Føj til favoritter Del Send
Restaurant og café | 04/01/10

Årets bedste og dårligste restaurant-anmeldelser

  • Ridder Lykke på den gamle Skovridderkro på Strandvejen. Foto: Martin Sylvest AndersenRidder Lykke på den gamle Skovridderkro på Strandvejen. Foto: Martin Sylvest Andersen
Se hvilke restauranter der modtog top og bundkarakter af AOKs anmelderkorps i 2009. Klik på restauranten for at læse anmeldelsen.
Restauranter der fik 6 stjerner: Restauranter der fik 2 stjerner:
Maj:
Foryngelseskur i Falsled
Falsled Kro

Juli:

Gastronomisk eksplosion
Henne Kirkeby Kro




Januar:

Godt kød alene gør ingen fest

Sparks

Februar:
Tam inder uden bid
Tandoori Masala


Svært med begejstringen på Fino Cucina
Fino Cucina Italiana

Marts:
The Lot sejler i øst og vest
The Lot

Juni:

Skuffende og kaloriefattig
BioMio


Oktober:


Famlende fusion på Eight

Restaurant and Lounge Eight


November:

Konstantin er som en afbudsrejse i november

Restaurant Konstantin

 



Læs anmeldelserne på alle de restauranter som i 2009 fik besøg at AOKs anmeldere.

Skriv en kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Kommentarer

Aldrig mere Peter Lieps

Torsdag den 6. Juni spiste jeg og 3 andre venner frokost på Peter Lieps. Vi bestilte vores pariserbøf og ventede i 45 min, ved forespørelse om vores mad snart kom, ja snart men i må forvente at god mad tager tid , vores forventning var efter dette stor.
Da maden kom blev vi slemt skuffet, bøffen var en rund kugle kød uden smag , hverken salt eller peber, og tilbehør var så ringe.
Sur og meget doven betjening , men solen og dyrhaven smuk, bare ærgeligt at så smukt et sted ikke kan gøre det bedre
Så et godt råd , tag lidt lækkert med og et tæppe, helt klart bedre end betale overpris for en pariserbøf der er elendig

 

bedømmelse af Strauss skrædderi

Jeg kan kun berigtige Jakobs og Rasmus' både oplevelser og kommentering af skrædderiets arbejde og personlige behandling.
Jeg er målløs og undres over, at ejerne overhovedet vil stå ved skrædderiets arbejde.
Min personlige erfaring var, at jeg leverede min dyre Part Two silkeskjorte for at få lavet et mere 'holdbart' system med manchetknapperne. Jeg er ikke selv en 'ørn' til syarbejde. Så jeg forklarede problemet med manchetknapperne, og vi blev enige om, hvordan det kunne løses. Prisen var 250, kr.!!! Lige pebret nok tænkte jeg. Ræsonnement var dog, at prisen var værd at ofre på min lækre dyre skjorte mod en professionel løsning til gengæld.
Ved afhentning checkede jeg så ikke skjorten - indrømmet. Det gjorde jeg hjemme og undrede mig lidt over 'løsningen' - skamferingen er mere passende udtryk. Men lod stadig tvivlen komme skrædderiet til gode. Som sagt er jeg ikke professionel inden for sybranchen. Så først et par uger efter, hvor jeg skulle bruge skjorten, gik det op for mig, at 'løsningen' var både grim og ikke-korrekt. Den store knap og den ene side af manchetten hang nu og flagerede.
Så jeg tog derind igen og påpegede problemet. Der måtte jeg argumentere med dem om, at løsningen åbenlyst ikke fungerede. Besværliggjort af, at den person, som havde lavet min skjorte, nu ikke længere var ansat. Så at rekonstruere, hvordan manchetten oprindeligt var konstrueret for så derfor at lave en tilfredsstillende løsning, var ret så vanskelig.
Jeg følte mig lidt fortabt. Jeg kunne ikke skære igennem med en professionel løsning - manglende forudsætninger. Så det endte med et eller andet underligt limbo-kompromis, at de ville lave det om og uden betaling. Det manglede da bare.
I går hentede jeg så min skjorte for 2. gang, gennemgik efter bedste evne manchetterne i butikken, og grundigere da jeg kom hjem. Til min skræk erfarede jeg, at løsningen var underlig (svært at forklare). Nok flagerede knappen ikke mere. Men manchetten kan bare ikke lukkes ordentligt, så den sidder pænt. DERUDOVER havde kraven nu fået en trevl dvs. et eller andet skarpt har grebet fat i den, ligesom i striktøj. Og det er altså en silkeskjorte, og jeg kan intet gøre ved det.
Så jo jeg synes det er så uforskammet og uproffesionelt, jeg går aldrig derind igen og hvor jeg kan vil jeg give skrædderiet dårlig omtale.
Æv, æv, æv

 

Byliv | 04/11/13

Vind med AOK

AOK har altid masser af spændende konkurrencer med fede præmier.
Foto: AOK.dk
Byliv | 08/04/14

Hvem skal nomineres til Byens Bedste 2014?

Årets kategorier ligger klar, men hvem fortjener en nominering? Giv dit bud, og vind fede præmier.

AOK Tjenester