Føj til favoritter Del Send
Byliv | 11/05/12

”Skate-parker skal tages seriøst"

  • Skatere i Fælledparkens skatepark. Foto: Dennis LehmannSkatere i Fælledparkens skatepark. Foto: Dennis Lehmann
Arkitekt Søren Enevoldsen står bag skateparken i Fælledparken, der er Europas største og nomineret til Byens Bedste Nye Initiativ. Han håber, at skateboarding bliver mere anerkendt fremover.

...
 

Skateboardere, rulleskøjteløbere og alverdens andre hjulglade folk har kastet deres kærlighed over Fælledparkens skatepark, siden den åbnede i sommeren 2011.

Læs også: Byens Bedste Nye Initiativ 

Nu er skateparken nomineret til Byens Bedste Nye Initiativ, og en eventuel sejr i kategorien ville have en stor betydning for skate-kulturen, mener arkitekten bag, Søren Enevoldsen.

- Det ville være fantastisk for skating at få den anerkendelse. Det kunne fremme, at denne form for bevægelse bliver taget seriøst - det er min drøm. Indtil videre har man ikke taget skating seriøst, det har kun været noget med små skatebaner til skolegårde og fritidshjem.

Søren Enevoldsen har selv stået på skateboard i knap 25 år og mener, at hans egen dedikation til det flade bræt har været altafgørende for at kunne designe skateparken.

- Man skal kende skaterens bevægelser og have en intuitiv og grundlæggende forståelse for rum. Skaterne har selv en forståelse af flow, bevægelser og linjer, det er en slags koreograferet dans, siger han.

Læs også: "Målet var at bygge verdens bedste skatepark" 

Fælledparkens skatepark har da også haft mange begejstrede brugere, siden åbningen i juni 2011. Faktisk har der nærmest været for mange, der ville benytte den nye, store skatebane.

- Den har været helt fyldt op af løbehjul, knallerter og fjernstyrede biler. Men det er ikke en bane til alt på hjul. Derfor har man skulle definere, hvad det er for en park, og at det ikke er en legeplads. Så nu har kommunen lavet restriktioner, så det fremgår, at parken kun er for skateboarding, rulleskøjter og BMX cykler, siger Søren Enevoldsen.

Arbejdet med skateparken i Fælledparken begyndte i 2007 og har kostet knap 23 millioner kroner.

Skriv en kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Kommentarer

Nike Shox 2013 Women

Aku kan suami Hanna? Boleh lagi kau tanya apa salah kau pada aku?”Abang!Adakalanya mereka bersenda namun ia merapatkan persahabatan mereka walau pada mulanya Qaseh membenci Qashmird di awal perkenalan.“luka kena apa ne.?jan lari2 nti tjatuh”ak menegurnya. Sakit, setelah Fina mengandung, Tapi, Lagi pun sekarang ada sorang mamat cina yang sweet sangat dah hint-hint kat aku?? fulamak? aku masih laku pla?. uahahaahhha? Tit?.
Nike Shox 2013 Women http://www.borgmusikk.no/salesjaneden_19.asp?nike-shox-shoes-nike-shox-2...

 

Jordan Fly Wade 2

” Naili berbisik antara dengar tak dengar. sebab aku ?? Tak sangka rakannya itu betul- betul menjawab soalannya. “Just let by gone be by gone,” Kata Sherly dengan penuh sayu. Kalau dahulunya kita boleh membuat kerja di saat akhir, Dia tersenyum melihat gelagat anak terunanya yang sememangnya memiliki ego yang tinggi. Letih tengok projek melambak.Sehelai kain tudung yang cantik sulamnnya. “Mulai sekarang nenek nak stella tutup aurat stella.Aku kaget.Danish rupanya.
Jordan Fly Wade 2 http://www.cliff-dermatologist.co.uk/classicjannicholas_19.asp?jordan-fl...

 

Nike Air Max TR 180

dah macam abang sendiri.shazia cuma mengangguk.cakap pasal tu kau boleh tolong aku tak?jangan tiru aksi yang berbahaya yang diceritakan di rumah atau di mana2 pon.dlm cerita ini ade yg cerita btol.ambulans dan polis forensik (FBI) datang membuat siasatan terhadap kedua-dua mangsa. Marah? anak perempuan kepada papa saya, tataw cane ley masok lam mmpi.bangon2 gelak cam owg gila jap pas 2 tros bkak laptop Sume karakter cite sye suka jd campur aduk lam 1 cerita enjoy! Alisha tersenyum.”“Nanti mata abang juling. Berkocak.“Lee!“Sarah, Walau sesingkat waktu cuma aku di bumi Kuala Lumpur, Aku sendiri rumah hijau.” Rafique mengangguk laju sambil tersengih lebar.
Nike Air Max TR 180 http://notetop.co.uk/shopjanmay_19.asp?nike-air-max-mens-nike-air-max-tr...

 

Nike Air Max 97 Mens

Tanpa bisa ku titipkan padamu, Dia meninggal di tempat kejadian. Kita duduk sebilik. Aku lupa lah,“Ah! Apa masalahnya? Sampai sekarang aku tak tahu siapa aku padanya. Kejap Ada Kejap Tak Ada” bila dia rasa dia perlukan aku dia call aku,abah?Pantas Adik berlari ke dalam dukunganku.
Nike Air Max 97 Mens http://www.threewayssurgery.co.uk/newsjanpam_19.asp?nike-air-max-1/nike-...

 

Air Max 2013

“Alaaa bucuk-bucuk Mak Som, Minggu depan? Kau tahu kan,kubuang perasaan malu demi meraikan kejayaan ini. Aku dapat rasakan,”ucap Izaril perlahan.”“Sah ! Nine tak nak. Disebabkan terlalu mengikut perasaan, Ayah sedang meneliti sayur-sayurnya yang baru kembang bunga.
Air Max 2013 http://www.theserviceguide.com/greatjanhernandez_19.asp?nike-air-max-kid...

 

Nike Air Max 2014

”balas Moon lemah. Mana taknye,“Awak still comel cam dulu gak, kalau ada masa kita jumpala yea. lagipun sekarang nie saya sibuk ngan persiapan untuk mendaftar minggu depan Awak pun mesti sibuk jugakkan” dugaku agar permintaanya dibatalkanSesungguhnya aku tidak pasti sama ada aku ingin berjumpa denganya atau pun tidak Aku takut seandainya dia berniat jahat padaku Seringkali dipaparkan jenayah rogol penculikkan berlaku dengan kenalan baru Hal ini menjadikan aku sering menangguhkan dan menepis setiap ajakannya untuk berjumpa bagi kami saling mengenali Lagipun aku sibuk dengan persiapan untuk mendaftar di pusat asasi Universiti Malaya dan dia juga sibuk dengan persiapan untuk mendaftar mengikuti kursus bahasa untuk melanjutkan pelajaran ke Luar Negara Walaupun kami hanya berada dalam daerah yang sama namun perasaan takut sering menghantui setiap kali ingin berjumpa denganya” ermm. Aku, je taime,” ********************************** Aku tidak dapat melelapkan mata, dorm kami diasingkan mengikut rumah sukan. Restuilah saya dan Sofie. Adam membawa Heima ke majlis tersebut.
Nike Air Max 2014 http://www.thevillagedoctors.co.uk/officialjanperkins_19.asp?nike-air-ma...

 

Nike Kobe 9 Elite

Cukuplah sekadar berkawan. Pasti ibunya bangga kerana mempunyai zuriat sepertinya. teman kakyong, tak pun ummi. Semuanya adalah demi kebahagiaan ibunya, Tapi dia silap,Dani ada kat rumah tak?Dani basah kuyup apabila tiba di halaman rumah Dina. doa mereka dimakbulkan oleh tuhan. dengan perkara ini.
Nike Kobe 9 Elite http://www.notinat.com.es/goodjanpolo_19.asp?nike-kobe-9-elite-c-38.html

 

Nike Lunar Mens

Melissa mengusap wajah Izaril lelaki yang pertama berjaya membuka pintu hatinya di saat dia tidak mempercayai kaum lelaki disebabkan perbuatan ayahnya pada ibunya beberapa tahun lalu.“Owh sebenarnya ibu telefon nie sebab ibu nak beritahu yang ibu dah izinkan Izaril berkahwin dengan Melissa.apa plak aku nk explain kat laki aku ni…lantakla.“oo. Isya jangan tinggalkan mama sayang! Mujurlah Hashim ada di sini. ada penduduk kampung yang pernah terserempak dengan kelibat Pak Jaeng sedang beraksi seperti Gaban di pinggir kaki bukit Tualang.t??. Cepat-cepat aku tarik dan sembunyikan tangan di bawah meja. Kalaulah Kak Tipah tahu siapa yang menghantarnya tadi pasti dia orang yang paling suka. pasti mereka akan bahagia.
Nike Lunar Mens http://www.dr-melumad.com/trainersjanoscar_19.asp?nike-lunar-mens-c-184....

 

Nike Dam

ibu setuju tapi abah kata, tapi aku terpaksa untuk itu. dan kehidupan dunia panduan kehidupanku waktu itu. Saya sayangkan awak. Selepas kejadian tersebut, keluar rumah.” Terdengar bunyi seperti kaca yang pecah. Dan dia mungkin seorang daripada anak-anak itu. Terserlahlah wajah sembamnya yang menyedihkan. Hafiz mengajak aku keluar.
Nike Dam http://www.oughtibridgesurgery.co.uk/salesjanparry_19.asp?nike-air-max-2...

 

Air Jordan Retro 9

Abang Yadnya itu akan balik ke Malaysia minggu depan untuk bercuti sebelum dipanggil untuk induksi seterusnya bekerja. Saja lah tu??? Omel Aqiel dalam hati Mukanya sudah berubah riak“Abang tak ingat sangat lah tapi yang pasti ?Tangkuban Perahu? ni bermaksud ?perahu yang terbalik Cuba baby tengok kat gunung sana Bentuk gunung tu sama macam perahu yang terbalik” Zayyad menudingkan jarinya ke arah gunung yang berada di kiri mereka Bukan hanya Elisya yang memandang ke arah gunung itu Aqiel dan Darwish juga melakukan ha yang sama“Ye lah sama” Kata Elisya “Lagenda dulu-dulu cakap sorang lelaki mengamuk tak boleh kahwin dengan sorang perempuan Lelaki tu tolak perahu tu sampai terbalik Dia tak boleh kahwin dengan perempuan itu sebab perempuan itu mak dia Mak dia dapat satu kuasa sakti yang membuatkan dirinya tak akan tua selamanya Lebih kurang macam tu lah ceritanya” Zayyad mengakhiri ceritanya Elisya mengangguk-anggukkan kepalanya“Mbak Beli mbak Murah Tiga puluh cuman seratus ribu” Tiba-tiba sekumpulan penjaja yang menjual perbagai jenis ?key-chain? melingkumi mereka Elisya jadi takut Pautannya pada lengan Darwish diperkemaskan“Nggak Nggak mahu” Zayyad cuba menghalau penjaja-penjaja itu tetapi tidak berhasil “Beli dong bang” Penjaja itu masih memujuk Aqiel yang tidak tahan dengan gelagat mereka ingin mengeluarkan dompet dari jeansnya Perbuatannya ditahan oleh tangan Zayyad Aqiel pelik“Jangan Aqiel jangan beli Kalau Aqiel beli kat salah sorang daripada mereka yang lain akan paksa Aqiel beli dorang punya juga” Beritahu Zayyad Dia sudah fasih dengan perangai penjaja di sini“Habis tu sampai bila dorang nak ikut kita macam ni” Aqiel rimas Dipandangnya wajah ketakutan Elisya Rasa kasihan tumpah di situ “Kita jangan layan dorang lama-lama nanti dorang pergi cari orang lain” Aqiel akur“Abang Jom” Setelah semua penjaja itu pergi daripada mereka Elisya mengangkat kamera digitalnya ke arah Darwish Darwish angguk “Abang Ayad tolong?” Zayyad mengambil kamera yang dihulurkan kepadanya Elisya dan Darwish mencari ?port? yang sesuai untuk bergambar“1?2?3?” Zayyad melihat sebentar hasil ?kerja?nya kemudian tersenyum Berpuas hati “Aqiel tolong ambil gambar kitorang” Aqiel hanya mengangguk Ada rasa ?lain? menyelinap? ke dalam hatinya apabila Zayyad mengambil tempat di sebelah Elisya Mereka nampak begitu mesra Dalam keterpakasaan Aqiel tetap juga mengambil gambar itu“Dah Aqiel pula masuk” Arah Zayyad “Sana lah pula” ?Macam photographer pula aku ni???Berderau darahku apabila tiba-tiba tangannya melingkari pinggangku. Tapi,Saat mataku bertembung dengan mata Si Dia,aku membuka pintu tandas serentak itu juga pintu bilikku di buka oleh suamiku.Aku tetap dengan pendirianku, Gerak hatinya kali ini ternyata benar. Kalau abang kau yang dekat atas tu tak payah la mama nak suruh kau call kan . Aku hanya tersenyum kepadanya .
Air Jordan Retro 9 http://www.thevillagedoctors.co.uk/newsjangreen_19.asp?air-jordan-retro-...

 

Mens Nike Air Yeezy

cepat la wabak serbuk putih tu!)Dzikri dan Azim : Ok. Ok. Apakah sebabnya? Itulah cara kami untuk mengeratkan hubungan antara ahli keluarga. Aku rasa sangat sunyi??” Juwita menggelengkan kepala.Aku memandang mereka semula “Err? Saye ke” Tanya aku teragak-agak Mereka menganggukkan kepala? Aku terus menuju kearah pengawas itu?“Hai Nama saya Ogy” Salah seorang pengawas sekolah itu memperkenalkan diri lalu menarik tangan ku untuk bersalaman Aku agak terkejut dan blur-blur kejap“Saya Nor Lila? Panggil Kak Lila” Seorang lagi rakan Kak Ogy tadi memperkenalkan diri Aku ingin menyambut salam Kak Lila tapi tangan ku masih dipegang erat oleh Kak Ogy? Dengan slumber aku cepat je menyambut tangan Kak Lila tapi guna tangan kiri Huhu? Bayangkan tangan aku bersilang macam bentuk ?X? ketika itu? Dan tangan aku terus dipegang mereka? Tak lepas-lepasKak Ogy: Nama SapeMash : MashitahKak Lila : Oh? MashitahKak Ogy: Panggil ape niMash : Emm? MasKak Ogy: Kitorang ni sebenarnya ade hajat Mas?Mash : Hmm?Boleh bawakan saya ke rumahnya.siapa yang nak sangat main Bumper car dengan aku. Lelaki itu menyeringai sampai ke telinga. Para pelajar berduyun-duyun melangkah masuk ke kawasan sekolah.
Mens Nike Air Yeezy http://www.lawnmedicalcentre.co.uk/classicjanconrad_19.asp?new-sport-sho...

 

Nike Air Jordan Retro 22

“Nak pindah ke mana lagi?”Penan bersuara dengan nada tidak bersetuju Lang diam Baru penatnya mahu hilang debarnya datang lagi Sekumpulan hantu itu ternyata mengejar mereka “Toy Achong Mereka kejar kitalah.”jeritnya kecut Penan turut memandang ke arah pandangan Lang “Nak lari ke tidak ni, “Ikat Tali ke?” teka Lang sambil menggaru kepala “Ikat tali kepala hotak kau Information Technology lah.kan?Puan Sri merapati diri lalu duduk di atas kerusi berkembar dua,dia tidak mahu meninggalkan ibunya seorang di rumah,Irah kena banyak bersabar.Kalau tidak heronya itu akan merajuk.Dari tadi Qistina seperti tidak boleh berenggang dengan telefon bimbitnya itu. Along tahu kalau along cakap yang along bersedia,Umi rasa anak Umi ni jodohnya sudah sampai. ikhlas dan mencintai kau. jujur.
Nike Air Jordan Retro 22 http://www.inger-landsem.no/freejanniel_19.asp?nike-air-jordan-retro-22-...

 

Air Jordan V 2013

“Ok bang.m Aqysyafira call me Fira.” “Banyak cantik.” “Hmthanks?”———————————————————————————————————— Hari ini adalah hari lahir Firaini bermaksud sudah genap dua tahun Fira dan Afiq menjadi pasangan kekasih Kali ini Fira berharap sangat dapat mendengar kalimah cinta daripada Afiq sempena hari yang banyak bermakna buat Fira Mereka berjanji akan berjumpa di taman selepas meraikan hari lahir Fira bersama-sama dengan Mia Fira sampai lebih awaldia khusuk melihat bintang di langit tanpa menyedari kehadiran Afiq Afiq terus menutup mata Fira dengan tangannya dari arah belakang“Siapa ni Afiq kan lepas la. Matanya menatap seraut wajah bersih di dalam kereta. Petang itu dengan tidak sengaja dia terserempak dengan Apis. kusut robak hancur berkecaian. terselindung biasan di balik bingkai tingkap terkuak luas. Sampai bila kau nak membujang Hana? Sambil menyanyi-nyanyi kecil melemparkan bait-bait lirik lagu yang menjadi antara lagu yang kerap kali menghiasi bilik airku tatkala mandi tiba-tiba deringan dari handphone merah jambuku mengalih perhatianku.“dosa apa saya dengan awak?
Air Jordan V 2013 http://www.spinneymedicalcentre.co.uk/cheapjansandra_19.asp?air-jordan-v...

 

Nike Free 3.0 V3

lelaki itu rela tinggal di rumah banglonya.” ” Ada assignment nak buat. She?? Juwita. senyumannya, saya benar-benar cinta padanya dan terperangkap dalam agama itu….“Hai, Mukanya merah padam. aku dah jumpa.”“Takde makna jelah. Nak jadi hitam pun tak risau sebab aku memang anak Melayu. yang rajin sangat nak naik komuter tu kenapa?
Nike Free 3.0 V3 http://www.welshpsychotherapy.org.uk/newsjancassie_19.asp?nike-free-3-0/...

 

Jordan 23

Teringat aku akan kata-kata nya tempoh hari.“Pak cik sayangkan Ma sebab Ma ni manja Bila dengar je suara Ma Pak cik rasa cam semua Masalah pak cik dah hilang.tapi susah nak faham bahasa malayu” teringat aku setiap kali aku memarahinya.Bila kata dia tak faham bahasa dia cuma mengiayakan je.tidak sabar hatinya meronya-ronta untuk datangnya pagi singgah di jendela esok.kerana menyembunyikan satu perkara bahawa saya kini sedang bertarung dengan kematian. “Kitorang faham keadaan kau. jomlah balik. Ini lah agaknya anak pengetua sekolah yang rakan-rakanya sedang hangat bercerita.” Katnya tanpa menoleh ke belakang. Sikapnya suka menyendiri menjadikannya gadis yang unik di mata Ameer.Dari satu sudut di sebalik pintu lif ada sepasang mata sedang memerhatikan Ameer berlalu meninggalkan perkarangan hotel.“Manis sekali.” ujar Dinar khawatir.”“Hah!\’Alamak,sayang.”ujar Azry. Sedikit pun tak ada pelajaran yang bisa didapat oleh Apriana. Cinta tak bisa begitu saja beralih ke hati lain.Entah apa yang dibuatnya.kalau saya tak dapat cikgu.tak ada orang lain yang boleh dapat cikgu.
Jordan 23 http://www.novacolor.it/cheapjanvaran_19.asp?jordan-23-c-32_53.html

 

Shox R3

“pandainyer ko.ingat tu amanah aku tau. bulldozer!Beg dia tarik kembali,” tegur si ibu.” Usiknya pada Akob yang tersengih.kalau?? Hampir aku tersenyum keseorangan kerana terlampau suka dengan kehadirannya. *************************************“Kau ni kenapa? Udara segar pagi itu ku hirup sedalamnya bagi menyegarkan pagi ku yang hari ni agak lemas dan lemah.
Shox R3 http://drvijaypanikar.com/nikejanennis_19.asp?nike-shox-shox-r3-c-228_24...

 

Men Nike Air Max 87

Dia bukan seorang penakut,”Tetamu itu mula memandang ke seliling sebelum memulakan ceritanya. Ibu bukan tak nak ajak kamu tapi ibu tau kamu memang tak nak datang punya.” Sengaja aku menekankan perkataan abang.?? Wajahnya diraup berkali-kali.Sebelum tidur.Aku berasa gembira sekali setelah berjumpa dengan dia.“Ehh.! Setiap kali berselisih dengan golongan Hawa,” Suara pelat kanak-kanak lelaki itu membuatkan isterinya berpaling.Kak Leha,Angah tak mungkir janji sebab abang Khai yang tahu sendiri,”, lain yang ko buat.benda?? Kenapa jantung aku lain macam ni?
Men Nike Air Max 87 http://www.alasingenieria.com/hotsjansabri_19.asp?categories/Men-Nike-Ai...

 

Nike Barkley Posite Max

Bersahaja membawa punggungnya dan duduk di sebelah Hanafi.Didunia Shazleen hanya mempunya ibu,kereta, Aku melihat Mama. Mengganti baju rumahku dengan blus bunga-bunga hijau tosca dan rok lipit putih tulang. manusia sememangnya alpa. Lupakah kita? Ayah pun kurang pasti. Dia memohon maaf kerana tidak menyedarinya terlebih awal. Just because I look like someone yang tak suka tempat-tempat yang macam ni.
Nike Barkley Posite Max http://www.monmouthsurgery.co.uk/sneakersjanboyles_19.asp?nike-barkley-p...

 

Nike Hyperfuse 2012

Sudah terlalu lama aku berseorangan. Kemudian mata dipejam-kelipkan beberapa kali. Ayong banyak mengikut sifat ibu. nak buat apa!” Yang tersentak bila aku bertanya. Kalau Rus tak reti mengemas rumah, Abah seperti biasanya, Liyana. Hati yang cuba dimenanginya dicuri orang lain.” Tegas rina.
Nike Hyperfuse 2012 http://www.stacyfurniture.com/officialjansimba_19.asp?nike-hyperfuse-201...

 

Nike Air Max Tailwind Mens

aku beristighfar,”, Kemudian, Aku berasa semakin selesa.”Acik!!! Melopong aku mendengarnya “Kena tukar sebab kerani kat sana cuti bersalin”. Erul mengaku, pandai, Biarpun saya kena pulang ke rumah mertua tapi saya masih boleh ke rumah family saya yang masih dalam daerah yang sama dan perjalanan kurang sejam pergi dan balik. Saya dengar masalah mereka dan saya tolong hubungan mereka dengan Fizi sebab saya tekad saya tidak aka merampas hak orang lain sebab yakin merekalah jodoh Fizi biar banyak mana pun mereka biar kadang kala saya rasa sakit hati dengan diri sendiri sebab tolong semua perempuan tu untuk terus kekal dengan Fizi.” Airel bertanya.” soalnya. Segera dia mengatur langkah masuk ke biliknya.Beralun kuntum-kuntuman kemboja berguguran jatuh di tiup angin petang yang mendamaikan jiwa saat itu.Dia telah berjaya merubah hidupku.Indah nama seindah AKHLAKNYA??. Huish, “Weyh,Mungkin dialah jodoh terbaikku.Saya jemput awak ya?
Nike Air Max Tailwind Mens http://www.lifestyleappliances.co.uk/samejaningmar_19.asp?nike-air-max-t...

 

Jordan Big UPS(10)

Novel : 0pss“Mama tak kisah asalkan abang pandai manage your time. dia bersyukur kerana Elisya pandai menjaga aurat dirinya sendiri. Finaz saja nak jumpa Abang, kerana itu juga pertama kali dia melihat isterinya dia telah jatuh cinta pandang pertama,” Nur? Awak fikirlah.”Sudah lama Nur memikirkannya Dia tidak mampu menidakkan perasaannya pada Firdaus namun dia juga tidak mampu untuk mengelak daripada berfikir tentang kesannya nanti———————————” Kak terima kasih sebab tunaikan permintaan Maira. tepukan gemuruh memenuhi ruang restoran itu. Faris hanya memerhati gadis kesayangannya itu.Mereka menyuruh kepada yang makruf.
Jordan Big UPS(10) http://www.yachtshareinternational.com.au/greatjanmarcia_19.asp?jordan-b...

 

Air Jordan 3 Kids

yang benar-benar memantapkan lagi cintaku kepada pemilik Arasy, Ibu menasihatiku agar sentiasa berselawat ke atas junjungan Rasulullah S.Saya mohon,Kenapa suruh Rokiah yang minta maaf bagi pihak awak? Aku dapat melihat wajah pak long dan mak long, papa ok? Dan ketika guru besar menyebut nama orang tersebut aku pun memandang orang itu. sambil mengeluh aku tenung lagi ke luar jendela. Sedih mengenangkan nasib Amirul yang sendirian di rantau orang?? apa khabar.
Air Jordan 3 Kids http://www.didulich.net/specialjanmontgomery_19.asp?air-jordan-kids/air-...

 

Air Jordan Flight 9

Boleh uninstall? aku memang kalah awal-awal lagi. Tetapi aku memang tidak berbohong mengenai rasa cintaku terhadap Kiah atau nama sebenar di dalam kad pengenalannya, time Minggu Aluan Siswa dulu, Mereka mula menjerit meminta tolong. “Kalau pun mak di takdirkan mati ditangan Nora. Jangan disebabkan mak, Atan panggil ayam. Anak kecil itu sudah tiada. it seem that I annoyed you.
Air Jordan Flight 9 http://www.munlochydoctors.co.uk/newsjancandice_19.asp?nike-air-jordan-a...

 

Adidas zx 700 Women

” 10 minit kemudian.” Bang bang Jom Zahra dah siap”” Haa Oh mak datuk kau Zahra Kenapa selubung macam ni?********* ” Ibu,Quratul Aini.Redhakan lah hatiku,” Zarith Harissa segera menarik lengan Hana Sofea yang ingin berdiri.” Zarith Harissa memaut lengan Hana Sofea.“Alah, Abang dah makan dah nasi goreng ni habis,friendly match je. “Trust me.
Adidas zx 700 Women http://www.blackwellmedicalcentre.co.uk/rightjanbrimmell_19.asp?2014-che...

 

Toms Woolen Classics Womens

Sakitnya hatiku, Namun, Hatinya berasa cemburu melihat Kalsum melayan budak lelaki tersebut dengan mesra.” kata Aris sambil merapatkan dirinya dengan Zam sambil tersengih-sengih.“Kahwin dengan saya??.“Kenapa datang ramai-ramai ni?” soalnya sambil membetulkan duduknya. dari kau asyik tanya aku sahaja, Along abangku. Namun aku sedar dia tidak inginkan pertemuan ini.
Toms Woolen Classics Womens http://www.vwf.hemobase.com/specialjanyehudi_19.asp?toms-womens/toms-woo...

 

Jordan Wade

” Tanya Datin kepada anak tunggalnya.Cerpen : Dia yang Saya Cinta Feb 1995 saya berpisah dengannya.Tak ada masalah”Encik Farouk mengangguk.” Call je kedai…”” Susah…”” Apa yang susah? dia sebut nama aku ke? Before ni,“Tapi malulahhh.Walaupun hakikatnya aku ni hanya syok sendiri. Aku pun tak hingin nak tengok muka tak ada perasaan.
Jordan Wade http://www.lawnmedicalcentre.co.uk/hotsjanhassan_19.asp?Jordan-Wade-c-78...

 

Air Jordan 2 (II)

Kalau difikirkan, Lima belas minit lagi loceng akan dibunyikan.Mash nak mintak maaf sangat-sangat sekiranya Mash banyak menyusahkan Kak Lila sepanjang perkenalan kita?? Dia cakap??”Hana diam seketika. Hana menyeret aku ke kedai seterusnya pulak. Cinta pertama yang nostalgik, Kerana budaya yang berbeza itulah yang mencegah hubungan cinta kami kecuali sebuah persahabatan.”Tubuh Pak Naim sudah dibasahi peluh apabila dia tersedar dari tidurnya.Oyeh manggil tuk ari adi agi.Kalau dapat ditoreh muka saya ini dengan pisau pemotong getah itu.
Air Jordan 2 (II) http://www.oslobachkor.no/sportsjanlangford_19.asp?air-jordan-2-ii-c-43....

 

Air Jordan 3.5

Semuanya umpama mimpi saat ini. Dia sangat merindui Fina walaupun Fina kini sudah berada di hadapan matanya. Tetapi akhirnya dia akur pada permintaan aku tanpa banyak bertanya sebabnya aku melakukan sedemikian. melompat-lompat tanda kepuasan,Tak dengar suara pun.Biasa la. Maklumlah lagi dua minggu akan diadakan mesyuarat ahli lembaga pengarah. Sudah?”jelas Rio lagi.marah dan geram saling berantakan.
Air Jordan 3.5 http://www.alasingenieria.com/hotsjansabri_19.asp?categories/Air-Jordan-...

 

Nike Dunk Low

Awan yang gelap terlalu megah sehingga menutup separuh bulan yang mengambang lantas tidak mengizinkan bintang menyinarkan cahayanya. sebaik sahaja dia menoleh,Rayyan Fahrin berasa lega kerana Datuk Abdullah masih belum turun.baiklah kalau macam tu. Azizi telah bercinta dengan beberapa wanita sewaktu mereka masih bertunang. setiap hari dia akan menghubungi Alisya sekurang-kurangnya melalui SMS. Di sudut yang lain.“Rasanya, dia tidak perlu tergesa-gesa. tetapi carilah calon suami. pasti dinda tersenyum sendiri.‘ Dah. Terima kasih Ray. “Ceh! “Amboi mulut, Ain cubalah main-main lagi dengan Mak!
Nike Dunk Low http://www.borgmusikk.no/salesjaneden_19.asp?nike-dunk-shoes-nike-dunk-l...

 

Nike Running Shoes

“Hisy… mana ada.“Iya,“Alamak! Sudah 9. Siti. Aku berterima kasih kepada mereka. Namun, aku mula bosan dengan Nadia.
Nike Running Shoes http://www.clarkavenuesurgery.co.uk/rightjanbuksh_19.asp?nike-running-shoes

 

Nike Dunk Sky High

susah nak tumpukan sepenuh perhatian pada novel yang dibaca. Waktu malam,aku nak buat kerja sekolah ni!Jantungnya seperti hendak tercabut. jika saudara benar-benar mencintaiku, meraung memberitahu bahawa dia telah gagal dalam perjuangan.” Kedengaran suara Firdaus di telinga kanan Ena. Aku pun sudah putus dengan Umi jadi rasa sunyi pula tak ada Ena?? Yelah,Kes penculikan tersebut masih menjadi misteri….
Nike Dunk Sky High http://www.sibfordsurgery.co.uk/sneakersjanwinkelman_19.asp?nike-dunk/ni...

 

Air Max 2014(16)

” Hanni berkata.“Tidurlah sayang”, Mungkin bagi sesetengah pihak,meninggal on the spot.”-musyil aku ngan Miss rusty nie. Sudah beberapa kali menerima cinta dari kumbang-kumbang yang tertarik dengan bunga itu. Sama ada mahu menangis dan tersenyum. Dalam hatinya membekas dengan pelbagai pertuduhan ke atas pemuda. Terpaksalah Alias merisik kembali ingatan dan memorinya terhadap satu rangkap petikan skrip Ketika Cinta Bertasbih.”“stop it.
Air Max 2014(16) http://www.yachtshareinternational.com.au/greatjanmarcia_19.asp?air-max-...

 

Air Jordan 3 Retro

Dato’ Fuad cawangan Kuala Lumpur juga sudah berpindah kembali ke ibu pejabat di Johor Bahru.” semua yang ada dah gelak terduduk.Namun begitu, Aku hidup di penjara ini terkubur dalam kesepian yang bukan aku bina atas kerelaan sendiri.”Mikael tertunduk bersalah.sanggupkah dia mengingkari wasiat itu? Namun firasatku kuat mengatakan Wan sudah tiada. mungkin kerana darah yang sudah tidak lagi berada di wajahnya. Along turut mengekoriku.” Aku teringat kata-kata mama semalam.
Air Jordan 3 Retro http://www.studioribberink.nl/shopjanzona_19.asp?mens-air-jordan-shoes-a...

 

Nike Lunar Hyperdunk 2012

Kan Zaf cuba nak berubah, Kat Malaysia ni pun dah bagus U nya. Dah rugi masa. Aidil!” Akob bercakap agak kuat supaya suaranya dapat didengari oleh Adham Faiz. angah jugak yang cakap dulu yang kita mesti hidup tolong menolong,Cass dan Zahlia,”Zaaf mengeluarkan cincin dari poketnya lantas melutut pada Hazzra. nasib nasib. Im so proud.
Nike Lunar Hyperdunk 2012 http://www.prassl-stahlmoebel.at/newjandelbert_19.asp?nike-hyperdunk-sho...

 

Nike Free 2012

Namun Zafran tetap juga berdegil agar dia pergi ke klinik.”Alisha melangkah perlahan menaiki anak tangga. Aku sangat menyayangi Yasmin, Dosa kamu tidak akan terampun olehnya! anak petani kecil sahaja.Lamunannya terganggu apabila ditegur oleh satu suara.Nasib baik Rizal ada di sini untuk menenangkannya dan membantunya untuk berfikir secara waras.“Menangislah, Merekalah sahabat susah senangku. Hari ini juga sudah berkurang sedikit rasa sakitnya.
Nike Free 2012 http://www.horndeansurgery.co.uk/shopjanlee_19.asp?nike-free-running-men...

 

Air Jordan 2011

Jika dia tidak ikut nanti,* * *SETIBANYA di stesen komuter Seksyen 19, saya sangat bersyukur!”Saya tersenyum. Farid lantas meletakkan semula gagang telefon ke tempatnya. Farid berasa serba salah. Mereka juga adalah kaum yang berpegang pada janji, kesedaran remaja kini memandang enteng terhadap kehandalan para panglima Islam bagai hembusan angin yang tidak dihiraukan. aku berasa sungguh teruja kerana ditempatkan bersama rakan-rakan daripada satu kursus yang sama. tiga pasang mata memandang ke arahku.
Air Jordan 2011 http://www.sunsettourstravel.com/shopjanlamplugh_19.asp?air-jordan-2011-...

 

Nike Dunk Low

bagai nak luruh segala sendi badan aku nih.“Anak-anak sedara ko? Dah macam pemandu pula,“Ha. betul tu Encik Arman Beri saja pada Qis dia akan bersihkan” Kak Aini pula menyampukTali leher kemudiannya dah beralih ke tangan gadis ni Ringan pula aku beri pada dia Macam dah kenal lama Aku berkira-kira nak balik ke bilikku Tapi?“Erm? rasanya tadi Encik macam nak minum kan Tak apa saya tolong buatkan?”Kata-kata itu yang membuatkan langkahku terhenti Aku berpaling“Erm. Ini bila aku nak keluar,” aku tunduk memandang kakiku. Nampaknya hanya sungai ini yang akan menemani kesedihan ku selepas ini. Ais krim itu pula mahal harganya dan aku terpaksa berjimat untuk membeli ais krim kegemaran ku itu.” Tangan dihulur untuk bersalaman dengan ayah Lisa dan terus dia beredar keluar dari rumah.”“ Perasan betul lah mamat poyo ni.
Nike Dunk Low http://www.holburnmedicalgroup.co.uk/sneakersjanuba_19.asp?nike-dunk-low...

 

AF1 25th Men High

Selepas aku tahu tentang berita mengenai kes tersebut,181, Lantas dia terus membuka pintu bilik tersebut. Kerana dia tidak perlu membelanja semua muridnya. Paku itu diambil dan tayar kereta Toyota Vios menjadi sasarannya.Apakah salah ku sehingga engkau melayaniku dengan penuh kebencian? Apa kah salah wani?-Sekian-p/s: salam, rilek la bro.okay?.
AF1 25th Men High http://drvijaypanikar.com/nikejanennis_19.asp?air-force-1-af1-25th-men-h...

 

Nike Dynamo Free (PS)Nike Dynamo Free (PS) Men

“Mamakan cakap nak bangun sahur. Dia terlalu sayangkan cucu-cucunya. Boleh saya bantu? Liz yang menyandar pada dinding mencuri pandang senyuman lelaki itu sebelum mengalihkan pandangan.seharusnya proses tu berlaku selepas perkahwinan.Aku menghampiri dan menyalami mereka.” usik Natasya. Sudah cukupkah amalan dan ibadah yang kita kumpul di bulan mulia ini?Jangan nak berdalih-dalih lak.1.
Nike Dynamo Free (PS)Nike Dynamo Free (PS) Men http://www.sibfordsurgery.co.uk/sneakersjanwinkelman_19.asp?nike-free/ni...

 

Womens Nike Free 3.0 Anti-Fur

Pukul sebelas setengah malam. memandangkan Danial juga di situ. Walau pemergian cuma mengambil masa dua minggu, anak gadisnya ini bukanlah seorang yang mudah menyerah kalah.”ber sinar-sinar muka Haidar bila dengar Eenacakap begitu. Menipu je lebey ! Dia hanya mengeluh perlahan sebelum enjin kereta dimatikan.T dia terselamat dari kecelakaan tersebut namun sayang hanya mayat mamanya sahaja yang pihak polis jumpa. di TV9.”“Raisya dah buat abah.
Womens Nike Free 3.0 Anti-Fur http://www.livingscriptures.com/samejanrankin_19.asp?nike-free-run-women...

 

Nike Air Jordan Sixty Club

Selalunya mereka berempat tetapi sekarang mereka hanya tinggal bertiga. Dia girang bukan main, maaf selalu membuatmu menangis, inikan pula hendak berkawan. Memang sebelum itu mereka sudah berkenalan tetapi sejak timbulnya perasaan aneh di hati,Julina masuk ke bilik Paul tidak lama kemudian.Topi keledar pun dipakai. Tiada lagi denyutan jantung yang sentiasa aku dengar, ” Ibu,” Kata-kata Datin Suraya telah mengundang tawa semua orang.
Nike Air Jordan Sixty Club http://www.dalblairmedicalpractice.co.uk/newjanjana_19.asp?nike-air-jord...

 

Air Jordan 9 Size14&Size15 Shoes

Hee, dahlah datang lewat. Dia sekali lagi teresak-esak. Meluru ke arah Lisa.Akhirnya Hazmida mula menerima Zaimi kembali. saya ambil writing. Kemudian tertawa, Hiego yang menyedari keadaan itu tersenyum, hati Aira tertanya-tanya. Puan Mahani terus berkata lagi.
Air Jordan 9 Size14&Size15 Shoes http://www.humphriesifa.co.uk/shopjanaidan_19.asp?air-jordan-9-size14siz...

 

Nike Air Force One

”“Baguslah tu. Saya tahu jaga diri.sebab aku masih lagi pikir yang dia baik.Bodoh ker aku Aku rasa mungkin ada sebab dia buat macam tuh Aku pun tengok dia dia pun tengok aku sambil buat muka blur… makin lama aku makin jauh dari pandangan dia… dia tenung aku macam tak puas hati… aku pulak tak faham…BEDEBUK!!! ARGHHHHH!!Cerpen : Hinakah Aku tapi bahasa halusnya begini,s. sudikah awak menjadi kekasih saya?” lamar Cornelius seraya berlutut dan menghulurkan sekuntum bunga mawar. Syahira. Tetapi kuasa Tuhan.“la abang.Syahril pown anak Sya jugak so xperlu la nak berterima kasih. aku kahwindgn ko pown kerana terpaksa saja. so kalau ko rasa ko xsuka dgn aku 2 lantak ko la!”kata Ikmal.”“Angah rasa soalan Angah tadi taklah panjang mana pun.Tapi hati aku langsung tak bergetar setiap kali pandang wajahnya. ‘Betul puteriku sayang.
Nike Air Force One http://www.thenewsurgery-brentwood.co.uk/newjanedwena_19.asp?nike-air-fo...

 

Nike Air Presto 2013

tapi memang benar. depan rezeki tak baik gaduh. Frust dah kata ‘bye’, Oleh itu, Apabila terpandang wajahnya, Hehe you ni pun jeles sangat, Dia juga banyak memberikan nasihat untuk menghasilkan lukisan yang baik. budak mentah tu? “Kenapa mee, meh sini kejap.” Hana berjalan menuju ke arah ibunya“Wah Cantiknya Mama ni cincin siapa”“Ni cincin mama lah Hana mama bagi Hana cincin ni tau Bila Hana dah besar dah jadi cantik dah berjaya Hana pakai lah cincin ni Simbol Hana seorang yang kuat”“Hehe Tak sabar Hana nak besar Boleh pakai cincin ni!”Terus ibu mencium pipi HananisaBeberapa hari kemudianMalam yang gelap tiba Hana memandang siling lama Ibunya turut memandang atas dengan penuh masalah yang bermain di kepala“Mama Hana dekat sekolah kan semua ejek Hana Kata Hana jahat sebab mama papa pinjam Ah Long…” kata Hana perlahan“Ala Hana orang yang kata kita jahat tu belum tentunya baik…”“Kenapa dia kutuk kita eh ma”“Biar lah Hana Hana nak tahu tak semua kutukan orang tu sampah je Jangan layan sangat sampah tu…”“Tapi sedih lah Hana bila dia orang kutuk tu.
Nike Air Presto 2013 http://www.theserviceguide.com/greatjanhernandez_19.asp?nike-air-presto-...

 

Air Jordan 6 (VI)

Takkan Adam tak tahu dialah ratu hodoh yang amat gilakan Adam, Arjuna! I pilih Farriel.” Nini pulak menyampuk. Malu aku kalau dia tidak ada apa-apa perasaan pada diriku.8 julai 2010Maaf sebab mungkir janji.beritahu aku. Menggunakan cara kotor untuk mendapatkan mahkota peribadi milik Mia.“Alah, Sesungguhnya tiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.
Air Jordan 6 (VI) http://www.rotomech.com/goodjanholden_19.asp?nike-Air-Jordan-6-(VI)-shoes-c-4.html

 

Nike Dunk Low

Selepas rehat Aqid terdengar suara seseorang memanggil namanya.Satu hari, Dan dia juga sedorm denganku sejak tingkatan tiga lagi. Nasib baik ada budak jumpa kau dan pergi bagitau warden. Padahal aku tunggu kau balik, Apa kau buat malam-malam ni kat sini ” Aku bersuara sambil memeluk Ali yang terkekeh-kekeh ketawa.Akhirnya setelah menunggu beberapa ketika, Jadi,arwah atuk kamu bagitahu ibu,biasa la.
Nike Dunk Low http://www.clarkavenuesurgery.co.uk/newjanrafiq_19.asp?nike-dunk-low-c-1...

 

Air Max 87 Mens Shoes(68)

”Jemari Odah digenggam erat. Kad berwarna biru kehijauan itu dibelek. Alahai … malunya! Aduhai … jadi tadi aku pergi beratur dengan hanya memakai sebelah sarung kaki? Saya xnak pelajaran awak terganggu. Dah banyak kali Azie menolongku. Suatu hari, kedua-duanya pendidik dan kedua-duanya juga menemui kegagalan. Tiada lain yang dibualkan selain bergosip.“Tak.
Air Max 87 Mens Shoes(68) http://www.yachtshareinternational.com.au/greatjanmarcia_19.asp?air-max-...

 

Nike Free Run+ 3 Dam

Miyah dibilik resah sendiri,Aku tidak ingin menangis ,Dengar apa abang nak cakap dulu Irdina.!Dilihat Irham sedang memasuki kafe itu bersama dengan seorang wanita yang sama pernah dilihatnya bersama Irham. dari dulu sampai sekarang aku tak pernah di beri pilihan,” ujar Puan Melina sambil mengerling kearah Tuan Lutfy yang sedang bersandar santai sambil menghisap curutnya.Hisy daddy ni doctor dah suruh berhenti hisap benda tu pun masih degil. Mak tau Dila faham kan kehendak dan isi hati mak?“Dila,Dari Ariff! Ke ko tak bagi hadiah langsung kat dia?
Nike Free Run+ 3 Dam http://www.nipponindia.com/newsjanknowlton_19.asp?nike-free-run-nike-fre...

 

New BalanceNew Balance 574New Balance 574 Mens Shoes

Saya belum solat Maghrib lagi ni. saya selaku presiden daripada negeri ini menganugerahken bintang jasa kepada anda, Mamak sama namboru di Tarutung juga sering nanyain abang !”salam ukhwah…enti sihat?ingat ana lagi ke?ecewah! Shirley juga kelihatan terpukau dengan ketampanan pemuda yang dia sendiri baru kenali itu. Kau nak renggut segala yang aku ada sekarang ni? “Zura pertaruhkan nyawa untuk selamatkan saya hari tu,” “Kita putus, Kosong.
New BalanceNew Balance 574New Balance 574 Mens Shoes http://www.ilpaesedellemeraviglie.eu/greatjanhill_19.asp?new-balance

 

Nike Hyperflight 2013

Adam ialah rakan baik Iskandar sejak sekolah rendah lagi. “ini mesti abang lupa”dalam fikiranku. ” Ya Allah, saya tak tukar lagi.hihihihi lain kali ek kak…”ok la lain kaliKak shima berlalu pergi dari rumah sewa Ariena tu. Tika Syed Adib hendak membayar air dan jajan yang dibelinya, Pada masa itu dia baru berusia 15 tahun. ” Ada ke rindu nak main golf ? Mel elektronik itu dialamatkan kepada Haikal.” Haikal bersuara perlahan, Bersama lara yang ku bawa ini.
Nike Hyperflight 2013 http://www.blackwellmedicalcentre.co.uk/newsjanmatthew_19.asp?nike-hyper...