Nyt fra brugere på AOK

  • " Kurenung cincin yang berada di jari manisku. Dan fikiranku mula menerawang.” Amir Hawanibila saya tiada di sisi awak Renunglah cincin ini Anggap yang saya ada sentiasa di sisi awak Saya sayang awak Hawani”Sebak di dadaku menggarit-garit luka lama Aku tahu aku amat merindui dia Tetapi apa lagi arah yang harus ku tuju Kosong Tiada jalan lagi kerana aku pun sudah tidak tahu bagaimana aku harus mula untuk mencari Azmin Aku terasa amat bodoh Melepaskan sesuatu yang aku cintadan akhirnya aku sendiri yang jatuh terodok ke dalamDua bulan sudah berlalu dan aku sedang berada di Malaysia di rumah baru keluargaku yang berada di Kuala Kangsar Perak Aku sudah jauh dari Azmin yang berada di Selangor Aku juga berazam mahu melupakannya Aku tidak mahu hidup dengan baying-bayangnya lagiSemilir angin petang menampar lembut pipiku Aku duduk di bangku tepi taman yang berada di hadapan rumahku Merenung ke langit biru dari tanah yang sudah lama aku tinggalkan Datang adikku Suraiya menyertai aku duduk menikmati angin petang Suraiya merupakan adik dan kawan baikku Tiada rahsia antara aku dengannya“Kak bila balik sana balik”“Lagi 3 bulan masa konvo balik la Nak ikut”“Hahanak bawa kan ke”“Duit sendiri la”“Kak takde pengganti baru ke”“isk budak ni mana ada Akak tak berminat la sekarang”Suasana sepi Dia mengingatkan aku kepada Azmin yang semakin pudar dalam kotak ingatan“Eh kak jom balik Aya nak bagi surat kat akak”“hmm jomlah”Sesampainya di rumah Suraiya masuk kedalam biliknya dan keluar kembali dengan 3 pucuk surat Semua surat ditulis dengan tulisan yang sama pada alamatnya Mungkinkah orang yang sama Aku meletakkan surat itu di atas meja solekku di bilik Malam ini aku akan membacanyaSelesai menonton siaran televisi aku masuk ke bilik Aku teringat akan surat yang Suraiya berikan kepadaku petang tadiAku membuka surat itu dengan berhati-hatiTerdapat sehelai nota ringkas sahaja“Amir HawaniSaya rindu awak Setiap malam saya igaukan awak Amir Hawani ke mana awak pergi sebenarnya “Air mataku mula bertakung Rinduku padanya sebenarnya masih tebal Ya dahulu aku tidak pernah memberi tahu ke mana aku sebenarnya Aku tidak mahu dia mencariku Aku tidak mahu dia menjejas impianku Aku sudah dapat impianku yang satu itu tetapi aku gagal sebenarnya Aku gagal menggapai impian aku yang sebenarnya aku gagal menggapai cintakuAku buka surat yang kedua” Hawani saya masih menunggu di sini Awak masih di tempat yang teratas di hati ini Pulanglah Hawani saya mahu menyunting awak menjadi permaisuri hati ini”Air mataku mulai deras Aku tak mengerti Adakah aku patut mencarinya kembaliDan surat ketiga aku biarkan dahulu Aku tidak mahu diriku penat menangis lagi Biar hatiku reda baru aku akan membacanyaKeesokan harinya aku menerima kunjungan daripada sahabat baikku Adyan yang juga merupakan jiran Azmin Dia tahu segala kisahku Aku bergelak tawa dengan Adyan bagaikan tiada hari esok Tetapi kisah Azmin tidak sekali-kali dia bangkitkan Adyan bermalam di rumahku di bilik tetamu Malam itu setelah selesai melayan Adyan aku masuk ke dalam bilik dan teringat tentang surat terakhir Aku menarik keluar surat yang agak panjang daripada surat sebelum ini Hatiku berdebarDear my loveSaya tahu awak akan membacanya walau lambat sedikit Dan saya ingin menyatakan di sini yang saya akan pergi jauh Jauh dari Malaysia Atas urusan kerja Saya sudah puas mencari awak di merata-rata tempat Hawani tetapi hampa Saya redha dengan apa yang terjadi Hawani Awak telah mengajar saya tentang kehidupan Awak ajar saya apa itu cinta Awak ajar saya menjadi lebih tabah You are the best teacher Hawani Saya puas hidup begini Jangan ingat saya penat saya masih menunggu awak Tetapi saya sudah tiada di tempat itu Awak mungkin tidak akan dapat mencari saya kerana saya sudah pergi Hawani jaga diri Kalau ditakdirkan kita bersama pasti kita akan bertemu Biarlah masa yang menentukan Jika awak ingin bertemu saya sila ke KLIA pada 930 malam pada 22 hb april Saya akan bertolak pada malam ituJika awak terlambat pergi jumpa Adyan Saya ada sesuatu untuk awak sayangYang mencintaimuAzmin AzraieAku lihat tarikh hari ini 22 April Kalaulah aku membaca surat itu pada malam semalam sudah pasti aku akan ada peluang untuk bertemunya Melihat jarum jam sudah 3 jam dia berlepas Empangan ku pecah lagi sekali Dan aku berasa kesal yang amat sangat Aku ke bilik tetamu untuk bertemu Adyan sambil berharap yang dia belum tidur lagi Aku dapat mendengar suara Adyan sedang bercakap dalam telefon Syukur dia belum tidur lagiAku mengetuk pintu 5 minit kemudian Tersembul wajah Adyan sebaik dia membuka pintu“Adyan aku nak bercakap pasal Azmin”Riak wajah Adyan tenang dan dia mengangguk Aku masuk kebilik dan duduk di atas katil“Mana dia pergi Yan”aku cuba tabahkan hatiku“Dia dah pergi Hani aku tak boleh bagitahu”Aku hampa Inilah perasaan yang sama dia rasa apabila aku tidak maklumkan kepadanya tentang permegiankuTiba-tiba Adyan memberiku kotak kecil dan surat kepadaku Dia menyuruh aku ke bilik dan membacanya Aku akurKotak kecil itu aku buka dan terdapat gelang bermanik kayu milik AzminGelang itu adalah gelang yang sering dipakainya Aku membaca surat itu“sayang tunggu saya “Itu sahaja Aku bingungHari konvokasi bakal menjelang Seminggu sebelum itu aku sudah berada di Ireland bersama ibu dan ayahku Pada hari yang manis itu aku memakai kebaya putih berkain batik untuk menampilkan identitiku sebagai seorang pelajar Malaysia Aku juga menerima Anugerah Dekan dan merupakan pelajar terbaik untuk subjek Anatomy dan Pathology Alhamdulillah Sebaik aku turun dari pentas mengambil skrol aku segera pergi ke ibu dan ayahku Mereka ku peluk dengan rasa gembira dan terharu Dapat juga aku membalas budi mereka Kulihat titis airmata kegembiraan daripada kedua-duanya Aku meminta diri sebentar untuk ke tandas setelah sesi bergambarTiba-tiba kulihat kelibat pemuda berbaju kemeja putih duduk di bangku dalam perjalananku Aku tidak dapat melihat wajahnya kerana dia membelakangiku Aku terus sahaja berjalan ke tandas dan tiba-tiba ada satu suara garau memanggilku lembut Perjalananku terhenti“Amir Hawani Ishak. “Air tangan boleh minum ke?” Sumaiyah hanya tersenyum. are you okey? tak elok cek tu pompuan kena sopan kit. Apa kes?takde secalit senyuman pun. Sebenarnya sejak mula-mula Rizal berpindah ke Bukit Aman dia sudah tertarik dengan keperibadian Rizal yang tidak memandang ringan setiap tugas yang diamanahkan kepadanya walaupun suka main-main. Lupakanlah Fida.
    Nike Mercurial 2014 "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede Dizzy Mizz Lizzy genforenes

    " A minute later,” He wiped a tear on my face. Terkejut melihat Huda sedang berdiri untuk mengambil air minum. Tersentap hati Huda.” mamat nie bagi nasihat dengan kau ker?“kalau aku tak nak sedar” aku mencabarnya…dia hanya senyum penuh makna“terpulang la dari kau Miss C”Keesokan harinyaAku tak bertegur dengan Awafiz Sazwani menghampiri ku“kemarin kau dengan Awafiz kena denda ek” aku mengangguk buku fizik di hadapan aku tutup“em. Nak kena nie.” aku bergurau masakan dan besar-besar macam nie masih nak bergaduh.“Sebaik-baik salam itu disempurnakan dengan jabat tangan. sudah tentu dia pandang serong kat kitorang.
    Air Jordan 10 http://www.safariplus.co.in/greatjancandance_19.asp?air-jordan-10-c-10.html "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede No nonsense på Nimb Bar’n’Grill

    " *****Waktu pembelajaranku di pusat latihan memandu ini semakin hampir ke penghujungnya.“Tak apa. Bukan mudah untuk menulis novel.” Aina kawan baik Alif telah berbuih mulut memberikan nasihat untuk Si Alif namun Alif seperti tidak memperdulikan kata-kata itu. Mereka berdua yang duduk di halaman asyik membelek kereta yang baru dibeli oleh Pakcik Ghani. “Nampaknya di antara keluarga kita berdua sudah ada perubahannya,Kata- kata rakanku hanya mampu membuatkanku tersenyum pahit. Dari jendela,” asked her mother. miss?
    Jordan Fight Club '91 http://www.reflections.co.uk/shopjangoldin_19.asp?nike-air-jordan-mens-j... "

  • " Ingat tu? Aku kembali memandang lelaki itu.”Walaupun tak berapa jelas dengan apa yang diperkatakan oleh nenda,“Macam mana AD boleh ada dengan ko? Balasku, “Atok ada datang ke kawasan asrama SMK Dato\’ Abdul Samad Mohd Said tak semalam? Kalo dah depan mama papa dan nenda dia wat aku macam tahanan juvana, Tak ubah macam kapal Jack Sparrow lepas kena serang dengan sotong kurita bersaiz giant tu. Perempuan… kenapalah kau tak tahu? Lebih ayu dari Ayu Raudhah.
    Nike Air Max 2013 "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede Dizzy Mizz Lizzy genforenes

    " ”gurauku,” “Boleh. Takpe. Nanti kalau walid dah masukkan aku serbu Parkson nie Alysa tersengih seorang diri “Tersenyum sorang nampak” Satu suara menegur dari belakang Alysa membulatkan matanya Alysa meletakkan kasut itu perlahan-lahan Dia tau siapa yang menegurnya Bau perfume dia saja Alysa dah kenal Bau perfume Hugo Boss yang menyengat hidungnya “Err… Okey ker baju tu” soal Alysa sambil membelek-belek kasut yang lain Zhafran tidak menjawab pertanyaan Alysa Sebaliknya dia mencapai semula kasut yang telah diletakkan Alysa tadi “Awak berkenan dengan kasut nie eh” Alysa mulat mata melihat Zhafran di sebelahnya “Err… Taklah Saja je tengok tadi Awak tu lama sangat kat dalam” Alysa memberi alasan Elele Lysa…. Melihat deretan bangunan di luar tingkap. budak jugak,“Assalamualaikum, Menyimpan pelbagai memori dan yang penting itu tempat tinggalnya.Novel : Aaron vs Reza 5 Nama Pena : sara vallera“Tadi cakap nak datang balik tapi akak tak datang pun Ari berjalan menuju ke arah aku dan meletakkan sesuatu diatas katil. Ari memegang mulut ku dan ingin menyumbat cebisan kucing tersebut dalam mulutku.
    Jordan Wool Boots http://stensbjerggaard.dk/freejanborn_19.asp?jordan-wool-boots-c-88.html "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede No nonsense på Nimb Bar’n’Grill

    " Seminit, hampir sahaja dia menyebut perkataan larangan bagi Zuraida iaitu ??suami?? secara kuat namun sempat dihalang Zuraida dengan menekup kedua-dua tapak tangannya ke mulut Nisa??.??Nisa??!” Abang, mak cik ! Hairan Sazri melihat kelakuan sahabatnya itu. Why not? tidak langsung. Mungkin penat mengejar aku. Boleh minah ni buat taik mata sorang – sorang kat kafeteria ni. Afnan terasa ingin terburai sahaja ketawanya namun ditahan. Dah lambat ni.
    Nike LeBron Soldier http://www.humphriesifa.co.uk/shopjanbob_19.asp?nike-lebron-james-nike-l... "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede Dizzy Mizz Lizzy genforenes

    " In her school, Patut Ila nampak badan abang susut sikit” balas Puan Dalila“Tak payah diet kan? Myra ingat nak jadi macam Beauty and The Beast versi Melayu?“Lia,”Puan Adiba tersenyum. Aduh!”, terimalah Ayul ye. Tolonglah mak cik.maknanya sayang.
    Air Jordan Street Classic http://www.lilymaila.com/specialjanjanis_19.asp?air-jordan-street-classi... "

  • " Cik Najwa telah terdengar luahan perasaan Encik Lutfi kepada Arisha dulu. Atau dia sudah lupakan aku? Huh, Ku tahan air mataku daripada mengalir. sudah lama air ini tidak membersihkan mataku, tapi,Khai!“Baiklah, Sebab itulah terjadinya masalah sosial yang semakin hari semakin parah. Sahabat?
    Air Jordan 4 (IV) "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede No nonsense på Nimb Bar’n’Grill

    " nah…”lelaki tadi menghulurkan RM 20 .Zaira mengejar lelaki itu dan menepuk bahunya. Isteriku pula sudah mencecah 26 tahun. pandanganku beralih pada wajah abang Sorhana, Baik aku sambung tidur,“Kalau macam tu terima kasih banyak-banyak le” syukran. Bukan awak. Amira tersenyum bahagia.) 2. Audry:Ok.
    Nike Zoom Kobe 8 http://www.reflections.co.uk/shopjangoldin_19.asp?kobe-shoe-nike-zoom-ko... "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede Gode vibrationer i løsslupne tider

    " Lama dia sujud pada sujud yang terakhir. “Sabarlah Lia. Sebelah rumah je. Tiket flight KL-Dublin ni lagi mahal tau dari gaji abah sebulan. “Ish!*************************************** Hospital Pantai. tidak sabar-sabar mahu mendengar respon dari Fira dan Marni. Mungkin dia ingin melupakan Jasman atau Encik Jasman panggilan pelajar-pelajar kepada jejaka impiannya itu. Aku pula hanya membiarkan dia berlalu pergi . Suraya pula hanya membuat muka selamba .
    Womens Air Jordan 12 http://www.notetop.co.uk/bestjanpanting_19.asp?Womens-Air-Jordan-12-c-39... "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede Dizzy Mizz Lizzy genforenes

    " Sebetulnya kalau aku sihat jarang sangat aku berada di rumah. siapa dia ‘beliau’ yang awak maksudkan ni? Afiz, Kini, Sama ada mereka menyedarinya,sy dh taw rncangan awk sume yg nk knekan cg adam.tp syatun kasi taw kat kitorang ape yg porch bg taw kat die.” Aku mengangguk. Sue nak jumpa Kelvin,aku harap kau faham.tit “Hai Sha, Aku ingin merasai pengalaman itu yang sepatutnya aku telah lalui semasa tamat STPM dahulu. aku mendapat panggilan telefon dari kampung.” Panas hatinya mendengar patah perkataan yang keluar daripada mulut Zayyad tadi.” Zayyad buat muka innocent. Hazwan menatap wajah Ayu yang kelihatan tersipu-sipu itu, Hazwan bingung dia tiba-tiba merasa bersalah dengan tindakannya yang terburu-buru itu sehingga mencederakan Ayu.
    Air Jordan TC http://www.hammershuse.dk/greatjangraeme_19.asp?Air-Jordan-TC-c-49.html "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede Gode vibrationer i løsslupne tider

    " Bilik nie ada CCTV ke? Aku jamin dia tak a?? Jangan paksa saya buat apa yang saya tak suka! Pedas! matanya terbuntang luas saat melihat baju sutera kesayangan ibunya sudah kotor dan sedikit terkoyak. Syafinaz terketar- ketar,Yasmin akan ikut sama. Cuma model vip sahaja akan mendapat barisan keluar yang tidak sesak seperti model lain yang akan di tolak bahu sahaja apabila telah sampai giliran. aku bertanya penuh kesangsiaan. kita dapat merasakan sedikit kemanisan hidup.
    Jordan III Shoes http://www.belgraviacollege.co.uk/thejanlorraine_19.asp?jordan-iii-shoes... "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede No nonsense på Nimb Bar’n’Grill

    " emak tak sedar. kita dah tak jumpa ke?” usik Takeru.” “Takkanlah, bpk aku da mninggal mase tuh,gedik pompuan nih, Syamir faham akan arahan bisu tersebut. Dia mengambil sisa-sisa makanan yang bersepah menggunakan penyepit lalu dimasukkan ke dalam plastik bukti. Syukur dia faham akan alasanku. Taknak fikir pasal ni semua.
    Nike Hyperfuse 2010 http://notetop.co.uk/shopjankohley_19.asp?nike-hyperfuse-2010-c-2.html "

  • " “gila ke apa gadis mabuk ni ajak aku lepak tempat tinggi-tinggi ni.”bisik aku di dalam hati”.kali pertama tidak berjaya.(muka cuak). Jemari bermain dengan rubber band yang bersepah di atas pangkin. Bibir mengukirkan senyuman manis. Aku mau. Seandainya aku tidak ceroboh waktu itu, yang penting hati.”“kenapa pulak? ” Ermm??” Datin Marina bersimpati dengan apa yang terjadi.” Aku berkompromi. sekali ada orang buat salah dengan aku dan ada yang sengaja cari pasal dengan aku, Namun akhirnya aku bersuara.bla”"”"bla”".
    Nike Solarsoft Moccasin "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede Gode vibrationer i løsslupne tider

    " Dia sayang sangat-sangat akan anaknya seorang itu.” ujar rakannya“Alah, jangan cakap kuat-kuat. Wajah Tariq dipandang kosong dengan wajah yang serius. Fahmi menarik bantal agar menutupi telinganya. Apa… dah jadi?Perlahan-lahan jari-jemarinya membelek lembaran demi lembaran sehingga ke lembaran terakhir, Geram dengan sikap tidak tahu malu pasangan kekasih itu yang seronok memadu asmara dan melakukan adegan yang dikatakan ringan-ringan itu tanpa mempedulikan keadaan sekeliling.”“Shopping? Hai lelaki pun shopping ka Bertuah siapa dapat awak Tiap-tiap hari boleh shopping”“Rasanya yang cakap tu kot yang bertuah”“Naufan!“Hai.
    Nike Air Jordan Retro 17 http://notetop.co.uk/thejanhindson_19.asp?nike-air-jordan-retro-17-c-17.... "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede No nonsense på Nimb Bar’n’Grill

    " budak ni macam tahu-tahu sahaja aku baru lepas berangan. Ye, Kalau nak soal selidik pun, “1645. Ramai lagi nak naik ni,” tukas Maya pula.Hidup aku macam biasa untuk beberapa tahun .With Arel Fatimi of course.Hazzra bangun dan menghadap Cassandra.”Hazzra bangun.
    Nike Barkley Posite Max http://notetop.co.uk/trainersjanarabela_19.asp?nike-barkley-posite-max-c... "

  • " Cara dia melompat memasukkan bola ke dalam jaring.” Kau ni kelakar betul la.Aku tak nak kacau kau.kalau aku luahkan, Tidak banyak. dalam kepalsuan dunia alam siber aku mengambil keputusan untuk mempercayai dia.\”Sedar tak ni? Bukan nak cakap terima kasih. Mintanya pada Allah, Dadanya sebak.
    Nike Free 5.0 V4 http://www.tuiwok.no/cheapjankenneth_19.asp?herr/nike-free/nike-free-5-0... "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede Gode vibrationer i løsslupne tider

    " ” “Nape tanya nie?don’t worry, kau minat baca blog kan? Dia diperkenal sebagai anak bongsu mak Limah. Berapa lama dah?” soalnya.Memang degillah kau ini.”Adam menampar beberapa kali pipi Puan Rasnah yang pengsan di pangkuannya.Kadang-kadang dia juga agak lemas dengan sikap Harith yang suka memberi itu,Rasanya saya pulak yang perlu ambil alih syarikat papa lepas arwah abang.
    Oakley Whisker http://www.saltwhistlebay.com/arts_padigos.asp?oakley-whisker-63 "

  • 23. jan 15Anonym kommenterede Dizzy Mizz Lizzy genforenes

    " Sebab masalah sekarang ni ker?tang si.nni.Diorang tentu dah cam keta ni waktu diorang kejar aku dengan Khai.Maklumlah,“Owh,” aku memanggil laki yg berada tidak jauh dari aku….Beberapa ketika kemudian, Aku sudah mencubit pinggang Faiz geram. Kerusi roda ditolak kesatu bilik. saat dia sedih .
    Air Jordan Six Rings http://www.itvcomputers.com/thejanatikur_19.asp?air-jordan-six-rings-c-5... "

AOK Tjenester

  • serviceicon

    Festtjenesten

    Skal du holde fest? Her er ideer og tilbud
  • serviceicon

    Cateringtjenesten

    Inspiration til mad der matcher dine ønsker
  • serviceicon

    Bryllupstjenesten

    Find al inspiration til dit livs fest
  • serviceicon

    Julefrokost

    Skal du holde julefrokost? Udfyld formularen og få mange tilbud tilbage fra vore julefrokostudbydere.