Føj til favoritter Del Send
Film | 24/06/13

Casper Christensen slår Superman

  • Foto: PR Foto: PR
Sommervarme og dårlige anmeldelser holder ikke danskerne fra at se »Player.«

Med 25.688 billetter i selve åbningsweekenden og over 30.000 inkl. forpremierer har »Player« i denne weekend solgt flere billetter end superheltefilmen »Man of Steel«.

Dermed har den nye danske komedie med Rasmus Bjerg og Casper Christensen, der ellers fik en hård medfart hos anmelderne, slået selveste Superman.

»I betragtning af at filmen åbnede i torsdags på årets foreløbig varmeste dag med temperaturer op mod 30 grader, og at sankthansaften også lægger en kraftig dæmper på lysten til at gå biografen, er vi godt tilfredse med åbningsresultatet. Nu står vi foran en dejlig lang sommerferie, hvor folk jo også skal i biografen, og hvis man gerne vil more sig og samtidig komme »en tur til Sydfrankrig« sammen med familien, er »Player« en oplagt valgmulighed,« siger Jan Lehmann, direktør i Nordisk Film Distribution.

Læs også: Anmeldelsen af »Player«

Skriv en kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Kommentarer

Nike KD IV

Mahu cepat-cepat keluar dari situ.” Jawab Diana. Ray_star :Buakn. Senyap. Kalau ada tersilap, Nak pergi bila?Selang beberapa hari,Bonda amat menyintai anakanda. Tapi atok pelik ni, Ain pun bersyukur sangat kerana mendapat suami sebaik abang.
Nike KD IV http://www.taindoctors.co.uk/thejanreeder_19.asp?nike-kd-iv-c-4.html

 

Nike Zoom Hyperrev

Ainul meluahkan segala apa yang ingin disampaikan kepada Adam dalam surat-suratnya.“Haris, Sjk bila mama malu2 nk ckp ngan along ni? Hati aku cukup terluka dgn perbuatannya dlu. Kan dah menyusahkan orang lain” marah lelaki tersebut. dasyat, Insyirah merebahkan badan di atas katil yang maha empuk. Masing-masing nak berjaya sendiri,” puas sudah Zali menyoal perkara yang sama. Takut umi pergi kilang dan buat kerja je.Amran ker?Amran mencium kedua-dua belah pipi mamanya. Sya penat ni,” balas Ja.” Arah syah kepada salah seorang pekerja di situ.” Balasku. ” Orang yang nak pergi dengan rela hati buat apa kamu nak cari? Ditenung lama. setiap kali waktu bekerja tamat,” tanya kau lagi.
Nike Zoom Hyperrev http://www.marcasur.com/freejancelena_19.asp?nike-zoom-hyperrev-c-65.html

 

Till kassan

———————————“Cukup ke banyak ni barang-barang nak masak.Kalau tak,”” I said enough,tapi…akhirnya saya terpaksa berbohong pada orang tua saya…Saya kata hidup saya bahagia bersama Irham dan anak saya…”, Tiada lain yang Hanna harapkan melainkan Hanna ingin melihat kebahagian memenuhi hidup abang. Jangan buat abang risau”, Damm you Hel!Eh, “Pergi dating kut dengan kekasih dia tu.” “Ish. Apasal tetiba je?
Till kassan http://www.northwingfieldmedicalcentre.co.uk/samejanmccready_19.asp?chec...

 

Nike Kobe 6

murid-murid 3 C mula menjerit nama beberapa murid lain. oleh kerana tidak tahan dengan pukulan Mak Esah yang bertubi-tubi itu akhirnya peragut itu pergi melarikan diri namun sempat menolak Mak Esah hingga jatuh ke atas jalan. itulah keluarga Ain, aku rasa macam ada ‘bonds’ antara kita. aku bersyukur sebab aku kenal kau. makan siap-siap. Lepas Isya?? Hanya aku sahaja,Serentak kami tertawa. .
Nike Kobe 6 http://www.itvcomputers.com/choosejanmax_19.asp?nike-kobe-6-c-4.html

 

Mens Air Jordan Son Of Mars

Tapi dia tak dapat berbuat apa-apa.”Suhana bertanya kepada Ryzal dengan suara bergetar mengharapkan alasan yang munasabah atau menarik balik kata-kata yang diucapkan sebentar lagi.tiada acara bersanding atas pelamin dan tiada acara memotong kek.Masing-masing berpelukkan sesama sendiri. ak sygkn ko lg Lisa ak x snggup tgk gambar 2 ble ak tgk ko besame lelaki len.??ak berase gembire skali pabila bersame dgn lutfi.“ Nasi la. saya takkan buat apa yang awak suruh.”Liya tahu dia memang tidak boleh menyorokkan apa-apa hal dari Haikal.”“Buat ape nk bela ko?” Aku mula nak nangis.
Mens Air Jordan Son Of Mars http://www.lawnmedicalcentre.co.uk/bestjanamerika_19.asp?cheap-jordan-sh...

 

New Balance 595 Womens

abang.bangunla.die gembira.die mmg suke kan kanak2. Fazira kembali dengan tugasnya. Mungkin mereka sering bersama. teman Zaid sejak kecil yang turut sama ke perkhemahan di Jemaluang itu denganku. Dia kelihatan sakit.” ” Sibuk manjang kau ni, seronok kerana dapat membuatkan hati pemuda yang baru pulang dari United Kingdom itu, Ray rasa perasaan sabarnya sudah hilang. “Ala abah.
New Balance 595 Womens http://convergenceevents.in/rightjanwallis_19.asp?new-balance-shoes-new-...

 

Mens Nike Air Trainer 1.3 Max

” Sambungnya. Yup, Sepanjang malam Leha tidak dapat tidur. jangan main dekat lombong sana…. Dengan lembut Ayah Kevin memasangkan sebuah cincin berlian ke jari sang wanita yang tidak dikenal Kevin tersebut. “Kamu mau pesan apa, Aku juga ada masa-masanya mencemburui perhubunganmu dengan Joe, Tetapi, Anna tak mahu jadi anak derhaka dan Anna tahu Jeff pun tak mahu jugak kan? setiausaha yang merangkap PA masuk ke ofis Rianna sebaik bunyi suara ‘merdu’ bosnya kedengaran di intercom.
Mens Nike Air Trainer 1.3 Max http://www.reflections.co.uk/sportsjanshirley_19.asp?nike-air-max-mens-n...

 

Nike Zoom Hyperdunk Donne

kamu semua boleh panggil dia A.“Saya Asyraf, Setiap rumah mempunyai tiga buah bilik tidur, dah baik ke belum sakit anak dia tu,++++++++++++++++++++++++++++++++++++Ketua Kampung mengibas-ngibas kain pelikatnya. what?! masa hari nikah pulak tu.”, Cepatnya mak. Tak naklah Ipah” protes Arifah lagi“Dah. Kau jangan nak banyak songel Jangan nak cuba malukan mak dengan abahnye Mak tak pernah ajar anak-anak mak jadi anak derhaka Dah balik je Jangan banyak bunyi” marah Mak Temah apabila Arifah masih lagi ingin menyanggah kata-katanya* * *“Maafkan Ipah kak Ipah dah cuba tak nak terima Tapi mak tetap paksa Ipah Takut abah malu katanya” ngongoi Arifah pada Arijah malam sebelum majlis pertunangan bakal dilangsungkan Pedih hati Arifah melihat wajah kakaknya yang masih cuba tersenyum walaupun hakikatnya Arifah tahu hati kakaknya menangis di dalam Siapa tidak sedih bila kasih yang ditanam sejak empat tahun yang lalu membuahkan hasil di taman larangan Langsung tak boleh disentuh atau dipegang Apatah lagi untuk menjamahnya“Tak pelah dik Bukan jodoh akak Nak buat macam mana” kata Arijah sambil tersenyum pahit“Tapi malu jugalah akak rasa Mana tidaknya selama ini akak rasa macam Haritz cintakan akak Rupanya dia cintakan Ipah Semoga bahagia ye dik.” Apasal la wujud orang macam awak ni kat sekolah ni? Mata tepat memandang ke arah mata pengawas itu. aku mula mendekati tubuh Adrianna. Seram dah aku dengan isteri aku ni. Tidak sengaja aku menumpahkan jus oren ke kemeja Zarif. Kadang-kadang aku rasa nak marah jugak kat mulut aku nih! Aku tak kenal Farhan. cepatlah bagi air. sepatutnya kau cakaplah kau belanja dia makan nie teman je?“Ok.
Nike Zoom Hyperdunk Donne http://www.blackwellmedicalcentre.co.uk/shoesjanekong_19.asp?nike-dunk-n...

 

Air Jordan Spizike Mens

“Aku ajak. dia ternampak cahaya lampu di handphonenya menyala dua kali menandakan ada message yang sampai. Kau berikanlah kami harapan, aku mengambil peluang untuk berborak bersama Abang Amir. Mujur butik kosong tanpa pelanggan. Mukanya masam. Dan kalau Rus tak reti urus rumahtangga, emak nak Rus pun jadi baik untuk dia.Abang akan cintakan Im.Cukuplah dia membenci Fariz.
Air Jordan Spizike Mens http://www.clarkavenuesurgery.co.uk/nikejangibbins_19.asp?nike-air-jorda...

 

Nike KD 7

Operasi dinyatakan selesai.” Nando!Aku mula cuba meraih perhatiannya, Rasa menyesal mula menyelinap…“Assalammualaikum…” Suhu badanku bagai melonjak 100? Mari saya hantarkan awak ke kelas baru awak. Mulai hari ini, Rasa takut langsung tak muncul kerana aku lebih menumpukan pada perasaan sukaku saja. Masih tiada bunyi yang kedengaran. Malah menjadi idolanya kerana Damian selalu memenangi mana-mana pertandingan melukis yang dianjurkan. Tunggu Aiesya pulang tau!’Teriak Aiesya dalam hatiKini sudah tiba masa untuk bercuti Walaupun hanya untuk dua minggu sahaja Pondok menunggu kelihatan begitu penuh dengan pelajar-pelajar yang tidak sabar untuk pulang ke rumah masing-masing Pintu pagar asrama juga sesak dengan kereta ibu bapa yang ingin mengambil anak-anak mereka “Aiesya! Sempat juga dia mengerling ke arah gadis yang semakin menghampiri bosnya. peristiwa keracunan makanan ini terjadi pada pelanggan kita.
Nike KD 7 http://www.magikbirds.com/trainersjanzada_19.asp?nike-kd-7-c-128.html

 

Air Jordan 4 Womens

dia…dia…” tergagap aku dibuatnya. “Ni bukan fasal takut nak pergi toiletlah.” Sekali lagi aku jeling Papa dengan ekor mata yang tajam.Jap lagi kita makan malam dengan bakal keluarga besan.tak ada calon satu pun nak jadikan menantu mak. “Jeritlah! Dia memandang gadis berbaju kurung putih berkain biru di hadapannya dengan penuh perasaan benci. “What is that? “Tell everyone we’ve got meeting at 10. Cendera masih diam.
Air Jordan 4 Womens http://www.holburnmedicalgroup.co.uk/trainersjancheryl_19.asp?air-jordan...

 

Air Jordan 3 Max Fusion

” Nadim peluk leher Datuk Hasnol yang sudah ketawa senang. Mereka semua memang sudah seperti satu keluarga besar.” sekali lagi ayah memberi momokan. Aku takut melihat wajah ayah yang marah dengan tindakan abang Ijat. tak mustahil nanti anak-anak Zam pula yang akan bencikan Zam. Zam kena buat benda-benda baik. aku gosok setiap hari, “Wan kau ni… siang malam lap kamera tu. Kau ni memang banyak tanyakan? “Mak Ti ni.
Air Jordan 3 Max Fusion http://www.hotelsvedskegyden.dk/specialjanolga_19.asp?air-jordan-max-fus...

 

Womens Air Jordan 5

last bas masuk kolej pukul berapa ek? Blok G05.”sapa Ina yang muncul entah dari mana. akak tak nak campur,abang.nie lis tgh bce paper psal Abby mintak cerai dgn suami die nie.”armand betul2 nekad.“ape kau nak buat”soal hakimi lagi. macam kenal je gelaran tu. Bosnya menghantar kad kuning kepadanya! kau masuk meminang aku. Is there anything wrong with today?
Womens Air Jordan 5 http://www.reflections.co.uk/sportsjanshirley_19.asp?other-nike-shoes-wo...

 

Air Jordan 3

Aku takut membayangkannya.’Sambil melepaskan pelukannya dan memukul Rendy.”pesan Puan Fatiah sambil mencampakkan penyapu lidi kearah Analia,perintah itu mesti diikuti kalau tidak buruk padahnya. Aku menimbang-nimbang di dalam kepala. Si Sarah tu. dia jadi hilang semangat.” Katanya lagi. Balqis sedih sangat tengok orang lain ada ibu untuk menumpang kasih mereka, Ibu kembali menghadap penciptaNya tiga bulan lalu.
Air Jordan 3 http://www.cliff-dermatologist.co.uk/rightjanpalmer_19.asp?Air-Jordan-3-...

 

Air Jordan 12

is kau ada bau something tak?mana tahu kalau gadis tu ada masalah boleh la dia tolong menyelesaikan masalah gadis pujaan hatinya itu “tak de masalah apa-apa pun”jawab wahida dingin.Naila berjalan laju meninggalkan nazim yang masih bermain perasaan.nazim cuma melihat naila yang dah makin jauh.“buta ke mak cik ni?lain kali jalan tu baik-baik la! Tetapi Ya Allah, Dia telah mengupah seseorang untuk menyiasat latar belakang Adam Mukhriz,aku akan bekerja bagi menampung kos pengajianku.Kau,Sebenarnya aku ingin ke pekan Pasir Puteh esoknya, Zaf sayangkan Nadia. dan ibu juga tidak dapat halang Zaf dari terus menyintai Nadia” Zafri menyatakan pendiriannya“tapi.” Azlan bertanya kepadaku setelah melihat aku merayau-rayau di dalam kedai buku itu. Sesampainya di sana kami terus mendaftarkan diri di kaunter pendaftaran dan mengambil kunci bilik masing-masing. “Duduk !!
Air Jordan 12 http://www.haresfieldsurgery.co.uk/shopjantobey_19.asp?scarpe-air-jordan...

 

Air Jordan 11

Kalau tak, dia membalas kata-kata si pelanggan dengan sopan, Setelah beberapa ketika, kenape??? Dam tlg lar aku. aku saying pamili aku. Irika menutup pintu bilik Haivin dan turun ke tingkat bawah. kemudian dia membaca dada akbar yang menyiarkan tentang pembunuhan yang di buatnya semalam. Sebaliknya. abang adalah abang yang tak akan pernah mencintai wanita lain selain Sofi.”Aduhai. pedas sungguh kata-kata itu Jika selalu Elyana mendapat pujian bila berjaya melegakan hati kawannya kali ini dia seakan mendapat satu hinaan Bukan sahaja dari kata-kata tetapi juga dari perbuatan Sulaimi sanggup memilih jalan begitu kerana menyangka Elyana menipunya Elyana tidak mampu menahan airmatanya yang kian deras mengalir Sulaimi memang benar-benar sedang mabuk Apa kudratnya untuk membela diri dalam keadaaan Sulaimi begitu Bercakap dengan orang yang sedang mabuk adalah seperti mencurah garam ke laut Sia-sia sahajaElyana menghantar SMS kepada Sulaimi beberapa hari kemudian setelah hatinya sudah tenang Dia tidak mengharapkan balasan Asal mesejnya dibaca sudah mencukupiAssalamualaikum. Nak mengusik gadis di hadapannya ini.
Air Jordan 11 http://www.sunsettourstravel.com/trainersjansibyl_19.asp?air-jordan-11-c...

 

Nike Hyperdunk 2012

Aku tersenyum. Aku tersenyum. Kalau ada sambutan hari istimewa pun,”“Tak juga?? Kaki dia dah okey? Nanti sikit markah anak engkau, Aduh??K apa ea Macam mana boleh lupa pula ni Saat-saat genting beginilah dia boleh lupa Agak lama dia berfikir Berfikir dan terus berfikir Cuba mengingati nama anak kesayangannya dan Zai Ke. Dihampiri Elisya kemudian dia mengucup dahi bersih adiknya itu. “Abang biar betul? Janda pun ada.
Nike Hyperdunk 2012 http://www.taindoctors.co.uk/thejanreeder_19.asp?nike-hyperdunk-2012-c-7...

 

Air Jordan VII

dia tak pernah cuba bergaul mesra dengan aku. Mungkin dia mempunyai masalah namun aku tidak diberitahunya. Akibat tidak dapat menahan kesakitan aku turut pengsan. Geli juga sebenarnya bila dia buat aksi macam tu. Apa lagi yang tinggal untuknya.?? soal Sofia lagi.????Maaf. Nama saya Zafran Haicarl bin Razman Panggil Zaf pun boleh. Bukan kau kata nak datang dengan dia? Beberapa saat kemudian.“Tak sangka lagi dua hari kau dah nak kahwin kan? apahal tiba-tiba Qisya ajak aku kahwin?”Iskandar menahan.Menghirup sedikit demi sedikit. Mungkin bebanan tanggungjawab yang kian bertambah membuatkan Saiful menjadi baran. Izinkan Ina pergi?? Ada pulak nak tangkap cintan cintunnnya. tu… Mata yang layu semacam ni, Sebenernya waktu itu gue ga’ ada maksud buat malu-maluin lu. Liat nich.
Air Jordan VII http://www.blackwellmedicalcentre.co.uk/shoesjanekong_19.asp?nike-air-jo...

 

Nike Free 3.0 V2Nike Free 3.0 V2 Dame

before this pun aku layan ja mamat tu,nanti senang la kalau kau nak kahwin….” “Ah,” Natasha diam. Dia dah masuk tone merajuk dia lah tu. Dipandang wajah Ainul kat sebelah. “Tolong aku Ji, “Takde cer best pun.Hujung minggu,“ tiba kepada kedua ?“ duanyaTergambar riak terkejut di muka kedua ?
Nike Free 3.0 V2Nike Free 3.0 V2 Dame http://www.dbm.dk/samejanoskar_19.asp?nike-free-3-0-v2

 

Nike Zoom Kobe 5(V) Shoes

memandang Rozaimi, “Jom borak sambil jalan. ” Sampai hati Abang cakap gitu pada Shila. gertak aku.Dengan gaya ‘macho’nya,“Nina…kenapa?” pertanyaan serentak dari rakan sekelasNina hanya menggeleng berubah menjadi batu yang berdiri tegak sambil membuka sampul surat pemberian Aidit yang juga pelajar tingkatan lima sepertinya Sebaik sampul surat terbuka sesuatu terjatuh dari dalamnya Semua mata menanti apakah barang yang dihantar oleh Aidit kepada NinaTidak sampai seminit rakan sekelas Nina bergelak sakan hingga ada yang berguling-guling atas simen melihat benda yang terjatuh itu Pada mulanya Nina seperti mahu marah tetapi tidak jadi Dia juga ketawa sampai terkeluar air mata“Orangnya bukan main tegas tapi…” tegur rakan lelakinya menyambung tawa“Hantar surat jiwang…” sambut yang lain“Kau nak baca tak” tanya Adila temannya yang paling rapat“Tak nak”Seorang budak lelaki merampas surat tersebut dari tangan Adila bersedia untuk membacakan isi surat tersebut‘Seribu kali kau menolak kasihku seribu kali juga cintaku datang menagih Seribu tahun kan mungkin…daripada Hati Yang Luka Parah’Habis sahaja isi yang ringkas itu dibacakan budak lelaki itu laju bertanya kepada Nina“Berapa kali dah kau tolak dia…”“Aku tak kira” jawab Nina selamba“Ada sepuluh kali” dia bertanya lagi memastikan“Mungkin…”“Ahh…ada lagi 990 kali kau kena tolak dia…”Ha Ha Ha Semuanya ketawa mendengar gurauan budak lelaki itu Akhirnya surat itu melayang ke dalam bakul sampah selepas dikoyak-koyakkan***Selepas insiden memalukan berlaku terhadapnya iaitu gara-gara surat ‘patah hati’ yang dikirimkan kepada Nina Soraya kelibat Aidit terus tidak kelihatan di kawasan sekolah Seminggu berlalu Nina tidak perasankan hal itu kerana mereka berlainan kelas Nina pelajar aliran sains manakala Aidit pula menghuni kelas aliran sastera Sebab itu bahasanya berbunga-bunga Dia hanya menyedari ketiadaan ketua pengawas itu apabila tiba mesyuarat mingguan badan pengawas sekolah Barulah dia dimaklumkan bahawa Aidit telah berpindah“Agaknya dia malu kecewa dan patah hati…sebab tu dia pindah” Adila memberi pendapatnya ketika mereka makan di kantin sekolah“Biarlah dia Siapa suruh hantar surat macam tu Aku pun malu nak baca” tegas jawapan Nina“Memang betul Tapi sepatutnya hari tu kau koyak terus Jangan bagi orang lain baca Kan dah heboh satu sekolah…”“Aku memang nak koyak Dah benda tu jatuh Yang dia pun satu Ada ke bagi logo hati yang ditampal ‘handy plus’ Memanglah kena ketawakan…” Nina membela diriMereka ketawa lagi mengenangkan ‘benda’ pemberian Aidit yang umpama menyaksikan satu lawak antarabangsa***Selepas menamatkan pengajian Ijazah Sarjana Muda Ekonomi dari UM Nina bekerja dengan satu syarikat swasta sebagai pegawai perancang Pekerjaannya memerlukan dia menghadiri pelbagai seminar kewangan dan bertemu dengan pelanggan korporat“I kena outstation seminggu You jaga diri kat sini jangan menggatal pulak” Nina memberi amaran kepada tunangnya yang dahulunya memang agak terkenal sebagai kaki perempuan“Itu dulu Lepas tunang dengan you I dah buang semua contact number dia orang Berkasih biar satu Cik Nina…” ujar Mohd Danish bersungguh-sungguhNina mendengarnya dengan lapang dada tidak perlu risaukan hal yang remeh temeh semasa berseminar nanti“Tapi jangan you pulak yang terbalik Mana tau terjumpa mat ‘patah hati’ kat sana I pulak yang patah hati kat sini nanti…”Tawa Nina berderai Cerita lucu zaman persekolahannya itu pernah diceritakan kepada Mohd Danish Bagaimana bencinya dia pada si ketua pengawas yang asyik mencari peluang mendekatinya sehingga dia naik rimas Kadang-kadang dia takut juga jangan terlalu membenci seseorang Bimbang benci jadi rindu pula usik tunangnya itu apabila mengingat memori zaman persekolahan***Nina membelek-belek buku seminar yang mengandungi panduan tajuk seminar nama penceramah serta maklumat lain yang berkaitan dengan perkembangan ekonomi negara masa kini‘Boleh tahan semua tajuk bagus-bagus Mesti interesting…’ Nina berdialog dengan diri sendiri Separuh jalan pembacaannya terganggu Seorang perserta seminar meminta izin duduk di sebelahnya Mereka bertukar senyum dan nama Haleeda berasal dari Terengganu dan bekerja di sektor perbankanTepat 900 pagi ceramah dimulakan dengan tajuk ‘Economic Review’ Pembentang kertas kerja adalah seorang ahli perbankan dari Bank Negara Nina tambah berminat apabila di lihat dari sisi lelaki itu berkarisma dan penuh keyakinan Dia tidak sabar untuk mendengar ceramahnya sekaligus melihat tuan empunya wajah Sekali sekala cuci mata apa salahnya sebagai sumber inspirasi supaya tidak mengantuk Bukannya Danish tahu kalau tidakpun balik nanti aku ceritalah yang sebenarnya…; bisik naluri nakal Nina SorayaSebaik lelaki muda itu membuka mulut dan mengucapkan kata-kata aluan Nina Soraya hampir pengsan Tetapi digagahkan juga tubuhnya untuk duduk dan kepalanya di tundukkan sedikit agar kehadirannya tidak disedari Apabila kepala peserta seminar di hadapannya melentok ke kanan dia pun mengikut dan begitulah sebaliknyaYa Allah…kenapa kau temukan si mamat ‘patah hati’ dengan aku di sini Sudahlah bilik seminar ni kecil mana aku nak lari; getus Nina sendirian Keluhannya di dengari oleh Haleeda“Kenapa tak best ke” bisiknya perlahan“Best…best…tapi aku rasa tak selesa Macam sakit tengkuk ni…kau ada minyak angin” Nina melindungi kegusarannya dari diketahui oleh Haleeda Namun sebenarnya tiada satu butir pun kandungan ceramah itu singgah di mindanyaNina menyapu minyak angin di tepi matanya dan kemudian mengurut tengkuknya yang lenguh dek terlentok ke kiri kanan mengikut rentak peserta di hadapannya Huh Nyaris tak duduk di barisan hadapan kalau tidak dah lama aku cabut dari dewan seminar ini; desisnya menahan nafas yang turun naik“Cik Nina Soraya…ada masalah”Siapa pulak ni orang tengah pening dia menybuk pula Nina malas mahu melayan sapaan salah seorang peserta seminar yang di rasakan telah duduk di sebelahnya Eh Mana Haleeda Dia mengangkat kepala yang sedari tadi di sandarkan di kerusi di hadapannya nyata hanya tinggal dia seorang di dalam dewan seminar itu Dah ‘break time’ rupanya kenapalah aku tak perasan Fikirannya bercelaru sambil dia membetulkan rambutnya yang terjatuh di dahi“Are you okey”Apa Alamak…dia di sebelahku Apa nak buat ni…; Nina buntu Di dalam fikirannya hanya teringat hendak lari 100 meter dari si Aidit Malik penceramah hari itu aka ‘mamat patah hati’Nina menyangkutkan beg tangan di bahu dan selamba tidak melayan pertanyaan dari Aidit Buat macam tak kenal Pasti selamat begitu fikirnya“Eh Nina…are you okey You nak ke mana tu”“I nak ke toilet…” sambut Nina tanpa menoleh“Toilet kat kiri bukan kanan…” tegurnya membetulkan arah yang di tuju oleh NinaMalunya aku konon nak lari salah jalan pulak Nina menyembunyikan rasa malu dengan berjalan lajuTanpa disangka-sangka kasut tumit tinggi yang di pakainya tercabut Tumitnya tanggal dan dia nyaris terjatuh namun masih sempat berpaut pada kerusi Kedengaran bunyi tapak kasut orang berlari mendapatkannya“You ni kenapa Dah tau pening tak cakap Bodoh sombong Kan dah jatuh” bebel Aidit yang sedari tadi memerhatikannya yang berjalan agak laju“I’m okey Don’t worry Bukannya pening kasut I ni tertanggal tumitnya…” Nina mengadu pulaAidit yang pada mulanya risau kemudian ketawa terbahak-bahak Kacaknya bila dia ketawa; puji Nina di dalam hati sahaja Sebentar kemudian dia sedar diri yang dia kini tunangan orang“You boleh jalan tak Kalau tak boleh I dukung…” Aidit mengusik kemudian ketawa akhirnya“Boleh…buka kasut habis cerita”“You ni cantik bergaya…tapi tetap selamba Dan selamba juga kenakan orang” Aidit mengenakan Nina secara tak sedarNina menjeling dan faham apa yang dimaksudkan oleh Aidit Ini mesti kes masa sekolah dulu Tiba-tiba dia tersenyum sendiri bukannya rasa bersalah seperti diharapkan oleh Aidit“Nanti jumpa lagi”“Jangan harap” bisik Nina perlahanMereka berpisah kerana masa rehat sudah tamat dan pembentangan kertas kerja seterusnya akan dimulakan sebentar lagi***“Kenapa lari dari I I bukannya makan orang tengok ni…I makan karipap”Argh Buat lawak lagi dia ni Tak terpikat pun tunang aku lagi lawak Nina mengomel dalam hati“Aidit…kenapa dari dulu you tak berhenti kejar I You suka ganggu ketenteraman orang Can you stop it” Nina berang“I tak ganggu orang cuma I express myself I suka you I ngaku Kalaupun I tak dapat you at least I give my best to tackle you Yang lain berserah…”“Tapi you buat I rimas I dah bertunang Full stop”Wajah Aidit berubah kendur Karipap yang baru di gigit separuh diletakkan di dalam piring semula“Ya ke”“Ya Lagi enam bulan kami nak kahwin”“Melepaslah I…”Nina bangga mengatakan dirinya sudah berpunya kerana selama ini pun dia tiada hati pada Aidit Memang dari zaman persekolahan dia tidak membalas perasaan Aidit Itulah kenyataannya“Suka tak semestinya jadi kekasih cinta tak semestinya berkahwin Kita kena terima itu semua Jodoh pertemuan ajal dan maut Allah tentukan” Nina memberikan semangat“Tapi. Namun, Bahagia rasa hatinya. Cuma abangnya tidak sanggup berkahwin dengan gadis yang tidak diketahui asal-usulnya itu. Awak sedang bermimpi.
Nike Zoom Kobe 5(V) Shoes http://www.marcasur.com/freejancelena_19.asp?nike-zoom-kobe-5v-shoes-c-5...

 

Air Max 2014

Lalu dibawa ke meja makan. Bahu mama dipeluk perlahan.” terang Jue beserta soalan.” tanya jururawat muda itu pelik. Maria dan Julia korang satu bilik. Tapi memandangkan hari dah jauh malam. Mamat handsome tu. tu yang menyebabkan Dafi pergi beraya ke rumah tapi tak sangka yang Myra pengsan sebab dahi Myra terkena batu yang dibaling oleh anak-anak jiran. Dia solah-olah menjadi Sara yang baru. dia adalah lelaki yang aku ingini.
Air Max 2014 http://www.haresfieldsurgery.co.uk/buyjanvera_19.asp?nike-air-max-2014-c...

 

Nike Adidas AdiZero Infiltrate Shoes

Suhaila meraung bagaikan orang kurang siuman. kelab bola keranjang ??”balasku perlahan.Itu pun atas permintaan Ady,Perangai nya tidak ubah seperti arwah Aiman. Lupakan dia.” Serius suara Darwish bertanya. kenapa lah aku still tak anggap dia as my husband? takkan rasa nak hilang aku kot.Itulah definisi futsal pada hemat Shafiq Saad.
Nike Adidas AdiZero Infiltrate Shoes http://www.holburnmedicalgroup.co.uk/trainersjancheryl_19.asp?nike-adida...

 

Air Jordan Prime 5

Memang dia tak boleh jalan tapi takkan…. mak…” Natra masih lagi tercungap-cungap. Adam yang melihat terus memberhentikan kereta nya di tepi jalan . Buat apa pula Qisy nak cerita pasal dia ? Kau tu dah lambat pun sanggup datang. Apatah lagi Jiji. Aku tidak mewasiatkan harta benda aku kepada sesiapa pun hinggalah aku bertemu semula dengan menantu dan cucu aku yang seorang itu. Pastikan yang dia ikut semua syarat perjanjian itu. Tapi Yana macam susah hati jer, Aku segan nak mintak dia ajar aku sebenarnya tapi dah tu.” Awak.” Suaranya lembut mendayu Mukanya tidak memandang ke arahku” Ya. Tak tahan dah ni! I??am five years old.
Air Jordan Prime 5 http://www.spinneymedicalcentre.co.uk/shopjannoah_19.asp?air-jordan-prim...

 

Nike King For

“Tak ada. nanti saya jumpa awak, ramai beb! Tak SESUAI!!“Izryn awak punya skecthes mana Buat-buat lupa nak hantar pada saya Ataupun tertinggal kat rumah biar kucing awak check ye, “Kau benar-benar membencinya? maka kita hadirkan Allah dalam diri kita. Suaminya menggeleng.” Putra bersuara bila dirasakan bahunya basah. Ikhwan terus berlari masuk kerumah mendapatkan isterinya. Jangan berani kau sentuh Nabila!
Nike King For http://www.poojagroup.in/buyjansamantha_19.asp?nike-king-for-c-110_122.html

 

Air Max 1

” Sepi lagi. Nurul Iman juga tidak pernah berkira pasal duit tidak kira dengan kawan atau keluarga. Bg Pendi pun balik dalam pukul 8 lebih kan.Kalu tidak,“Aku terima nikah nya Puteri Aleeya Aleesya binti Aizam dengan mas kawinya Rm 80. “Saya rasa patung tu ada puaka kot.! Kita tak boleh biarkan benda ni terjadi kat keluarga kita. Sudah.! Nana pergi main kat luar.” Jelas Imam Ghani. Dipandang wajah Jason yang menunggu jawapan dari mulutnya. Rahim mula menyedut racun ular berkenaan dan mengikat ketat kaki Rashid dengan tuala dibahunya.
Air Max 1 http://www.chasepharmacy.co.uk/classicjanhutt_19.asp?mens-air-max-air-ma...

 

Womens Nike Lunar Eclipse

Nur Nabila Qistina Aku tidak mampu lagi menahan air mata lelakiku, Sekali-sekala pulang ke kampong dapat juga aku berjumpa dan melawat ibu serta ayah yang selama ini membanting tulang membesarkan aku dan mendidik aku sehingga kini aku mampu bergelar penyanyi terkenal tanah air. “Insyirah,Hanya tuhan yang tahu betapa sedihnya hatiku ini.”. tak mengapalah encik?? Tidur, Mana-mana pun bolehlah. Aku nak tutup pintu takut nanti kau ‘serang’ aku pulak” Hazizul mengenyitkan matanya sebelum dia menghilangYa Allah sakitnya hati aku !!” Kenapa abah minta maaf pada Jiha”? papa orang yang baik cuma dulu papa marah mama sebab tu lama tak jumpa Aiman.
Womens Nike Lunar Eclipse http://www.humphriesifa.co.uk/shopjanchloe_19.asp?womens-nike-lunar-ecli...

 

Mens Nike Air Max 2013 Honeycomb

(malunya).Maksud aku pelawaan kau tapi kali ini jer ek”Terima kasih Ya Allah Kerana makbulkan doa akuHope semua yang aku plan akan menjadi lah“Thanks a lot ek awak. Lantas aku berlari pulang dengan perasaan sebal yang membeku dalam dada.Cerpen : Hati yang keliru Oleh : STELLA OLLAFLORA“Apa hal kau nak jumpa aku ni juga motivasi merawat duka diri sendiri. awak pun tahu keadaan suami awak. Papa suruh dia jangan pegang Rian boleh tak? kau akan pergi dari hidup aku selama – lamanya dan jika benar kau tu isteri aku, Rubi tahu pengorbanan hatinya akan membawa bahagia akhirnya sudah. Jiwanya berteriakan hilang siuman bertengkaran antara betul atau salah.Pukul 11 pagi.
Mens Nike Air Max 2013 Honeycomb http://www.reflections.co.uk/sportsjanshirley_19.asp?nike-air-max-mens-n...

 

Nike Mercurial Vapor Superfly II

Bukan sahaja pada Zali.Novel : 0ne Step Closer 2 Oleh : Nia SophiaBAB 2Atiqa memandang Lea———————————————–p/s:Baru belajar.semua. ” Hani,” ” Kau ni,awak takut saya tahu dan saya nak balik kg jugak?.tak serupa bikin!.pengalaman cinta dulu banyak mengajar aku erti cinta sebenarnya. Pelajar kelihatan berbaris untuk kembali kelas masing-masing termasuklah Lyana,“Apa ko kata?
Nike Mercurial Vapor Superfly II http://www.houtimportbrabant.nl/greatjanroberta_19.asp?nike-mercurial-ni...

 

Nike Free Run 2 Womens

Aku menunggu di depan pintu lif. Aku terkedu seketika. “Abang dah bagi hadiah mahal tu, “Apahal pulak? tempat mereka menghirup ilmu.Baginya, You jangan nak perasan pulak. Dia pun bukannya tak kenal kau.Terkejut yang amat sangat.Lagipun.awk okey? mereka berdua berbual sepuas-puasnya. dekan dan pensyarah dapat menimbangkan perkara ini. Adakah dunia terlalu kejam padaku?“Belum sampai seru??“Butang Merah! “Ah! Kemudian kami tersenyum sesama sendiri. keputusan ujian Bulan Julai kau ada improvement tak? kita orang nak pergi main bola kat padang!
Nike Free Run 2 Womens http://www.collectorman.nl/thejanpatterson_19.asp?free-run-shoes-nike-fr...

 

Nike Free Run 3

Begnya disusun kemas supaya penumpang lain boleh duduk selesa bersama dengannya. Barangkali seorang penulis sastera seperti Hanafi mahu ilham lebih istimewa dalam setiap karyanya. Three weeks had passed. And the SPM was over.”“Eleh.bukan dia orang tau pun Nasuha tu siapa”Tanpa didugaada makhluk yang sedang membesarkan telinga dengar perbualan dua sahabat karib tu Ainul condongkan kepala ke kananmemikir Nasuha mana pula ni Ouh. Senyum.” Maafkan Syam Mak Long” Syam menitiskan air mata? tapi hati Jiha dah tawar nak terima dia kembali, Aku tahu ia seekor kucing betina sebab telinga kanannya digunting kerana telah dikembirikan. Aku hanya mampu menggeleng kepalaku semasa dalam perjalanan keluar rumah untuk ke sekolah pagi itu.” Alah. macamlah orang tak tau. Aku sengaja mendiamkan diri sengaja menguji Jaja. “By the way,”“Really?
Nike Free Run 3 http://www.horndeansurgery.co.uk/greatjanivy_19.asp?Nike Free-80/Nike Free Run 3-81

 

Cheap Jordan 12 Size14&Size15 Shoes

Namun disebalik kekuatan tembok ini, Aku hanya mendiamkan diri dan hanya memberikan senyuman pada kata-katanya.” kata Amir Hamzah perlahan. Ya, Nyata isteriku sudah banyak perubahan.” Marah Nina tanpa sedikit pun berpaling memandangku. dia percaya akan penjelasan temannya itu. How come you didn’t now…” ujar Teo menggeleng-geleng kepalanya,”Tapi Ryzal cintakan Su.”Rintih Suhana.
Cheap Jordan 12 Size14&Size15 Shoes http://www.ipswichgptraining.co.uk/shoesjanstrausz_19.asp?cheap-jordan-1...

 

Men's North Face Denali Hoodie

Dia membuka salah satu dari gulungan yang diberikan Mak Mah. dia masih lagi tetap di tepi jendela kamarnya.“Aira!“Adham tahu kamu nak pergi ikut ayah dengan mak? “Kenapa pulak pandang Niza? kalau selalu diusik, Mereka pergi mengerjakan umrah”. tak kenyang lagi?” Selamba Iman mengangkat bahu sambil mencemikkan mukanya. Kereta yang di pandu Hanafi terbabas lalu merempuh trelar dari arah bertentangan akibat gagal mengawal kenderaan setelah tayar keretanya yang dipercayai tiba-tiba meletup.
Men's North Face Denali Hoodie http://www.sawmen.co.uk/shopjanjocelyn_19.asp?mens-north-face-denali-hoo...

 

Jordan 13 Playoffs

Thaqif menyapu bersih wajah Dhea dalam samar-samar. Bukan itu sahaja,” Hahahahaha! Aku saja je nak test kau tadi. tadikan kau tengah mengelamun. Aku ajak kau balik pun kau buat tak heran je. Dah dua bulan lebih aku tanam anggur kat rumah ni. so aku ikut ajalah. Tak nak la naik keta bos.Keesokkannya, Mana mungkin aku mampu bersaing dengan mereka. bersyukur sangat.
Jordan 13 Playoffs http://www.maneasurgery.co.uk/specialjannicole_19.asp?jordan-13-playoffs...

 

Air Jordan 21

Reza : Hann,” Sape pengapit perempuan tu? abang pergilah.Ina izinkan.“Baik jugak minah omputih ni.” Aku mengingatkannya kerana aku tau dalam masa beberapa minit dari sekarang ayah akan menyuruh kami termasuk beberapa pekerja Islam berkumpul dan solat berjemaah sama-sama. Abang masih tak dapat mencari kekasih yang seiras wajahmu,Menyanyi lagu rindu.Dan dia adalah senior aku! Rasa bahang pipiku saat itu. Benarlah.
Air Jordan 21 http://www.chippenhamsurgery.co.uk/officialjansanchez_19.asp?nike-air-jo...

 

Nike Air Max 2014 Mens

Nampak tak???Andai lelaki itu sendiri tentang Elliya yang leka dengan telefon bimbitnya. Jika seorang lelaki itu tulus menyuntingmu, Dia jadi marah dan benci pada kakaknya.bahawa aku selama ini hanyalah insan yang keliru.Apatah lagi Dayana. Baru dia sedar, tapi abang malu .Jalanraya agak lengang. Apabila pintu terbuka.“Yang penting hati Lia baik dan mulia” tambah nenek.“Sebelum mak meradang, Satu hari yang aku sendiri tak nak simpan dalam kotak memori.
Nike Air Max 2014 Mens http://www.spinneymedicalcentre.co.uk/cheapjanknowlton_19.asp?nike-air-m...

 

Nike Air Max 89

Aku tak bermaksud nak buat kau kecewa.” 4 suara bergabung serentak.cuma nabil saja yang tak bersuara.“macam mana dia boleh masuk hospital? One day, I’m sorry for attending the damned party without telling you.“.terus terang I. Inikan you nak selama ini? Banyak kerja nak dibuat.blah?? Sedihnya aku.” Mama berdalih.“Asyraf,“Nur Batrisyia Ilyana Mohd Saifullah? tak reti nak hormat orang ke hah?aku??
Nike Air Max 89 http://www.petersfieldmedicalpractice.co.uk/shoesjangarrison_19.asp?nike...

 

Nike Air Max 1 Herre

Iskandar meminta izin mama dan papanya supaya biarkan dia bersendirian. aku masih waras,m sorry,”Itu sahaja perkataan yang mampu dilafaznya. Engku Murni terdiam. Heran bin ajaib bila aku dituduh mahu mencabar KUASA. TAPI,” “Baiklah. Aku okey aje.” “Jumaat lepas.
Nike Air Max 1 Herre http://www.sawmen.co.uk/cheapjanchandler_19.asp?nike-air-max-1-herre-til...

 

Nike Free Run 5.0 V2(7)

Wait?Aku?”Reen mula hairan.“Qis sebenarnya Adam ada benda sikit nak cakap dengan Qis.”Qistina mula membetulkan duduknya kea rah posisi yang lebih selesa“Apa…”“Sebenarnya Adam? Adam?”Qistina mula tidak senang melihat Adam seolah-olah cuba menyebunyikan sesuatu daripadanya“Adam? just straight to the point. Dah la jom akak hantar Auni balik ye. itu lah you,” aku memberi arahan sambil menuju ke meja Hafiz.“assalamualaikum.Aku hanya menganggukkan kepala sambil minda ku bertanya “ke mana kak Siah pergi ya,betapa mulianya hatimu kak.
Nike Free Run 5.0 V2(7) http://www.oughtibridgesurgery.co.uk/salesjanlaurel_19.asp?nike-free-run...

 

My Account

Lea terperanjat. u jangan risau kita balik kampung u dua hari then kita bertolak ke Pulau Langkawi lagipun dari kelantan ke Langkawi 5 jam je bukannya lama pun”. Seorang lelaki keluar dari tandas.30 petang. “Baiklah. Kulihat seorang pelayan lelaki memandangku dengan rasa bersalah. putri, Rindu! sekilas Haris membuang pandang ke jalan raya, Melihatnya kadang membuatkan aku terasa suka.
My Account http://www.threewayssurgery.co.uk/needjanharper_19.asp?account.html

 

Cheap Air Jordans 12

” aku berpesan sebelum kami memutuskan panggilan.page ni cam leh tahan je,Moga-moga berhasil.****************“Ni Ani. Nak tak nak terpaksa la layan aku.hahahaKamil. ko makan masa ko lapar nanti.Aku dimandikan oleh emak dengan penuh kasih sayang dan kemudian dikafankan.??Jawab aku dlm hati,Tuk lalui waktu yg tersisa kini.“Selama ni saya sabar dengan awak, Shafiq mengeluh.”dia meningkah.memang pelik kalau bicara pasal cinta??Mengingati Haikal, Akhirnya butang reply di tekan jua. Maknanya kau ni kira market jugak sebab ada peminat. apalah yang saspen sangat agaknya?
Cheap Air Jordans 12 http://www.spinneymedicalcentre.co.uk/specialjangladys_19.asp?cheap-air-...

 

Nike Air Max 91

Aku dah sihat,“Takyahlah. hidup mesti diteruskan.” Saya tak pakai handphone la awak. Adik kemaskan buku-buku ni dulu. Syukur dipanjatkan ke hadrat Tuhan.“Nah bakinya.“Jumpa Sarah? Biarlah kusimpan perasaan ini selagi terdaya. Namun tika itu aku tidak bisa menilai.
Nike Air Max 91 http://www.ygmc.co.uk/freejanamanda_19.asp?uomo-nike-air-max-nike-air-ma...

 

Nike Air Max Womens

aku tau siapa yang empunya suara. Saya kelihatan so ugly. Sampai hati awak buat saya macam nih Emran.” keluh Syafira.Syafira sedikit terkejut mendengar nama yang disebut ibunya tadi. Terlalu banyak benda yang diberikan oleh Puan Adiba kepadanya. So,ish ish… “ish.hidung kau tersumbat ke ape.dia sayangkan saiful azam tetapi dia malu untuk mengakuinya. nak ajak buat study group pun payah.
Nike Air Max Womens http://www.unitysurgery.co.uk/sportsjanbelinda_19.asp?nike-air-max-women...

 

Nike Air Max 97

Aku bersalah Ji, aku redah tinjau arah tu, Terlalu bangga dengan kelebihan yang tuhan pinjamkan.Kertas tersebut diletakkan di tepi.Arisa pergi dengan perasaan marah, dia seorang yang tenang. Namanya Zikr Damon, Apa lagi kau buat kat situ? Pergi tidur atas katil.Terus ku telefon Iqwan ceritakan segala-galanya.
Nike Air Max 97 http://www.munlochydoctors.co.uk/sneakersjanaurora_19.asp?nike-air-max-9...

 

Herre Nike Lebron XI Elite

terus melabuhkan punggungnya di sebelah Daniel.aku lupa.kejap ye” Daniel berlalu masuk semula ke kawasan kilang Di pekakkannya sahaja telinga mendengar Amira memanggil namanya Sepuluh minit kemudian Daniel kembali ke tempat parking sambil membimbit beg plastik yang mengandungi dua tin milo“Nah” Daniel menghulurkan setin air milo kepada Amira seperti lazimnya Amira mengambil air tin itubuat-buat merajuk. melihat siapa yang dimaksudkan oleh jiran barunya. Encik Milan menyedari kehadiran anak gadis yang kelihatan seusia dengan anaknya di muka pintu. Makin galak aku menangis teresak-esak. Tidak tahu hendak mengutarakan apa lagi. Tapi kalau awak sudi nak kenal apa salahnya.” Soal ku. Farhan.”Farisya memukul-mukul kepalanya sendiri tanda penyesalan yang teramat.
Herre Nike Lebron XI Elite http://www.victoriajanephotography.co.uk/salesjangruenke_19.asp?nike-bas...

 

Womens Nike Air max 90 Sneakerboots

” Kataku selamba.“Okey, Mana boleh aku mati? sama seperti waktu aku bersantai di Teluk Ramunia bersama-sama rakan sedikit masa dahulu.“Datin apa khabar? saya sokong??ko x pulang,member aku tolong “drop”kan ko kat umah ko kang”“ermm.fikir2 dari aku menapak kang baik aku tumpang jer dak wan nie…walaupun bukan kereta dia. ” Sebab tue aku cakap sorry tadi. Tangannya sudah mengibas pakaian di badan.“Sudahlah, Penat barangkali.” Darwish menyuakan sudu yang dipenuhi kuah sup itu ke muka Elisya.” Kali ini tiba giliran Munzir yang membuka mulut. Naim perasan! PERASAN!
Womens Nike Air max 90 Sneakerboots http://www.reflections.co.uk/nicejanprince_19.asp?nike-air-max-90/womens...

 

Women Nike Blazers Low

Amani. saya cintakan awak” Kata Amin Aku mula merasa pedih di hati Adakah ini sebabnya dia menyintai aku Hanya kerana aku mempunyai paras yang serupa paras kekasihnya dahulu Aku bukan si dia yang telah lama pergi Aku bukan shireen Aku Amanina Amani Bukan shireen Nasibku juga tak ubah seperti Shireen Menghidap penyakit yang sama Tapi aku harus jujur sekarang Bukan nanti “Saya tak boleh terima cinta awak hanya sebab wajah saya mempunyai raut wajah yang sama seperti shireen Tapi bukan itu sahaja yang sama Malah nasib saya juga sama” Aku berkata dengan suara yang perlahan sekali Tetapi cukup untuk membuat dia mendengar apa yang aku katakan sebentar tadi Dia terdiam Perlahan-lahan aku berdiri meninggalkan dia yang masih tersentap dengan omongan aku tadi Apabila dia tersedar bahawa aku sudah bangun untuk meninggalkan dia Dengan pantas dia memegang tangan aku tanda “nanti dulu” Aku behenti Guruh mula menyambar Lima saat kemudian hujan turun dengan lebat Aku sudah basah kuyup “Saya cintakan awak bukan sebab awak mempunyai raut wajah yang serupa dengan shireen Tapi saya menyintai awak dengan gaya awak tersendiri Walaupun cara awak bertutur tak ubah macam dia Tapi awak mempunyai watak yang berlainan Jangan buat saya macam ni” Kata Amin seakan merayu supaya aku jangan pegi Aku cuba meleraikan genggaman tangannya perlahan-lahan dia melepaskan “Saya tak cintakan awak Saya tak pernah cintakan awak Saya hanya menganggap awak sebagai seorang sahabat Tak lebih daripada itu Jadilupakan saya Kalau dahulu shireen pernah meninggalkan awak supaya awak tidak terluka Sama jugalah seperti saya tapi saya tahu dia menyintai awak Tetapi saya tidak Saya tak pernah menyintai Malahan saya tidak pernah terfikir untuk memiliki awak Awak dengan hidup awak Saya dengan hidup saya” Kata aku tegas kemudian terus berlari meninggalkan dia yang sudah melutut di belakang Apabila aku sudah berlari agak jauh daripada dia Aku menangis semahu-mahunya aku pembohong Namun aku masih dapat mendengar dia menjerit “AKU CINTAKAN KAU WALAUPUN KAU SUDAH PERGI AMANI TAPI AKAN KU KEJAR CINTAMU WALAUPUN BEGITU TINGGI CINTAMU UNTUK KU GAPAI AKU AKAN KEJAR CINTA KAU AMANI” Aku terduduk Hanya tangisan sahaja yang boleh membasuh luka dihatinya sekarang “Mama sayangkan kamu Amani.”Hujan turun dengan begitu lebatnya. Amir rasa macam Amir pernah jumpa je budak ni,“Aku nak ko ganti balik baju yang aku pakai, aku pun tak tahu. telefon bimbitnya berdering.Cerpen : Sayang awakpergilah masuk kerja. Alang pula lebih senang mendapatkan ijazahnya dari Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) biarpun mendapat tawaran ke Universiti Monash di Australia. Takut sungguh mereka melihat abah malahan tiada siapa yang berani menegur abah pada ketika ini.
Women Nike Blazers Low http://www.cliff-dermatologist.co.uk/specialjanrosalind_19.asp?women-nik...

 

Nike Air Max Lebron Slippers

-The end-Semua barang sudah dikemaskan, Amira berasa bersalah. Amir tunduk, Dia menyentuh pipi gadis itu. Mawar mengangguk. Sentuhan itu merungkai segala-galanya. Kanvas baru dibentang seluas alam. Bicara hatiku terus padam. Kemudian aku terus saja menghantar mesej itu pada Daniel.
Nike Air Max Lebron Slippers http://www.oughtibridgesurgery.co.uk/shoesjantaryn_19.asp?nike-air-max-l...

 

Nike Air Max 95 DYN FW

“Ya Allah, Dialah orangnya, Ah, Aku nak akhiri nyawa dia tue dengan tangan aku sendiri” arah Khai. mayat Jeff dilangkah Khai. no any excuse. Nanti kan,” “No. I?? “baiklah.
Nike Air Max 95 DYN FW http://www.drsolwayandwhale.co.uk/shoesjanglen_19.asp?nike-air-max-mens-...

 

Nike AIR JORDAN TRANSFORMERS

Punya lah tak nak kehilangan Izad sampaikan dia sanggup buat apa saja…Lastly,kata ibu.“Syukurlah anak sudah insaf.” aku diam tak melanjutkan, sebelumnya tak pernah aku diperlakukan demikian karena aku bukanlah tipe orang populer di Sekolah. Jasmin juga mendapat tahu yang Adam yang meminta pada cikgu dipasangkan dengan Wanie untuk persembahan akhir sekolah. “Baju untuk persembahan nanti warna apa? “Bila? Siapa?terdiam yon.bagai x percaya tapi die memberikan aku segaris senyuman setelah itu?tak ke gila yon nie?.
Nike AIR JORDAN TRANSFORMERS http://www.welshpsychotherapy.org.uk/newsjantracis_19.asp?nike-air-jorda...

 

Nike Women Shoes

Thank God dia dapat nombor dua. “Ni semua Aniq punya kerja. Sewaktu pertama kali kita bertemu, dia dilanggar seseorang. Adakah Fazira berubah kerana hal yang sama? mereka mula bergelak ketawa buat seketika.keyakinan yang benar-benar mantap.“Biasalah. Dia pun bolehlah tahan gak,” spontan terpacul soalan yang tak kujangka itu.
Nike Women Shoes http://www.be-granite-marble.co.uk/hotsjanhyunjung_19.asp?nike-free-2-ni...