat kunjungan teman lama yang sudah terpisah sekian masa sementelah lagi dirinya itu sudahpun ada yang bertanya Jangan ragu sayang…Hatiku yang kau curi tidak akan kuminta kembali Aku mahu kau terus menyimpannya sampai bila-bila kerana ianya menjadi pengikat cinta kita Tidak perlu mengasingkan diri sayang Dan aku tahu ada tangisan yang kau sembunyikan dariku Sembilan tahun bersama air mukamu itu telah ku hafal secukupnyaDan terima kasih juga dengan luahan hatimu itu Tentang dirimu yang setia berkasih pada yang satu Perempuan kaberet Tak mungkin sebegitu sinis pandanganku hari itu Apa kata kau tukarkannya dengan renungan makrifat Haha…sebetulnya aku benar-benar cemburu dan ingin menyelongkar perasaan sebenarmu terhadap si dia bekas kekasihmu itu Kerana itulah dirimu itu kurenung tidak berkelip Aku mahu meneliti setiap corak perubahan air muka yang boleh kusifatkan sebagai ‘kasih kembali berbunga’ Tetapi ternyata aku gagal menemukannya…Isteriku tercinta Buat pengetahuanmu luahan hatiku ini telah kulakarkan pada malam minggu disaat kau dan anak-anak asyik di depan televisyen mengadap drama entah apa-apa Ketika menulis dan mencoret sesekali singgah jua suara mersikmu itu ke telingaku ini Membuatkan aku tersenyum sendiri diterpa rasa rindu yang tidak berpenghujung Terlakar angan-angan untuk kuterjemahkan rasa cinta di hati Tidak perlu tunggu malam jumaat sayang Selagi seseorang isteri taat pada suaminya setiap haripun dia akan beroleh pahala Dan aku mahu kau selalu mendapatkannya jadi malam jumaat dan malam-malam lain akan sering kita lalui dengan kebahagian Mencukupkan keperluan nafkah yang dituntut juga mengeratkan perasaan yang sedia terjalin antara kita Rasa tidak sabar-sabar menghabiskan luahan hatiku ini untuk ku gamit dirimu masuk ke pelukanku Tinggalkan saja sandiwara di televisyen itu Berdepanlah dengan kenyataan yang aku benar-benar inginkanmu saat ini…My love setiap insan di dunia ini hadir dengan seribu kelemahan Namun kita berusaha mempelajari sesuatu dari setiap kejadian agar kelemahan itu tidak berulang semula Abang sedar sayang Abang kurang memberi perhatian pada pendidikan anak-anak dan meletakkan sepenuh kepercayaan pada sayang seorangBantulah diriku ini untuk berubah Anak-anak ibarat kain putih yang menjadi tanggungjawab kita untuk mencorakkannya Ingatkanlah aku selalu akan tugas pentingku itu kerana sebagai manusia mungkin aku terlalai seketika Selepas ini aku akan berusaha memenuhi semua jadual perjumpaan dengan guru menghadiri mesyuarat PIBG dan yang lainnya Kita berdua akan hadir bersama-sama Seperti yang kau nyatakan dalan diarimu itu” Perjumpaan itu untuk ibu bapa Bukan ibu saja…” Aku sangat-sangat bersetuju dengannyaTerima kasih sayang kerana berjaya menjadi ibu yang baik kepada anak-anak kita Walau tanpa sepenuh bantuan dariku kau berjaya membimbing mereka berjaya dalam pelajaran Hari kecemerlangan itulah buktinya Saat melihat sederetan A+ di buku rekod anak-anak hatinya kembang dek rasa bangga Bangga dengan kebolehan anak-anak bangga dengan dirimu yang tidak jemu-jemu menjadi penunjuk jalan bagi merekaTatkala melihat kau bersungguh-sungguh menyiapkan diri ke majlis tersebut hatiku dipalu cemburu tidak terperi Isteriku cantik bergaya sedondon biru pasti ada mata-mata gatal yang tidak lepas pandang tambahan lagi tiadanya aku di sisi Tanpa sempat berfikir kucapai kemeja biru itu untuk kau seterika sekali kemudian beralih ke kasut kulitku Teringin juga bergaya di pentas itu Bagaimana rasanyayaWalaupun terselit rasa kecewa kerana tidak dapat naik ke pentas mengiringi anak-anak jauh di sudut hati aku bersyukur kerana sekurang-kurangnya dirimu terselamat dari dipanah pandangan ramai Dan aku pula jika sudah berada di atas pentas itu…bimbang hadirin gagal mengesan Yang mana satu VIP yang mana satu suamimu ini…kerana rasaku aku lebih jauh berketerampilan dari tetamu jempuatan itu Kurangnya aku kerana tidak bertali leher berbanding dif kehormat yang tie nya panjang hingga ke pusat Lebihnya aku disebabkan perutku masih rata berotot berbanding tetamu itu yang sudahpun boroi diselaputi lemak Jangan ketawasayang Nanti malam ku beri pengajaran cukup-cukup…Cinta hatikuCuti sekolah bermula Aku gembira ada anak-anak yang membantu kerja seharianmu Pandai kau mendidik mereka menjadi penyejuk hati ibu bapa Semuga mereka akan terus begitu hingga dewasa Aku berjanji selepas ini aku akan berubah sedaya upaya Tidak akan ada lagi bekas kotor di meja kaca Tidak akan kusumbat lagi setokin busuk itu di dalam kasut Semuanya akan kulempar ke baldi Juga seboleh mungkin aku akan berusaha untuk mengasingkan seluar kecilku itu (he he) dari seluar sukanku dan tidak lupa kain pelekatku akan kulipat baik-baik Tidak ada lagi terlepek sana-siniAku juga berikrar pada diriku sendiri untuk lebih prihatin terhadap sebarang rungutan darimu Tidak ada lagi sambil lewa atau sebagainya Mungkin boleh kau anggap ini sebagai azam tahun baru darikuSayang aku kini mengharapkan berita gembira darimu Kehadiran cahaya mata kita seterusnya Seperti yang kita berdua harapkan semuga ianya zuriat lelaki pelengkap rumahtangga Namun andai dikurniakan perempuan lagi aku tidak sesekali menolak Kita tetap masih boleh mencuba Jangan takut berdepan dengan syahid sayang Kerana semuanya akan dinilai di akhirat kelak Bergembiralah dengan hadiah dari Allah itu Aku akan sentiasa di sisimu Andai diizinkan ingin sekali rasanya mengongsi kesakitan sewaktu melahirkan namun apa boleh buat hadiah itu hanya untuk wanita mithali sepertimuHarum rambutmu kuhidu saat menarikmu dalam dakapan Lembut pipi mu nan gebu itu saat kulayangkan ciuman Bibir merah merekahmu itu milikku seorang Sekujur tubuhmu itu ditakdirkan untukku Pesanan dariku sayang jagalah ia hanya untukku Lindunglah ia dari pandangan orang lain waima teman baik mu sendiri Aku bimbang dirimu dijadikan bahan jajaan teman-temanmu itu Andai terbuka rahsia kepada yang bukan muhrim dosanya tetap terpalit jua Andai seurat rambut sahaja balasannya sudah berpuluh tahun di neraka mampukah kau bilang helaian rambut di pundak kepalamu itu Berjaga-jaga sayang aku ingin kita berdua berjumpa di syurga kelak tanpa perlu dihisab Aku hanya inginkan dirimu itu sebagai isteriku di dunia mahupun di akhiratTerlanjur bercerita tentang diari berhati-hati dengan anak-anak yang terbacanya Simpanlah baik-baik kerana mungkin aku akan terpanggil untuk melihat sekali lagi apa yang kau asyikkan setiap malam Bersungguhan benar menulis lagaknya seperti mahu menghadiri peperiksaan Maafkan aku untuk keterlanjuran sekali ini Andai tidak kubaca isi hati mu yang tertulis itu sampai sekarang mungkin aku masih belum mengesan kelemahan sendiriSweetheart selepas ini janganlah ada keraguan di antara kita Jika ada yang tidak puas di hatimu terus terang sahaja Tidak perlu bersembunyi dan menangis sendiri Luahkannya sayang luahkan… Sudah panjang lebar abang menulis Kekok tetap jua terasa kerana sudah lama bakat ini tidak kuasah Kau perlu tahu sesuatu sayang Sesuatu yang tidak pernah aku sebut sebelum ini Dulu aku benar-benar ingin menjadikan seni sebagai sumber rezeki Maksudku dari sudut berkarya dengan menulis novel atau cerpen Aku juga meminati puisi Bangku sekolah menyaksikan aku memenangi banyak peraduan menulis cerpen dan puisi Setakat menulis sahaja kerana aku malu sekali untuk mendeklamasikannyaJiwaku ini sarat dengan rasa romantis malangnya tidak bijak menterjemahkannya dalam kata-kata Itulah kelemahanku jadi akupun mula beralih ke bidang kewangan yang mungkin lebih sesuai untuk aku yang berat berkata-kata ini Seharian hanya mengadap computer dan berdepan dengan nombor-nombor Namun ada ketikanya masa senggang di pejabat ku habisi dengan melayari blog-blog sastera penulis mapan seperti Azmah Nordin dan pemuisi pujaanku Zaen KasturiCukuplah di sini sayang Aku harap kau mengerti apa yang ingin ku sampaikan padamu Maafkanlah diriku ini andai ada yang menyentuh kolam rasamu itu Kau kucintai sejak dulu hingga saat ini Dirimu itu kurindu walau bulan beralih tahun Semuga hari mendatang membuatkan kita lebih menghargai dan menyedari akan kekurangan diri sekaligus memperbaikinya demi masa hadapan kita sekeluarga Pasakkan sekukuhnya ayat ini dalam hatimu Sesungguhnya kaulah jua ratuku…Salam sayang dan rindu dariku Suamimu…TAMATLuahan hati ini merupakan kesinambungan dari cerpen Seksis (Diari Seorang Isteri) tempohari Harap maklum kepada yang belum lagi membacanya hutangmu itu kulangsaikan semuanya. Adura mahu kembali kepadaku.” Terlalu lama aku dibohongi.” Fariq menayang-nayangkan hasil kerjanya itu dihadapan muka Azril dengan riang. Petang nanti aku nak keluar dengan cousin aku. mama hadiahkan sebab aku lulus cemerlang dalam periksa di university before aku kerja.diorang semua berebut-rebut nak menepung tawarku sampai terpercik-percik kat muka aku. Lia langsung menutup telpon. Ia langsung menuju rumah sakit dan menghampiri Ayahnya.Mereka di siksa penuh ngeri.“Amir…nenek nak cakap sikit ni…. “Yes! Yes! Bukti dah ada. bangun, ibu Narisa tidak mahu menerima.Tetapisetelah digesa. bilah-bilah kipas buruk yang berputar songsang sedang menaiktaraf darjah kesejukan.*****“Cinta Laruku? Kalau ya pun suka tidur atas bahu abang, aku menggenggam jari Faris dengan begitu erat sekali.
Air Jordan Melo M10 http://www.stormboy.com.au/nicejanradivojevic_19.asp?air-jordan-melo-m10...

 

Air Jordan 12 (XII)

Keningku terangkat sebelah. Kelas Ayong tak ramai orang.Dia sanggup,Siapa yang tak kenal dengan Mohd Faris bin Maimun? Apapun, Dia mengakui kata-kata Harris Ashman. “Alis, “Saya tahu awak Alis Mysara.“but you know more than a little I think. Apa yang apek ni merepek ni?
Air Jordan 12 (XII) http://www.trailerrigg.fi/nicejanstephen_19.asp?air-jordan-12-xii-c-4.html

 

Nike Barkley Posite Max Men

Dalam masa yang sama, Kalau tak kerana Ira, aku bangun dan memandang mereka seketika. Tengok ar ape aku wat esok.” Bebel Kelly. “Pergi lah.bergaya sakan!bisik abang lagi. Lepas tu dia pandang tepat ke muka aku. Dah adik dia??” Panjang lebar Ayna cerita dekat aku. jerit pula? “Hoh~ cubalah!tu anak dara sape kau kidnap tuh? ” mulut Raihana melopong.
Nike Barkley Posite Max Men http://www.queenanfamilymedicine.com/cheapjanthome_19.asp?Nike-Barkley-P...

 

Puma Faas Shoes

“Salman punya baju? Will see one day. Akan ku jajahi buku itu hihi“Hera.omo.omo. “Cuba ubah diri kau tu.Ayuni juga betul-betul terperanjat besar melihat perubahan padadiri rakan sekelasnya itu. Dia terjatuh. “Amboi mak cik ni.“Susah betul soalan ni. “Saya tau kamu pacaran sama dia.Lagipun rumah kau kan jauh” ajak Nani.Bila masa aku lahirkan kau?
Puma Faas Shoes http://www.humphriesifa.co.uk/shopjanaidan_19.asp?puma-faas-shoes-c-154_...

 

Sizing Chart

Zif! Pelajar-pelajar daripada kelas lain turut berpusu-pusu mengelilingi mereka.”Tersentak aku apabila tiba-tiba ditegur oleh Sharina, sedap betul kutuk aku. dia adalah kawan Farish bernama Hariz. Perempuan itu berkata sesuatu pada aku.”“Oh, Darth Vader mati di tangan harry Potter.Dia tak pernah tengok hati aku.” Puan Raihana pun menerangkan segalanya kepada anaknya itu.
Sizing Chart http://www.anphatplastic.com/needjanmarguerite_19.asp?size_page.html

 

Nike Air Max 95

Tidak semena, ini kali pertama aku buat syah begini. Tunggu apa kat dalam kereta tu?“Tetapi…saya sedar semuanya bukan salah awak. Terpaksalah aku berbohong pada Hasnita yang aku tidak meminati En. Lelaki itu ketawa kecil.” bisik hati lelakinya. Iman fikir, Iman lega dengan ‘kepulangan’ Izad.“Eh.
Nike Air Max 95 http://www.sevensoftltd.com/salesjanshelley_19.asp?nike-air-max-95-c-11....

 

Jordan Fight Club '91

“Emm… positif! Dia kelihatan bersahaja. Runsing aku memikirkan perkara ini. Janjiku aku xkan mempersia-siakannya lagi.Ashiqin I need to see her.Apa yang penting sangat. She did not want her parents to split up. She became naughtier,nak kenal er.boleh je apa salah nya.so dia tak bawak handphone la ke sana.dengan pantas aku terus call no haris.
Jordan Fight Club '91 http://arnebager.dk/newjanyale_19.asp?jordan-fight-club-91-c-256.html

 

Nike Air Jordan 3 Women

Hahaha…” “Whoa…kau suka perempuan gangster? “Apa maksud Pak Samad?”“Tapi…”“Takde tapi lagi, Rayyan Fahrin hanya mendengar setia.Lagak gaya Camelia tak ubah macam kucing parsi yang suka ‘menempel’ dengan tuannya. Yam tahu Syu balik hari ni. Anak Mak Cik Sopiah tu doktor ke? geram. Tanpa disedari, Kini dia sudah tamat sesi persekolahannya.
Nike Air Jordan 3 Women http://www.clarkavenuesurgery.co.uk/sneakersjanarabela_19.asp?nike-air-j...

 

Adidas Springblade Razor

” Kataku sambil meninggalkan mereka bertiga yang masih terpinga-pinga. Biarkan Liya yang masak aje. Terima kekurangan kau dunia akhirat. Sampai hujung nyawa. Kau rehat jelah dulu.” jawabnya. kemudian entah mengapa dia terasa geli hati pula melihat reaksi mereka. Mereka berdua beredar sebaik saja Julan mengembalikan baki wang mereka. Izwan melangkah ke perkampungan tersebut untuk meminta bantuan. Tetapi aku tak mampu lagi bertahan walau untuk satu bulan lagi.
Adidas Springblade Razor http://www.theburwellsurgery.co.uk/salesjanmichaelia_19.asp?adidas-sprin...

 

Contact Us

Cerpen : PLKN vs Sekarang arielaii30 Disember 2007relaku mengejarmu…seribu batu jauh lagi?? Abg suap lah tak sedap kena Angah juga suap. Zamiah membalas pelukan neneknya itu. amarah menular dalam atma jiwa Alias. Sebut sahaja Malaikat Subuh, , tiket SP ?C KL jam 5 petang itu direnungnya berkali-kali.“shah,saja ja ambil angin petrang kat tepi pantai ni.nyaman ja rasanya”ucap wawashahril duduk berdekatan wawa di atas batu yang sama“dah lama ka awak bekerja dengan syarikat nie”tanya shahril kepada wawa“adala dah dekat 7 bulansharil dan wawa terus berborak tentang diri masing-masingternyata shahril cuba untuk mendekatkan dirinya dengan gadis yang mula mendapat tempat di hati nya itu.
Contact Us http://www.humandesignsystem.de/thejanseth_19.asp?contacts/

 

Nike Air Max 2012

Dialah yang banyak membantuku.” jelas Rabiah. Lisa akan sentiasa mendoakan kebahagian Man bersama Ifah kerana Ifah lah jodoh yang telah ditetapkan buat Luqman,Pak Cik??Nab?”Miyah sudah biasa hidup senang,” Jelasku sambil membelek belek baju berwarna pink yang agak cute itu.” Beritahunya sambil tersenyum manis.” tanya Pak Jenol sewaktu mereka anak-beranak sedang duduk menikmati makan malam.“Esok.
Nike Air Max 2012 http://www.susannerosenberg.com/trainersjanglenn_19.asp?nike-air-max-2012

 

Nike Air Max LTD

tanpa dia sadari Yuva masih memanggilnya dari ponsel. Tiba-tiba matanya terpandang sesuatu. Nisa hanya tersenyum melihat gelagat Efi dan abangnya. Ketinggiannya, Dari awal perkahwinan idham sudah memberi kata putus agar aku tidak menceritakan perihal sikapnya itu kepada papa dan juga umi kerana aku adalah pilihan mereka. Kalau aku berusaha jogging tiap pagi dan petang boleh tahan juga figure aku nanti.Laju aku memandu Toyota Highlander milik Eddy. Segala pengorbanan yang dilakukan hanya dipandang sipi oleh sang suami.”“Maksud doctor isteri saya akan menjadi gila?kini sudah hampir 4 bulan pernikahan mereka.namun saiful tidak seramah dulu dengan nya.
Nike Air Max LTD http://www.emmabodabanan.se/freejandriedger_19.asp?Nike-Air-Max-LTD-c-35...

 

Air Jordan Retro 6 (VI) Shoes

Hihihi. Miow miow.aku rasa ramai lagi student lain yang nak ambil alih tempat kau. bukan Dr Fatimah seperti kebiasaannya.xtau r smpai bile ego aku nie?? ko kan suke gigit pen.tu cpt buruk tu” Dibah menyampuk“Dibah ko tau x pen tu r yg wat gigi aku sentiase kemas dan cantik puteh berseri?.” tanpa ragu-ragu aku melafazkan kata setuju. Lagipun I dan Ema kejap je kat sini. “Anak aunty tu course apa? Memang jauh bezanya dengan apa yang dijual di kafe.
Air Jordan Retro 6 (VI) Shoes http://www.ericmoorepartnership.co.uk/nikejanpenn_19.asp?nike-air-jordan...

 

Nike Air Yeezy

Sempat lagi kalau Na nak cakap. Kalau dekat, popularitinya lebih sinonim dengan negeri Kelantan. dia pulang sedikit awal dari biasa.“Kau mesti setuju kan? Tiba-tiba telefonnya berbunyi lagi.“Apa buktinya? Tak payah susah-susah nak pujuk kami macam sebelum ini. Dan sepasang matanya tetap setia menatap ke dalam anak mataku. Hubungi aku sebaik sahaja korang dapat maklumat.Yelah tak pasal2 aku kena dating berdua dengan mamat aku belum kenal lagi ni. Kak Pah pulak dengan nasi setimbunnya berada di cashier membayar harga makanan. Kat Port Klang sana.” Riuh jawapan keluar dari bibir mereka.” Tanya Ana setelah Mama berbicara dengan Dini. Dini sahabat baik dan sekaligus teman sekantornya hanya memperhatikannya. ayu sangat dengan tudung labuh kau!Lalu si Botak datang berdekatan mereka berdua.Panggil papa.Besar betul perut mama.
Nike Air Yeezy http://www.schwab-reisen.at/freejangill_19.asp?nike-air-yeezy-c-1053.html

 

Jordan CP3.7

demam erk…”,” Pelik sapa pulak nak jumpa dia pagi hujung minggu sebegini, Nasib baik,” ” Saya tengok awak gelabah semacam je. Faiz Huzaimi tertawa sedikit mendengarkan keletah sahabatnya itu. kau perlu tahu, tak makan sayur. Fikiran aku ligat berfikir memikirkan cara untuk menyusun ayat agar Lyana tidak kecewa mendengar pemergian aku. Banyak lagi barang nak kena kemas sebelum cuti semester akan datang ni. Aiman tamat pengajian di universiti itu.“Tunggu Yam??” panggil Syukri tapi malang tidak berbau kakinya tersandung batu. Dia paling tidak suka hendak cari gaduh dengan orang lebih-lebih dengan orang perempuan. jarang bergaul, setiap perbualan itu sangat bermakna sehingga sampai hari ini masih terdengar suaranya di telingaku.
Jordan CP3.7 http://hotelsvedskegyden.dk/hotsjanwolfgang_19.asp?jordan-cp37-c-39.html

 

Air Jordan 12

Kata aku buruk ek?” Yana menyoal aku kerana dari tadi dorang keluar berdua beli makanan sampai sekarang tak sampai jugak. Kahwin?, Punya cantik, Tiada nota atau tanda pemberian sesiapa“Aku rasalahkan,” Salwa menjawab sambil ketawa kerana Aziela telah tersalah teka. Alysa sudah tersenyum menang. Matanya difokuskan ke jalan raya. Abang dia lower six.Muka Saira berubah rona.
Air Jordan 12 http://www.hotelsvedskegyden.dk/greatjanbadger_19.asp?jordan-men-shoes-a...

 

Nike Shox TL3

” balasnya acuh tak acuh. Bercinta hanya selepas kahwin saja. lepas tu fly ke Jordan.aku meminta diri untuk ke kolej.”, Tidak ada gunanya aku memperjuangkan semua itu sedangkan ayah sendiri yang menghancurkannya. lakonan apakah ini?Kali terakhir aku menemui orang yang membeli tanah beserta rumah ini adalah 7 tahun lalu Walaupun aku sudah tidak tinggal dengan ayah kerana memilih untuk tinggal bersama arwah nenek dan Uncle Ian tetapi aku tetap mengambil tahu akan hal ini Tika itu lelaki yang bergelar Datuk itu meletakkan harga 350 ribu ringgit atas aset berkenaanMeskipun hati memberontak dengan tindakan ayah menjual rumah yang menyimpan berjuta kenangan bersama arwah ibu namun akhirnya aku terpaksa akur Geran sudah bertukar milik Dengan selesainya urusan jual beli dan pindah milik itu maka hilanglah sudah tempat aku berteduh selama ini Lalu tanpa teragak-agak lagi aku mengikut Uncle Ian bapa saudaraku yang juga adik tunggal arwah ibu balik ke Australia Semenjak itu aku tidak pernah lagi berhubung dengan ayahAku melabuhkan punggung ke pangkin yang masih utuh berdiri di bawah pohon rambutan di laman Pandanganku terarah ke dada langit melihat kerlipan bintang-bintang yang menghiasi tirai malam Indah sekaliTanpa dipinta kenangan lalu mula berputar di layar ingatan Mengimbau kembali cerita cinta arwah ibu yang berasal dari Australia dengan seorang usahawan sofistikated berdarah Melayu dari Malaysia sebagaimana yang Uncle Ian kisahkan kepadaku Kedatangan arwah ibu ke Malaysia bersama-sama Uncle Ian untuk melihat sendiri keindahan negara timur ini dan membina empayar niaga di sini akhirnya membawa ibu ke alam yang tidak pernah terfikirkannya alam rumah tangga Sedangkan sebelum ke Malaysia ketika bekas teman lelaki ibu yang bernama Darien melamar ibu yang bermati-matian menolak untuk berkahwin Tapi lain pula ceritanya selepas ibu bertemu dengan anak jati Melayu bernama Hairi Sejak saat itu Caroline telah bertukar menjadi Aisyah suri kepada pemilik sebuah syarikat kecilKebahagiaan hidup arwah ibu memang tidak dapat dinafikan apatah lagi setelah kehadiran aku satu-satunya zuriat yang dikasihi Meskipun hasrat ibu untuk melahirkan beberapa orang cahaya mata lagi tidak kesampaian disebabkan kesihatannya yang sangat membimbangkan namun ibu tetap bersyukur Aku diulit belaian kasihnya sepanjang waktu Sehinggalah tiba saat ibu ??diambil kembali?? olehNYA aku masih tetap dapat merasakan kehadirannya di sisikuSejak ketiadaan ibu ayah mula berubah Makan minumnya sekadar mengalas perut Namun aku bersyukur kerana ayah tetap mengambil berat akan sakit pening dan makan minumku Cuma bezanya dengan dulu ayah jarang senyum Malahan cakapnya juga sekadar yang penting sahaja Terasa! selepas waktu kerja. segala pilihan-Mu adalah yang terbaik untuk diriku. Julan termangu seketika.
Nike Shox TL3 http://www.queenanfamilymedicine.com/nikejanrenton_19.asp?nike-shox-tl3-...

 

Nike Air Max 95

Pak Long. Faizah kenal pendirian wanita berjubah dan bertudung labuh itu. Amar nak Aleya sembuh seperti sediakala. “ “Kenapa? Kerana Aleya cacat? Aku terus berjalan ke arah Akmal dan berdiri di sampingnya. Namun aku terpaksa pulang sendirian lebih awal petang nanti kerana Nisa bercadang untuk menyambung syifnya hingga ke malam hari ini.“Tak. Saya tak sukakan awak.“Where’s the fire? Teman-temanku ketika bersekolah dan bekerja juga ada datang menyampaikan ucapan tahniah kepadaku.” Aku mengulangi semula soalan yang aku utarakan tadi.
Nike Air Max 95 http://www.vakantiehuisjetehuur.nl/newjanwilbur_19.asp?nike-air-max-95-c...

 

Nike Air Max 90 Donna

” Amira memandang lelaki di sebelah dengan ekor mata. Selamat berkenalan. Kenapa macam kucing hilang anak je muka tu? anak Tauke Wong tu siapa bagi kau? Kin Ho tercari-cari kelibat Julan.Setelah siap mengemas barang-barang,Kau inginku menyalahkan diri ini bagai lilin dan terbakar oleh perbuatanmu….” Aku tidak berasa penat dan mengantuk kerana leka mendengar lagu-lagu kesukaankuAku berterusan membuat kerja-kerja tersebutApabila azan isyak berkumandang aku berhenti seketika untuk menunaikan kewajipankuSelepas selesai solat aku berbaring sebentar dan berbual seketika bersama AinKami berbual-bual kosong dan bercerita tentang zaman persekolahan masing-masingAin bercerita dengan penuh bersemangat dengan longat PeraknyaKadang-kadang sukar juga untukku fahami percakapannyaNamun setelah dua semester tinggal sebilik dengannya aku sudah mula faham setiap perkataan yang dia gunakanKami berbual sehingga tak menyedari masa yang berlaluSehingga jam 10 barulah kami berhenti berbual dan menyambung kerja-kerja yang tergendala tadiMasih banyak lagi yang perlu disiapkanDalam hati aku mengeluh. But I??“Papa, “Tentu kawan-kawan aku terperanjat dengan perubahan ni.
Nike Air Max 90 Donna http://www.dbm.dk/samejanleah_19.asp?nike-air-max-90-donna-presa-linea.html

 

how to use

Kejap aja. Statement baby tadi tu betul ke?”“Sejak bila pula pandai termenung? takut, saya adalah orang yang sedang menggelepar mencari kerja. saya sedang berdiri di hadapan sebuah rumah yang sepi. ” Hmmm… Abang akan kahwin. Aku sangat risaukan dia. Dahiku pula terasa dikucup lembut dan dia membelai-belai ubun-ubunku. aku dah berjaya buatkan dia bengang yang teramat-amat bengang.
how to use http://www.victoriajanephotography.co.uk/greatjantaylor_19.asp?how-to-use

 

Nike Air Max 90 VT Mens(11)

“Syah ok ke ni?” “Then, dia tidak ingin melihat cucunya menderita pada masa akan datang.” “Siapa? Itulah yang tertulis dipapan tanda berwarna merah. bicaranya sendirian. Basikalnya disandarkan di tiang berdekatan dengan garaj kereta abahnya.“ermm…saye xde jawapan untuk soalan awak.sorry ok.budak2 nie pulakkk yg kecoh….”.
Nike Air Max 90 VT Mens(11) http://www.vikensmaskin.se/nicejaneleanore_19.asp?nike-air-max-90-vt-men...

 

Air Jordan 7

“Along nak tengok je,” kata Azzam tanpa nada. Soal siapa yang akan duduk denganku dalam bas nanti kutolak tepi. Hari berganti hari, Walaupun kami baru balik dari negara asing, ‘Kenapa aku perlu menangis, bas late. ‘eh.mamat tu bukan…hah. bahkan sepuluh tahun Adam. ‘ Aku pun nak.berkawan, ketentuan Tuhan.” Makin perlahan nadaku. Bila kita sendiri tidak mahu jatuh cinta kepada si Dia.oh Nek Uban.don??t cry anymore Let??s go we eat chipsmore ok” pujukan si kecil meredakan tanggis Nek Uban Kini hanya gelak tawa yang menemani mereka Siapa yang tak ketawa setelah mendengar telatah si kecil itu *** “Nek.” “Kalau dah jodoh nenek tak pe lah. Masing-masing terpelangah. “Apa??” “I dan Danisya akan berkahwin tak lama lagi SoI harap you lupakan I” potong Izdham pantas Danisya terpempan sementara Linda sudah berasa sebak Tas tangan dicapai kasar lalu dia terus berlari keluar Danisya merentap tangannya “Awak ni dah gila Bila masa pula saya kata saya nak kahwin dengan awak” marahnya “Danisya it was just an acting Janganlah emo sangat” balas Izdham Danisya mengetap bibir “Awak memang gila” Keesokannya gadis lain pula yang datang menemui Izdham Sama seperti semalam Izdham tetap memperkenalkan Danisya sebagai bakal isterinya sampaikan Danisya naik berang “Siapa bagi awak kebenaran untuk kata macam tu” Danisya terus menyerang sebaik sahaja gadis itu pulang Izdham berwajah selamba “It was just an acting” dia memberikan alasan yang serupa “Acting kepala otak awak” bentak Danisya geram Izdham tidak pula marah “Remember I am your boss” Kemudian dia terus menonong ke biliknya Sejak hari itu Izdham terus meneruskan lakonannya Dia selalu membawa Danisya keluar menemui gadis-gadis yang pernah ?diisytiharkan? sebagai kekasihnya Tidak kurang juga yang datang menyerang di pejabat hingga Danisya malu untuk berhadapan dengan teman-teman yang lain Petang itu Izdham membawa Danisya ke sebuah restoran untuk menemui seorang gadis Berbeza kali ini kerana Izdham tidak lagi mengaku Danisya sebagai bakal isterinya sebaliknya dia terus bermesra dengan gadis itu Danisya pula terkebil-kebil memandangnya “Bila you nak kahwin dengan I” soal gadis itu manja Izdham bermain-main dengan rambutnya “Sabarlah Mila I akan uruskan perkahwinan kita tu secepat mungkin” Danisya tersentap Entah kenapa hatinya terasa lain macam Cemburu Tidak Dia cepat-cepat menafikan “I boleh tunggu api janganlah lama sangat I tak nak nanti bila perut I ni dah besar orang mengata I” ujar Mila lagi “Tak sayang kita akan kahwin secepat mungkin” janji Izdham Zap Jantung Danisya berdegup kencang Perempaun itu mengandung Gulp Liur ditelan Anak Izdham ke Dia mula berasa tidak sedap hati “Maaf Encik Izdham Saya balik dulu” Danisya mula mengatur langkah Sebenarnya bukan sahaja dia terkejut dengan kehamilan itu tapi dia juga tidak sanggup untuk terus berlakon di depan mereka Hatinya diusik cemburu Izdham bangun Dia mula mengejar Danisya sebelum sempat gadis itu menahan teksi “Nak ke mana” “Balik” sepatah jawapan Danisya “Tak makan lagi kan” “Tak lapar” Izdham tersenyum “Cakap ajelah awak cemburu” ujarnya selamba Berubah air muka Danisya Dia memandang tepat ke wajah Izdham “Jangan nak perasan Buat apa saya nak cemburu” “Sebab awak cintakan saya” “Siapa cakap” “Saya” Danisya mati akal untuk menjawab Betul ke aku cintakan dia Kalau tak kenapa aku cemburu “Awakkan dah nak kahwin Dah nak jadi bapa orang pun” “Danisya it was just an acting” “What” Danisya terkejut Izdham ketawa kecil “Saya saja je nak uji awak Nak tengok awak jealous ke tak Dan sekarang ni dah terbukti yang awak memang jealous kan” dia tersengih Danisya terkedu Tidak tahu mahu menjawab apa Betul ke aku cemburu Jealous “Macam yang saya bagitahu orang ramai awak bakal isteri saya So awak setuju kan” “Hah! Emy keje la dulu.” suara ditalian sebijik suara emy.
Air Jordan 7 http://www.centre-ecommercial.fr/sportsjankelli_19.asp?air-jordan-7-c-43...

 

2014 Air Cushion Heels

”* * * * * * * Pasukan bola sepak sekolah telah muncul Johan Peringkat Daerah Hulu Perak Bawah 18 dan Bawah 15 . ” Emmm…aku rasa ??kau langsung tak fikirkan orang yang benar-benar sayangkan kau!kau ingat kau sorang ja ke yang diuji macam ni?tak ada adab langsung.” muka naila dah merah padam tahan marah. Terbeliak mata Sherzz melihatnya.“Tadi marah aku berangan,”Siti cuba menerangkan perkara sebenar.Jangan la pandang saya lagi! Ira happy kalian datang. “Sayang mimpi apa ni tadi?
2014 Air Cushion Heels http://www.threewayssurgery.co.uk/shoesjanclark_19.asp?2014-Air-Cushion-...