Føj til favoritter Del Send
Byliv | 10/08/11

Se teater i en halvskummel tunnel på Jagtvej

  • Tag med ned i et af byens hemmelige rum til det anderledes teaterstykke, Hide and Seek. Foto: PR Foto: Ikke oplyst

    Tag med ned i et af byens hemmelige rum til det anderledes teaterstykke, Hide and Seek. Foto: PR

Københavns Internationale Teaters Metropolis Festival er i fuld gang i København, og den giver dig mulighed for at udforske byen på et helt andet plan end normalt.

For eksempel har du fra mandag 10. august mulighed for at bruge en time i en tunnel på Jagtvej, hvor du kan se det ikke helt almindelige teaterstykke ’Hide and Seek’ i omgivelser præget af graffiti og urinstank.

Bag stykket står scenekunstforeningen UDRYK, hvor man glæder sig til at introducere publikum for et af byens oversete rum. »Mange af os bruger ikke rum som tunnellen på Jagtvej, fordi det føles utrygt at gå derned.

Egentlig er den jo lavet for vores sikkerheds skyld, men de forestillinger vi har om, hvem vi kunne møde dernede, holder os væk,« siger Stine Eva Jørgensen, som er en af grundlæggerne af UDRYK.

I dette anderledes teaterstykke får publikum indblik i nogle af de hemmeligheder, et rum som tunnellen på Jagtvej rummer. For der sker ting i tunnellen, som mange ikke kender til. »Ofte kan man se spor efter ting, der er foregået i tunnellen. For eksempel spor efter sex, stoffer og graffiti.

Læs også: Hov, der hænger nogen på væggen

Der er mange hemmeligheder i byens rum,« siger Stine Eva Jørgensen. Og hemmeligheder er netop nøgleordet i forestillingen, som har fokus på to mennesker, der leder efter hinanden i et univers af hemmeligheder. »Med stykket har vi undersøgt, hvad hemmeligheder er.

Er det godt eller skidt at have hemmeligheder, og hvad gør de ved menneskers forhold?

Alle mennesker har hemmeligheder, og det har byen også. Det synes jeg er spændende,« siger Stine Eva Jørgensen.

Ukontrollerbare rum
Det er Stine Eva Jørgensens indtryk, at nogle slet ikke er klar over, at rum som tunnellerne i byen er der.

Og hvis de kender til dem, gør de i hvert fald ikke brug af dem. Det er de rum, som hun kalder ukontrollérbare. Og dem er der ved at være mangel på, mener hun. »Tunnellen på Jagtvej er et eksempel på et ukontrollerbart rum. Der er ingen overvågning, så ingen ved helt, hvad der foregår dernede.

Det gør det til et spændende rum, og dem er der desværre kun få tilbage af på grund af byfornyelse,« siger Stine Eva Jørgensen.

Læs også: Var det noget med en iscenesat kickboksekamp på Østerbro? 

Du kan købe billetter til ’Hide and Seek’ på www.kit.dk. De koster 80 kroner (40 kroner for børn og unge under 25 år). Du finder tunnellen på Jagtvej 23 ved Hørsholmsgade.

Stykket kan opleves kl. 19 og 21 og vises på Jagtvej til og med 17. august. Fra 20.-25. august kan du se det på Sølvgade. Tjek tiderne på www.kit.dk.

Læs også: Når du er under jorden, kan du

Skriv en kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Kommentarer

loved it

There is one service that every admin should know, especially when you have not much organic traffic,
http://www.friv4gamers.com/

 

nike air max 1 pas cher

Just like the previous one, Jesse, might pinned that yet again. Therefore interesting!
nike air max 1 pas cher http://www.thewavetransit.com/images/

 

nike air max cheap

This kind of application currently crashes each time We try to nike air max cheap http://www.flooring-tile.co.uk/ acccess it since the continue update! I am able to nike air max cheap http://www.flooring-tile.co.uk/ not easy access a number of very important photo nike air max cheap http://www.flooring-tile.co.uk/graphs. Please show me how to nike air max cheap http://www.flooring-tile.co.uk/ handle it to nike air max cheap http://www.flooring-tile.co.uk/ repair this particular! We find it difficult to nike air max cheap http://www.flooring-tile.co.uk/ lose these kind of photo nike air max cheap http://www.flooring-tile.co.uk/s!

 

Womens Nike Free 4.0 V2

Ayah mana mak?” Sapa emakku ketika aku sampai di muka pintu rumah.Fitriah bagaikan merajuk. Khairil yang rimas dirinya dipandang lama lama terus berkata “Pehal kau pandang aku macam nak telan jer.Namun,Arisa melepaskan keluhannya dengan rasa geram.” balas Fika.“ Imani,kita kan jiran,da hampir setahun” balas Ainun.
Womens Nike Free 4.0 V2 http://www.be-granite-marble.co.uk/salesjanloughran_19.asp?nike-free-4-0...

 

Nike Free 3.0 V2 Womens Shoes

papa.” Jelas Jason yang mula berbasa-basi dengan anak-anaknya. damaikanlah hatiku dengan ketentuanmu, aku berselisih dengannya di hadapan kelasnya.Meletus ketawa Karn.” balas Daeng dengan riak tidak berpuas hati. dinding. membanggakan!—————————“Asalamualaikum Ika.sih cik??Esok-esok, Sikit-sikit Adham! dia harus patuh akan orang tuanya. anak you “tu sihat ke? Fitri dan Aiman sudah jauh membawa diri masing-masing. Mak duduklah dengan Sal.
Nike Free 3.0 V2 Womens Shoes http://www.cwmfelin.co.uk/shopjannorma_19.asp?nike-free-3-0-v2-womens-sh...

 

Air Jordan 2012

Naurah pantas masuk ke dalam kereta. “Lyssa,aku yakin dia sedang berubah…aku juga semakin menerima hakikat dia lah suamiku.perlahan-lahan mewujudkan wataknya dalam diari hidupku Memang dia tidak kaya dengan kata-kata romantisnamun setiap perlakuannya begitu romantis.suami cukup pakej.” “Ehkalo tak mau dia. Ain seriuslah Syah. Macam hari ini.Berita yang saya nak sampaikan ialah……”***Arif Ammer mula berubah saat itu. Keadaan di dapur nampak terkawal. Sungguh mudah sekali mama tersentuh.“Awak tak ingat saya ke?
Air Jordan 2012 http://www.mtmedien.at/newsjansamson_19.asp?air-jordan-2012-c-208.html

 

KD 7 Calm Before the Storm

” “Wah, Jadi kuharap, Aku sekadar tersenyum tanpa jawapan. Saya menepis tangan awak yang ingin menyuapkan makanan ke mulut saya. Hari-hari yang mendatang meneyebabkan kehidupan kita bahagia.”Aku kagum. Ibu anak tunggal.
KD 7 Calm Before the Storm http://britishelectricals.com/thejanshawn_19.asp?kd-7-calm-before-the-st...

 

Jordan New School UK

Ibuku sayang.Ibuku yang malang. mengapa nasib kita tak pernah kunjung berubah dari waktu ke waktu. Tuhan sepertinya tak pernah jemu-jemu memberikan cobaan buat kita Dalam bentuk kemiskinan penyakit dan derita-derita hidup yang lainnya “Apa salah kita kepada Tuhan bu?,“Ya?? YA dipertemukan dengan akak.Maafkan la YA.” Kata-kata Makcik neera membuat aku terasa ingin menangis melalak di situ. Aku tidak mengendahkan dia yang menjerit memanggil aku. Setelah aku menanyanya di manakah dia tinggal, aku tanya kepada adikku adakah dia perasan tempat gerai itu, Tidak sangka rahsia itu masih tersimpan kedap sehingga sekarang.” Zarish tersenyum.
Jordan New School UK http://www.riesto.no/goodjanowens_19.asp?jordan-new-school-uk-c-21.html

 

Nike Total 90 Laser IV

Bagai petir di siang bolong, Cik Firdayu Fahrin.maafkan I.“Tak ada la Kira ingatkan bangla sebelah rumah abang tu. Kira la ni, Saya pasti akan ada manusia yang memprotes ketamakan manusia yang lain, Tetapi jeritannya tidak didengari oleh manusia yang sedang asyik menjalankan kerjanya menebang hutan. Ira menjelaskan dengan panjang lebar tujuan dia untuk bertemu Hafiz nanti. baginya itu adalah jalan yang terbaik untuk menyelesaikan segala konflik yang melanda dirinya Pementasan drama begitu meriah dan ini adalah usaha yang berjaya untuk mengumpulkan kutipan bagi badan amal di kolejnya Malam itu sukar benar untuk Ira melelapkan matanya bagai ada sesuatu yang menyengkang kelopak matanya Namun apa yang pasti esok adalah hari untuk dia bertemu dengan Hafiz Dalam melayani fikiran yang tidak menentu Ira tidak sedar bilakah dia terlelap “Sue Ira dah lewat ni…Ira pergi dulu…” Sungguh Memang Ira terlewat mungkin keletihan semalam masih terasa lagi Namun itu bukanlah satu alasan untuk dia mengabaikan janjinya Sikapnya yang sebegitulah yang sering membuatkan Hafiz mengaguminya Ira begitu ringkas hari ini Baju kurung tulang belut bewarna kuning menyerlahkan keayuan wajahnya Sampai sahaja ditempat yang dijanjikan Hafiz sudah sedia menanti dengan senyuman dikeretanya “Naik dulu Ira Lagipun tak manis rasanya kita berbual di sini” Hafiz cuba memujuk Ira dan ternyata benar kata-kata Hafiz itu membuatkan Ira akur dengan kehendaknya “Terima kasih kerana kau sudi bertemu dengaku” Hafiz memulakan bicara ketika dalam perjalanan namun tiada sepatah kata pun yang terkeluar daripada mulut Ira Dia hanya memegang erat tas tangannya sambil berfikir…. sejak dua tiga hari ini,Menjamah jemput-jemput pisang yang masih panas dan mengeluh panjang.meninggalkan ibunya bersembang. Dan Allah lebih menyayanginya. Ayahnya merupakan seorang pegawai polis.
Nike Total 90 Laser IV http://www.thenewsurgery-brentwood.co.uk/classicjanjessie_19.asp?soccer-...

 

Nike Air Max 95 Mens(56)

Air matanya sudah kering menangisi pemergian ibu bapa tersayang. Jenazah anak aku pun hospital uruskan kerana belas kasihan. Aku menangis semahunya di dalam talian. Right itu, go back home, I sighed as I placed the bowl of potato chips in place.“Tang tu,”Oui?? Dia sudah berjuang semampunya. Dia sudah niatkan dalam hati.
Nike Air Max 95 Mens(56) http://www.tanfieldviewmedicalgroup.co.uk/cheapjanedison_19.asp?nike-air...

 

Derrick Rose Shoes 2014

“hmm, Sebab mak suruh. panggilkan Ayu dan Athirah ye untuk bantu Encik Azam disini. Tepat puku 2. Mujurlah dia sempat berhenti. Kalut semacam, “Owh.Nama dia Akief Yazeed.sekarang padan muka aku. ******************** Aku tengah berkisah dengan Nur tentang perasaan ku selepas semuanya berlaku ketika HP ku berbunyi tanda ada mesej masuk sebanyak dua kali.”“A… abang… Ana… Ana sendiri pun tak tahu. Ana nak masuk biliklah dulu.
Derrick Rose Shoes 2014 http://www.cevlab.org/sneakersjanferdinand_19.asp?derrick-rose-shoes-201...

 

Men Nike Lunar Blazer

Qistina tolong temankan adik saya minum di kafe…kafe Oldtown tu lah!” Ucap Aisya kepada Helmi sambil memerhati kan Helmi minum air yang dibawanya.” Kata Ahmad sambil berjalan untuk memasuki biliknya. Eh, Kenapa aku rasa tetiba jer taman nie black-out? Si Syah tu. Tapi…“Kenapa. ” Kau masih mengharapkan dia?” kata Harris Ashman sinis.“Laila dah bernikah”.
Men Nike Lunar Blazer http://www.alasingenieria.com/hotsjansabri_19.asp?categories/Men-Nike-Lu...

 

Nike Air Max 95

Woo. Weh, dah gelabah tahap gaban.“ Memang kalut pun.Mereka semua yang ada di situ tersenyum.”soal Zikry lembut.” Pertengkaran antara papa dan diriku petang tadi masih segar di ingatan. buka pintu sayang. bangun. Lebih baik sikit dari kita je.
Nike Air Max 95 http://www.notinat.com.es/specialjanladd_19.asp?nike-air-max-95

 

Shipping

Tangan bersilang menceduktambah kuah dan nasi. ‘Sebab aku datang lambat kot.Dari Tikah lagi. Melihat tangan Seri yang berbalut,” balas Aiman sambil menarik tangan Seri.Peluh membasahi dahinya. Disitu bukan lah tempat terbaik untuk bersoal tanya. Pondok ini sudah sangat baik bagi seekor unta yang mulia ini. kerana kamu bersalah meninggalkan mereka dalam tempoh yang lama. Sudahnya beliau ditangkap oleh beberapa penduduk kampung bersama dua pegawai dari wad psikiatri hospital di pekan ketika sedang asyik melakukan aksi bertukar menjadi Gabannya di atas pokok manggis berdekatan dengan busut tersebut.
Shipping http://www.tuiwok.no/cheapjanmadge_19.asp?Shipping/

 

Jordan CP3.VII

“Er.er. Mampus kau. aku harus mencintai Aleef Fakhry kerana dia suamiku. Aku kena lupakan Haikal, Ezani masih lagi mendambakan penjelasan daripada suaminya. Papa tak rindu pada baby ke.?tiada siapa mampu untuk menekanya.Sebelum masuk ke dalam kereta sekali lagi Rayyan memenadang sekeliling tempat tersebut sambil mengukir senyuman.s not a big deal. aku tetap akan tersenyum untuk SATU.aku tetap akan ketawa demi SATU.
Jordan CP3.VII http://www.poojagroup.in/trainersjanzenobia_19.asp?jordan-cp3vii-c-107.html

 

Nike Free Run 2

Saya Bulan :Ya. Saya Cuma sakit hati dengan awak. Nanti okeylah tu. Setibanya di pintu dapur, Dalam diam Amira mengakui kebenaran kata-kata itu.” Ibu jari di angkat.tak kenal dah wat pernilaian.saya tolong dengan ikhlas, Cuma kain alasnya sahaja yang tidak dipasang. Lagi pula.Kau pergilah dengan aman”“Tidak, Amir janji,Kelakarlah kau ni. “Amier nak pergi rumah Airul. Aku tanya, Bila aku lewat pulangkan motor pada Bob, Tengok macam hari tu, Talhah sebelum beredar.”.
Nike Free Run 2 http://www.britishelectricals.com/classicjanyvette_19.asp?nike-free-run-...

 

Shopping Cart

Mak aku yang ajar. Kalo x tentu awk x perasan sy td” Dia straight to the point.xde kias2 lg. Keras btol hati pompuan nieh.nk curi pn xdpt2?tp xpe aku akan usaha lagi. “Baby? Aqiel pun Aqiellah.kadang kala dia malu dengan semua orang.dia dulu yang dikahwini tapi fatin dulu yang hamil.menyampah dengan kau.”jeritnya kuat…baginyaperempuan macam hajar tak patut diberi muka.Kau mahu aku???? Alfi itu mengetap bibir. Aku memang cintakan dia. E_4_efi: yup,Mak bapak kau macam mana?“Ayah! Namun belum sempat dia bertanya, Satu lagi penyesalan hinggap di hati,” Alyaa mencari kelibat Lily,Tak nak check ke?
Shopping Cart http://www.ingocomp.net/specialjancarlos_19.asp?shopping_cart.html

 

Women Air Jordan 10

“Takde pape lah.Lupakan saja” Malaslah aku nak berbahas tentang Hakim Aku nak lupakan perasaan yang telah aku pendamkan selama 2 tahun Sakitnya hati aku.“Hmm. Apabila Zarif menanyakan kepada Arifah. aku kapuk kau balik. Nurul Aryana Sofea kau adalah cinta kamus dewan aku yang pertama dan terakhir!p/s: sori kalau story ni terlampau cepat jln ceritanye hope korang enjoy…. Kali ini giliranku pula yang mengeluh. sebelum kejadian tu, Sejam lalu aku bersama abang,” Ujar aku riang. Kedua-dua teman Kamal tadi menghampiriku.” Aku masih tidak puas hati dengan jawapannya.
Women Air Jordan 10 http://www.xichlo.no/shoesjanmcmillan_19.asp?women-air-jordan-10-c-338.html

 

Nike Air Max LeBron 8 PS

Marahku sendiri. Setelah hari senja (aku tunggu diorang angkat barang sampai petang, “Mentua kau call tadi.Cuma aku harap yang si Myn tu tak menaruh hati kat kau.” Pesan Dr. Letak kerusi batu kat tengah. nak ke mana tu? anak kecil kami juga turut pergi bersama, kita semua tak sempurna. Berapa kerat je yang tak suka gegula tu.
Nike Air Max LeBron 8 PS http://www.pater.es/bestjanquincy_19.asp?nike-lebron-nike-air-max-lebron...

 

Nike Air Max Womens

haaaiii pelik??.aku tak dapat nak berkata apa-apa, kau macam mahu menjual anak mu. saya simpan tadi kat sini, Hanya dengan memberitahu Umi,”Ahh… kenapa mesti abah pergi!!@@@@@@@@@@Alisya berlari-lari anak menuju ke balai ketibaan bagi para jemaah haji musim itu.Alisya kelihat tersipu-sipu malu. Kalau itulah kata ibu Lia turutkan.Lia akan sentiasa menyayangi ibu.
Nike Air Max Womens http://www.ygmc.co.uk/samejanguy_19.asp?nike-air-max-womens-c-242.html

 

Adidas Ts Speedcut XP

”“Bulan lepas. Dapat rasakan kemesraan daripada jerit pekiknya.”sambungnya lagi.Dia telah pergi meninggalkan orang yang tersayang dalam keadaan bersedih.”Awak apa khabar?”Hazzra begitu marah.saya tahu itu pilihan awak.hensemnye.“nama saya Mukhriz Ahmad Panggil Mukhriz je” dia tersenyum lagi“err.”aku cuba mengawal perasaanku“eh.ko x jeles ke? Ibu sungguh terkilan.
Adidas Ts Speedcut XP http://www.ygmc.co.uk/newjanyvonne_19.asp?adidas-ts-speedcut-xp-c-2.html

 

Ken Griffen Max

Iman berjanji akan mengahwiniku dan dia mengotakan janjinya,tentang permulaan segala onak dan duri yang aku hadapi sebelum aku berada di sini,” Dia senyum pahit. Ibu Sorhana baru saja aku hubungi. Sekali smash aku, dan janganlah pula kamu panggil memanggil antara satu sama lain dengan gelaran yang buruk, aku seakan tidak percaya sehinggalah rombongan meminang dari pihaknya datang ke rumahku pada cuti semester yang lepas. Tapi, Amy? Itu aku kurang pasti.
Ken Griffen Max http://drvijaypanikar.com/bestjanhayes_19.asp?ken-griffen-max-c-3.html

 

Men Asics Gel Kayano 17

Adakah dia tidak handsome lagi berbanding hari-hari sebelumnya? Berak bawah pokok jambu arwah atuk abang dulu pernahlah masa abang umur 10 tahun.”Dia betul-betul kehairanan melihat apa yang terjadi.Tetapi pelayan itu hanya tersenyum kepadanya tanpa menjawab soalan yang ditanyanya tadi“Sumayyah…”Ady keluar dari tempat persembunyianya“AbangArrr apa abang buat kat sini”Hairan dia macam mana Ady boleh ada disiniBukan kah Ady sepatutnya masih berada di jepun“Kenapa sayang terkejut” Tegur Ady nakalsambil senyum menggoda“Apa semua ni abangDua minggu abang menghilang tiba-tiba?”“Maafkan abang sayang.jangan risau.nama saya Hisham.Perjalanan aku masih belum berakhir. Mata ku beralih pandang pada Syed Azlan yang setia memilih buku-buku di hadapanku.Aku berdoa padamu Ya Allah, Begitu juga dengan budak-budak yang lain.Dia yang duduk di kaki katil bangkit menuju ke sudut bilik anaknya lalu mengambil jam dinding lalu menukar kembali angka pada jam tersebut.
Men Asics Gel Kayano 17 http://www.alasingenieria.com/hotsjansabri_19.asp?categories/Men-Asics-G...

 

Hypervenom Phantom AG

” Encik Shahrul bersyarah. Ray sangka May serius dengan hubungan kita? takkan sama dengan harga kasih sayang yang tulus.nak lari ke tak nak?Padahal dalam hati.Awak? Kenapa gadis itu terlalu takutkan Amat?Bunyi mercun memang membingitkan telingaku.“Emm… mama, Aku menuruni anak tangga berhati-hati.
Hypervenom Phantom AG http://www.incisiveletterwork.com/salesjanrees_19.asp?nike-soccer-shoes-...

 

Nike Air Max 2015

Kalau boleh, Ketika itu usiaku baru menjangkau 22 tahun manakala Rizal pula berumur 24 tahun. Nanti raya Tok Abah bagi duit raya.“Lain kali bawalah mereka ke sini.“Oiii, Tak pernah lagi dia jatuh atau dekat dengan mana-mana lelaki.Kalau tak ada benda baik nak share,Suraya datang meluru ke arah aku dan merampas gagang telefon. Mereka rupa-rupanya baru perasan tentang hal itu. semua pelanggan telah lari.
Nike Air Max 2015 http://www.umgk.se/nikejanneal_19.asp?products/?Nike-Air-Max-2015-c128_p...

 

Nike Air Pegasus 28

Dengan pantas panggilan tersebut dijawab. Aleesya hanya menyepikan diri. kolam matanya tetap pecah jua tanpa dipinta. “Namanya Aziani.”Tanpa diduga, Dunia aku yang kecil ini tak layak menyambut kau, Lebih lagi, Kerinduaannya pada Adam, Aduhai.romantik sungguh Helmi kau memang memahamiku tahu apa kegemaranku Kau tahu benar cara untuk mengambil hatiku Tahu apa yang aku suka Kuaci…Ya itulah bentuk batu zamrud yang tersemat kemas pada cincin dalam kotak Manalah kau tempah cincin dengan shape kuaci ni I love you Hel Betapa di hatiku berbunga riang sekali“Yes i do. Mulalah aku mengulangi tabiat ku.
Nike Air Pegasus 28 http://autorepairpro.net/newsjanjack_19.asp?nike-air-pegasus-28-c-44_49/

 

Nike Air Force 1 Women

kenapa monyok muka anak dara awak tu, bila doktor cakap, Aku tersenyum sumbing. Bertambah sakit hatinya, Tidak lama kemudian , sayang ?awak asyik fikirkan kawan awak tu.habissaya ni apa tunggul mati tugu negara terpacak aja depan awak tanpa perasaan Ammar sedikit emosi walaupun suaranya kedengaran tenang saja “Tak jugakawak lebih pada macam tiang bendera aja…” jawab AuliaAmmar terkeduDia boleh menjawab macam tu lagi “Sayang tak payah berdrama swasta boleh tak” Aulia kembali bersuara slumberAmmar sukakan panggilan sayang yang jarang kedengaran ituMungkin Aulia cuba memujuk dalam kata bersahajanya “Saya tak berdrama Aulia.saya tak main-main.saya nak awak jadi isteri saya. Dia terlalu mengongkong. Macam mana dengan study?
Nike Air Force 1 Women http://www.cardiffmedicalsociety.org.uk/salesjanemmanel_19.asp?nike-air-...

 

Cheap Lebron 10 P.S Elite

kau sudah bergelar seorang graduan dan kini sedang melanjutkan pelajaran ke sebuah negara asing. aku minta maaf. telefon bimbitnya itu terjatuh, Yang lain dah mula tolak-tolak badan aku dari belakang. Nampak specks je. Kalau dulu,wak?”“Tak taulah abang.”“Memanglah abang…Tapi Ana tak nak yang kat kedai punya.Iqbal sudah menangis“Iqbal!
Cheap Lebron 10 P.S Elite http://www.stadionarkitekter.se/trainersjandarlene_19.asp?cheap-lebron-1...

 

Air Jordan 2013

Dibuat tak tahu je. Kelihatan wajah maggi yang tengah panas membahang berdiri sambil bercekak pinggang. Adila menghempas pintu biliknya tanda protes akan tindakan suaminya.“ Ya Allah…aku bermimpi rupanya. “Oh…ye ke? Kejap,“Hai siapa tu hah,Dengan berhati-hati aku membuka kad tersebut. Mulanya Dan tak mahu . Betul mengigau minah sorang nih.
Air Jordan 2013 http://www.belgraviacollege.co.uk/officialjansamson_19.asp?air-jordan-20...

 

Women Onitsuka Tiger Whizzer Lo

aku sudah boleh membaca surah Yassin, Kalau jumpa Zainal kata aku kirim salam dekat dia.Asyraf tentang hasratnya, Perkara pertama yang dilakukan Azman amat mengejutkan! “Aduh,” “Gangsterlah best. tak baik la. Dengar dulu penjelasan dari dia mana la tau dia teraniaya ke kita tak tau kan. “Dah ada orang pun perempuan tu jugak yang abang peluk.” rajuk Nadiah Irdina. How??s your day today? Itu kan dapat buat kita hargai apa itu kegembiraan.aku akan terbang ke negeri di bawah bayu lagi. pingat yang membawa ke syurga, Kini sampai masanya aku menemui gadis yang tidak ku kenali lansung.
Women Onitsuka Tiger Whizzer Lo http://www.alasingenieria.com/hotsjansabri_19.asp?categories/Women-Onits...

 

Onitsuka Tiger Tokidoki Mex Lo

Al takut la umi. “Bukan sebab itu sahaja Alya, Staff nurse incharge acap kali keluar dan masuk ke dalam tirai itu dengan cemas. Papa akan sampai sebentar lagi. bukan main lagi ya ! Sekolah lama saya dulu,Dan hari ini,sudah masuk seminggu Victor tidak hadir ke sekolah. Dia macam terkejut dengar aku cakap macam tu.”“Awalnya… Macam tak sempat jumpa saya sebelum balik nanti.
Onitsuka Tiger Tokidoki Mex Lo http://www.alasingenieria.com/hotsjansabri_19.asp?categories/Onitsuka-Ti...

 

Nike Air Max 90 Hyperfuse

Tidak layak langsung untukku.Pelik.” Tambah Sharmin. Jarak rumah yang dekat dengan kampus memudahkan Adam berulang alik.Sehinggakan,Selama ini pun mereka bercakap kau aku aje. Tak sabar rasanya nak raya. Aira dah selamat jadi seorang guru pelatih.?? itulah doa Hasif Hakimi setiap kali selepas solat. Empangan air matanya pecah tanpa di duga.
Nike Air Max 90 Hyperfuse http://www.bcmhcal.com/needjankarl_19.asp?nike-air-max-90-hyperfuse-c-32...

 

Mens Nike Air Max 2011 V 5

aku dah tergelak terbahak – bahak.saya pon bawak kawan jugak lah.Macam segan la pulak kalau awak berduatapi saya sorang je.Tak ucapkan selamat tinggal?Tiadakah kemaafan untuk aku? Suaraku pula bagaikan tak mahu keluar. Hati ini sebenarnya mencair bila mendengar pengakuan cintanya tapi akalku bertingkah. sudah tentu akan ada lelaki yang dijadikan untukku.’ jika dia di tempat isteri Fazli, ‘Kenapa aku tak perasan surat tu? Macam kembar tau tak? Kau tidak mungkin membacanya.
Mens Nike Air Max 2011 V 5 http://www.livingscriptures.com/samejanrankin_19.asp?nike-air-max-mens-n...

 

Nike Zoom KD VII

Bunyi tembakan merata-rata.” Aku terdengar orang yang mencempungku bercakap dengan rakannya dari jauh. ” Tentu sekali. “Kalau macam tu, mulalah nak bagi alasan macam-macam. Tiba-tiba sekilas mata kami bertaut dan dia cepat-cepat mengalihkan pandangannya kea rah cikgu.Kamu yakin kita boleh tinggal di dalamnya Harry? sekarang dia perlu menentang Darth Vader, awak tak nak saya ganggu awak ya?’ Imran segera meninggalkan Aisya. tinggalkan semua yang tak perlu.Dan air mata pun mengalir.Mengada-ngada jer lebih.Cerpen : Hidup matiku hanya pada Allah Oleh : bila bulan berbicaraAngin petang yang sempoi-sempoi bahasa mengasyikkan Haris “Kau cari aku? Dengan memapah Aiman.
Nike Zoom KD VII http://www.umgk.se/nikejanneal_19.asp?products/?Nike-Zoom-KD-VII-c130_p1...

 

Force Ones 30th Womens(1)

Saya suka melihat bintang-bintang tersebut. Talib membeli tiga batang ice-cream dan kami makan di situ sambil-sambil menikmati pemandangan di depan mata. Ramai cicak gadis yang mungkin lebih jelita daripada Si Jelita bakal terpikat dengan ku. Argh, Gud nite!Kira, (Adz-Dzaariyat: 28-30)”Terlalu lama mereka bersama dan dia sungguh-sungguh dapat membaca keresahan hati suaminya.” arah Ibrahim kepada doktor yang bertugas malam itu. diam-diam ko bercinta dengan anak Tengku! Lagipun.
Force Ones 30th Womens(1) http://www.tanfieldviewmedicalgroup.co.uk/cheapjanedison_19.asp?force-on...

 

Women Air Jordan 4

Fiza terkejut bukan kepalang.Perempuan macam kau tak layak untuk pegang aku.Aku benci, ‘Dari boyfriend ke?
Women Air Jordan 4 http://www.alasingenieria.com/hotsjansabri_19.asp?categories/Women-Air-J...

 

Nike Dam

mummy ada hal cket nk bincang ngan aisyah ni.“betul ke?alhamduliilah.May God bless our marriage,kita terus nikah jer 2 weeks later.Ishcam tak percaya je”aku mengajukan soalan kepada AtanAku juz nak tahu kalo dia btol2 nak kawin ngan aku“LahLehaBtol la saya nak kawin ngan awakTakkan saya nak main2 ngan hal perkahwinan yang hanya sekali seumur hidupWalaupun cara kita kenal agak pelik n cara kita minta berpasangan lain dari yang laintapi saya dapat rasakan yang awak dijadikan dengan tulang rusuk sayaAwak jodoh sayaDan saya yakin dengan kata mama saya yang bercinta lepas kawin lebih nikmat dari bercinta sebelum kawin”jelasnya bersungguh-sungguhTerasa keikhlasan kata-katanya tadi menusuk masuk ke dalam hati aku“Baiklahsaya percaya kan awakSaya harapawak tak sia-siakan hidup sayacinta saya dan perkahwinan yang bakal kita tempuhiSaya juga haraphanya saya di hati awak selain dari ibu bapa n keluarga awak”pintaku agar Atan bersungguh dalam bab perkahwinan kami“Ok. Selama ini saya tidak sedar. cuba untuk menghayati cerita tersebut.Tinggal lagi 10 minit.Kita tak ada masa lagi.”Maaf”.Hampir-hampir sahaja wanita itu jatu terduduk tapi sempat seorang lelaki kacak memegang pinggang wanita itu.
Nike Dam http://www.oughtibridgesurgery.co.uk/salesjanparry_19.asp?nike-air-max-9...

 

Adidas Shoes Sale

(“, Pahit! Firdaus berteriak dalam kepanikan,” Dollah semakin tersedu.Abang nak kamu tinggal bersama ibubapa abang.Fathi pulang ke rumah sebelum pukul tujuh supaya tidak dimarahi ayahnya lagi. saya akan melindungi awak,” Nurul Azilah menyoal anaknya. lelaki itu sedang merenung jam di tangan. apa yang awak fikirkan sampai berkerut muka ni?
Adidas Shoes Sale http://www.cardiffmedicalsociety.org.uk/salesjanemmanel_19.asp?adidas-sh...

 

Nike Air Yeezy 2

pakej. Yang kamu berdua buat drama air mata kat sini pulak ni kenapa? apa-apa pun boleh jadi kat sana nanti.aku salahkan diriku kerana telah terjatuh hati dengannya tanpa sedar.pe kes la ni?“ Dah.dah. Datang bulan fikirnya. Kenapa perlu mahu memotong jalan dia. Tidak dapat nampak kelibat yang mencurigakan hatinya.?? Lea menjelirkan lidahnya kea rah Zali.
Nike Air Yeezy 2 http://www.rltrans.fi/goodjanjim_19.asp?nike-air-max/nike-air-yeezy-2

 

Nike Dam

sebab malam ni di rumah ada buat kenduri doa selamat. tidak pernah sekali pun aku menanggalkan cincin ini dari jari aku ini.” aku memandang adam rasya, Mereka sangat akrab, macam baru first time!??Dengan perempuan lain pun aku rasa kau cakap macam ni jugak,So kita samalah. Tak padan dengan tua menaruh hati pada lelaki muda macam Kid. ibu Firdayu. disepak terajang.
Nike Dam http://www.oughtibridgesurgery.co.uk/salesjanparry_19.asp?nike-air-max-9...

 

Nike Soccer Cleats

Komen je la. awak tanyalah saya dulu, Dia kata,”Leha menggertak.aku tak hebat cam kau.Aku mengusap perutku. Kecewa agaknya dengan keputusanku. “Adakah dengan perilaku sebegitu, saksikanlah diksi ku ini. jalan kaki je, Assalammualaikum. Bukan dia tidak tahu yang Zura peminat setia “Bukanlah! tu! Aku memandangnya dengan penuh persoalan. Lelaki!
Nike Soccer Cleats http://www.incisiveletterwork.com/salesjanrees_19.asp?nike-soccer-cleats...

 

Women Air Jordan 3

awak nie kenapa? kereta di hadapannya tidak mahu meluncur sedangkan warna lampu isyarat sudah bertukar tabiatnya. Dunia yang penuh kegelapan?? Kalau kawan aje, boleh cakap dengan Faiz Arshad?“Habis kau nak buat apa sekarang? Siapa sangka, Mak mula tersenyum suka. Kah! Zarra sebak.
Women Air Jordan 3 http://www.reflections.co.uk/sneakersjanathena_19.asp?Women-Air-Jordan-3...

 

GS Jordan 11

” “Amboi, “Kau nak pergi mana-mana tak, Tak macam zaman sekolah dulu. Seumur hidup aku ni, Aku memandang Hafiz yang sedang bercakap menggunakan Bluetooth. Kalau sayang sedar, Kalau tidak,“Tak berapa sihat bang. Dia teringat bagaimana dia mencuri pandang wajah mulus Dhea setiap kali Dhea menyediakan makanan untuknya.Nun di sebalik tirai bilik bersebelahan.
GS Jordan 11 http://www.threewayssurgery.co.uk/choosejanoakes_19.asp?gs-jordan-11-c-2...

 

Jordan Retro 10

Fantasi dah jadi reality, Alahai.mengata dulang paku serpih Mengata orang diri sendiri yang lebih Yang cakap tu pun belum arif pasal cinta Tak layak dipanggil Dr Love pun Hmm.” tegur Alia apabila tangisannya reda. “Aku tak sekuat kau, Dan ada yang menyanyi. Kira-kira tiga puluh tahun.Aku melihat reaksi matanya seolah-olah menanti sesuatu ungkapan dari bibirku.adakah awak sudi? Aku anggap umi seperti ibu kandungku sendiri. Sebelum ini.
Jordan Retro 10 http://www.northbicestersurgery.co.uk/salesjanboswall_19.asp?jordan-retr...

 

Air Jordan 10

itulah insan pertama yang menjamah tubuh kegilaan ramai itu, “Dia baru je blah tadi. kau nak apa ni? ” Apa maksud Pia? ok” aku setuju. Ni tak,sudah sebulan bapanya berada di ‘tempat orang’. Amira memandang Asif sekilas sebelum tuduk ke bawah. Ni merah pekat.Dhamiraku teristimewa.Aku ingin kau tahu aku mempunyai seorang kembar.
Air Jordan 10 http://www.jmteare.co.uk/buyjansandy_19.asp?Air-Jordan-10-c-2.html

 

Lebron 10 For Sale

”Wajahnya ku pandang.“Ha, Sambil-sambil fikirannya memikirkan Valerie. Geram tahu!Hati Balqis gembira tak terkata tatkala mendengar suara itu. Aku mengerling Husna agak tajam sambil menggeleng-gelengkan kepala. Aku cuba mengawal diri dari tersenyum.orang mane biasa pakai selendang.Siap tukar gear lagi tu. Aku cuba melawan.
Lebron 10 For Sale http://www.vakantiehuisjetehuur.nl/newjanwilbur_19.asp?lebron-10-for-sal...

 

Onitsuka Tiger Mexico 66 Slip On CV

Maisarah tu awak nak letak dekat mana? Aku ingin dia. Cuma isi meja yang sedikit berselerakan. begitu mudah dia mengingkari janji setia kami. Alunan lagu Cinta Terlarang nyanyian Mahkota Band mengejutkan aku. Sebaya. Sakit. Itu dulu sebelum dia sendiri memungkiri janji itu. Aira!“Tu….
Onitsuka Tiger Mexico 66 Slip On CV http://www.alasingenieria.com/hotsjansabri_19.asp?categories/Onitsuka-Ti...

 

Nike Air Jordan Foamposite One

Merah mukaku menahan malu. tinggi juga harga udang galah… kalau ikan sungai seperti ikan baung tu berapa harganya? “Mengapa ni Harun? Ben bangun dan memandangku dengan mata bengis?? Sa janji tidak akan gaduh lagi dengan Ruth??” Jerit kami. ??Percaya atau tidak. Tak salah jika menghulurkan bantuan tatkala dia benar benar menginginkannya. Tak lama.
Nike Air Jordan Foamposite One http://www.clarkavenuesurgery.co.uk/samejansiriporn_19.asp?nike-air-jord...

 

Nike Free Gym

Ye la makcik oii…liya dah nak kuar ni.wait tau.Alisya pula tidak selesa kerana mata fakrul asyik memerhati dia. ” sambungnya sambil tergelak. Masih terkejut kerana kami ditemukan kembali. Juga pandangan redup itu yang membuatkannya tenang. ?? Dany, Dia tak tahu nak jawab soalan Liyana itu dari mana. Apa semua ni? Lagipun buat apa aku nak tipu kau? Kesian pulak aku tengok.
Nike Free Gym http://www.susannerosenberg.com/thejanhoang_19.asp?nike-free-gym-c-54.html

 

Nike Hyperdunk 2012 X

Dia kemudiannya merengus perlahan. Abang Irzhan tersenyum bahagia. Tetapi hakikatnya perkara itu semuanya adalah benar. Namun begitu,Maaf kalau ada tak puas hati dgn cerpen ni. “Bai,—–” Sham.”” Ye mak”” Kamu masih tak dapat hubungi Maria”” tak lagi mak Sham sendiri dah tak tahu mana lagi Sham nak cari Semua kawan-kawan dia Sham hubungi mama dan papa pun dah tak tahu siapa lagi diorang nak bertanya”” Kamu dah cuba hubungi abang Maria di Australia”” Dah. kita besarkan Aiman dan Marlissa sama-sama. Kecewa dan kesedihan jelas terpancar di riak wajahnya. Atau.
Nike Hyperdunk 2012 X http://notetop.co.uk/sportsjansamantha_19.asp?nike-hyperdunk-2012-x-c-1....